Cirstea Mirela

Membru din 12/02/2018

3

2

Revolutia iubirii Ed.2018 - Gaspar Gyorgy

O carte usor de citit pe care o recomand tuturor celor preocupati de sanatatea relatiilor lor de iubire cu partenerul/partenera sau sotul/sotia. Gaspar Gyorgy ofera multe exemple din viata personala, dar si din practica sa ca psiholog care doreste sa sprjine cuplurile care se afla in impas si au apelat la sprijinul sau. De asemenea, explica intr-un limbaj simplu cateva teorii important de stiut si inteles de la specialisti cu renume international, al caror lucrari le citeaza si in carte.

2020-03-03 02:36:35

1

Boala ca simbol - Ruediger Dahlke

Boala ca simbol - Ruediger Dahlke

O carte deosebita care ofera o intelegere alternativa a diferitelor simptome de care suferim noi sau apropiati de-ai nostri. Perspectiva si abundenta de informatii este impresionanta. Dupa citirea acestei carti nu veti mai vedea boala sau simptomele ei ca pana acum, ci veti incerca sa reflectati si la interpretarea oferita in carte. Intrebarile de la finalul fiecarui capitol sunt un bun instrument ca sa faciliteze o mai buna intelegere din partea fiecarui cititor mai ales cu referire la propria persoana pentru ca la noi insine ne este mai greu sa aplicam si sa acceptam acest inteles nou, simbolic, oferit in carte, inteles care ofera noi solutii in gestionarea propriilor simptome. Va fi cu siguranta mai usor sa intelegem si acceptam aceste semnificatii la ceilalti decat la noi insine, dar lucrarea merita cu siguranta lectura, intrucat noi toti trebuie sa acordam atentie sanatatii noastre. Tare m-as bucura daca si specialistii din sistemul nostru medical ar studia demersurile doctorului Ruediger Dahlke si le-ar aplica in tratarea simptomelor pacientilor lor.

2020-03-03 02:36:35

0