Stefan Robert4

Membru din 17/08/2018

3

4

Range - David Epstein

Range - David Epstein

De ce triumfă generaliștii într-o lume specializată? Pentru că EXPLOREAZĂ! Pentru că încearcă și se bucură de fiecare moment! Respectul pentru alt sport, altă specializare, alt mod de viață îl câștigi doar dacă experimentezi alt sport, altă specializare, respectiv alt mod de viață. O viață împlinită se obține în momentul desprinderii de „ normalitate”.

2020-11-06 01:25:02

0

Romania in lumini si umbre - Ethel Greebibg Pantazzi

Cartea lui Ethel Greebibg Pantazii ne spune povestea României așa cum ne-am fi dorit să o auzim de la orele de istorie. Respectând firul cronologic al evenimentelor, oferind pasiune și implicare emoțională acestei scrieri, E.G. Pantazii e întruchiparea unui adevărat profesor de istorie. Cartea de față are capacitatea de a ne prezenta România privind atât partea pozitivă, cât și cea mai puțin pozitivă.

2020-10-16 12:00:01

0

Indopati si infometati - Raj Patel

Indopati si infometati - Raj Patel

După ce am avut ocazia să citesc „ Valoare de nimic”, același Raj Patel a reușit prin „ Îndopați și Înfometați” să dărâme convingerile capitaliștilor despre etica consumului. Cumpărăm și consumăm produse fără a înțelege și aprecia drumul pe care respectivele produse le-au parcurs de pe câmpurile fermerilor din diferite zone până în lanțurile supermarketurilor, sau a magazinului de la colțul blocului. Autorul, prin această operă literală, dorește să ne scape de „ dobitocismul ( :) ) indus de marile corporații. Ne stârnește în același timp dorința de a acționa, de a face ceva palpabil imediat în legătura cu proasta și ineficienta folosire a capitalului uman, financiar, informațional și material din toate zonele. Îmi doresc ca această carte să fie citită de cât mai multe persoane, să aibă aceeași influență pozitivă asupra tuturor mentalităților! Mulțumesc, Raj Patel!

2020-10-16 11:37:44

1

Valoare de nimic - Raj Patel

Valoare de nimic - Raj Patel

Raj Patel, unul dintre bunii autori pe care regret că i-am cunoscut așa de târziu, însă fericit că l-am descoperit într-un moment potrivit! În goană după strângerea de capital, marile corporații calcă în picioare credințele, principiile și viața persoanelor din țările mai puțin dezvoltate, și nu numai. „ Valoare de nimic”, încercă să ne formeze o nouă viziune despre prețul produselor, despre adevăratul preț al produselor. De cele mai multe supraevaluăm, sau subevaluăm mult prea multe lucruri fără a înțelege faptul că scopul principal nu este acesta. Această cartea mi-a deschis apetitul pentru scrierile lui Raj Patel și în același timp mi-a favorizat dezvoltarea unei noi viziuni .

2020-10-16 11:22:44

1