popemaria

Membru din 10/08/2012

6

3

O musca in Sfantul Munte - Vasilis G. Frangopulos

Am citit cartea cu o curiozitate nespusă. M-a impresionat personajul, autentic, în felul lui sincer , îndărătnic ca mulți dintre cei pe care îi întâlnim în viața de zi cu zi. Persoane care nu merg la biserică dar care ironizează și nu înțeleg pe cei care merg, pe cei care cred. Curiozitatea mea era să văd cum va trăi Iorgos convertirea, pentru că era evident că va urma această convertire. Mă interesau argumentele pe care le primea pentru a-i fi clătinate îndărătnicia și împotrivirea în a-L recunoaște pe Hristos ca Dumnezeu, ca existență...Nu vreau să povestesc cartea , care este savuroasă în multe situații în care Iorgos este spontan și uneori dur, dar în care incolțește îndoiala că ar putea greși și cere lui Dumnezeu o minune personală , pentru ca să poată crede în El. Dumnezeu i-a pregătit o minune (așa cum ne oferă fiecăruia dintre noi , important este să o conștientizăm) , minune care, atunci când își dă seama că a trăit-o, îl transformă pe Iorgos din „cei din urmă” în „ cei dintâi” într-un mod emoționant! Lectură plăcută!

2023-04-30 01:03:35

0

Intoarcerea la Hristos - Ioan Ianolide

Intoarcerea la Hristos - Ioan Ianolide

Am citit această carte înainte să o am. Mi-a fost recomandată și împrumutată. Am fost impresionată de abordarea de tip marturisire și de aspecte ale ororilor suportate de intelectualii apărători ai credinței în Iisus Hristos în temnițele comuniste, dar m-au impresionat argumentele de natură istorică și explicațiile în context istoric și politic ale modului în care societatea s-a îndepărtat de credința dreaptă în Iisus Hristos, Fiul lui Dumnezeu. „Întoarcerea la Hristos” e legată și de anume convertiri trăite în temnițe dar mai ales este necesitatea, singura cale de supraviețuire a lumii, a omenirii, întoarcerea la Hristos. Este nevoie să ne întoarcem cu smerenie și dragoste la Hristos, Dumnezeul -Om , Cel care a trăit răstignirea pentru Om. Nu e o prezentare sentimentală a acestei necesități, ci dimpotrivă, un apel rațional, motivat, justificat pentru întreaga societate. Este o perspectivă plină de profunzime și înțelepciune. Mi-am dorit să recitesc cartea și să o am. De aceea am cumpărat două exemplare: unul pentru mine și unul pentru a-l dărui unui prieten pe care il pretuiesc.

2022-12-13 09:00:11

6

Cartea Filocaliilor. Cele mai frumoase pagini

Eu am aproape toate volumele Filocalei, dar mi-a plăcut ideea unei selecții bine făcute, posibilitatea de a purta această carte cu mine și în concediu, mai ușor decât aș purta toate volumele. Mulțumesc celor care au făcut selecția.Cu adevărat sunt cele mai frumoase pagini!

2022-12-13 09:00:06

0