NeoGalaxy

Membru din 22/05/2017

0

6

Legislatia asociatiilor de proprietari. Act. ianuarie 2021

Aveti un administrator incompetent? Peste 75% din administratorii de condominii din Romania sunt incompetenti, dar de ce sa-i schimbam si sa aducem oameni capabil nu-i asa? Mai bine nu facem nimic... Nu... Pentru bine nostru si al comunitatilor din care facem parte, cumparam cartea asta, o citim si o studiem atent pentru ca ne invata nu doar ce drepturi avem dar si ce responsabiltati avem. Ne dorim un condominiu curat, ingrijit si mai ales bine administrat? Cumparam cartea, o citim, discutam si aducem oameni capabili! In blocul in care locuiesc, care arata ca dupa razboi, avem un administrator incompetent si inept. Nu cunoaste legislatia in domeniu, nu isi face treaba, dar este primul care doreste prime, sa-i platim telefonul si daca se poate si sa-l crestem salariul in fiecare an. Nu este el prost pentru ca cere, sunt prosti cei care l-au votat, nu-i bai l-am dat afara cu ajutorul unui proces pe care l-am castigat si astfel aceste incompetent poate isi gaseste un loc de munca pe merit, desi nu se pricepe la nimic. Ce m-a ajutat sa castig procesul? Cartea de mai sus, vreo trei luni de studiu si vreo doua saptamani pentru pregatirea actiunii civile, ce am castigat? O speranta ca se poate locui intr-un condominiu civilizat, cu un administrator care nu ne fura, minte sau prosteste si care isi face treaba fara sa se gandeasca la prime.

2021-08-09 03:00:01

0

Lost World and Other Stories

Lost World and Other Stories

Prima carte sf scrisa de Arthur Conan Doyle pe care am citit-o dar desi mi-a placut foarte mult, a durat vreo 15 ani pana sa inteleg cat de interesanta este idea unui Pamant interior, si cate mistere pot exista intr-un astfel de loc, desi ireal, totusi posibil pe alte planete. Nu pe Terra :P S-ar putea ca "The Lost World" sa prefigureze celebra serie de filme "Jurassic Park" dar nu cred ca asta conteaza, totusi exista si o serie TV care descrie si continua aventurile din aceasta carte, dar pe care nu am vazut-o. Aventurile personajului principal sunt poate ceea ce definesc cartea in sine, dar aspectul care m-a interesat pe mine a fost... dinozaurii :P

2021-07-27 07:00:02

0

Time Machine and Other Works

Time Machine and Other Works

Una din primele carti sf citite de mine, alaturi de "Lumea Pierduta" de Arthur Conan Doyle, care mi-a deschis apetitul pentru genul sf, dar si a cartilor scrie de a H. G. Wells. Primul scriitor care prezinta idea de a calatorii in timp, cu o "masina a timpului", o idee care nu se poate pune inca in practica (poate este mai bine asa), dar cartea in sine este interesanta nu doar pentru ca ne prezinta aceasta idee ci pentru ca arata si consecintele acestei tehnologii, si da... exista consecinte :P

2021-07-27 07:00:02

0

Asociatia de proprietari. Contestarea si recalcularea listelor de intretinere - Gelu Gabriel Puscas

Aveti probleme cu administratorul blocului in care locuiti? Nu va raspunde la cereri, blocul arata mizerabil? Vina este atat a dvs. dar si a vecinilor dvs. Solutia? Cititi aceasta carte care va explica nu doar ce legi trebuie respectate, ce atributii au presedintele, comitetul executiv si administratorul dar mai ales si ce drepturi aveti dvs. ca membru al asociatiei de proprietari dar si ca proprietar de apartament. Vreti sa locuiti intr-un bloc civilizat, nimic mai simplu, studiati aceasta carte. Explicatiile sunt foarte clare, simplu de inteles, si totul incepe cu... prima pagina!

2021-07-27 07:00:02

0

Puzzle 1000 Vincent Van Gogh - The Stary Night

Una dintre cele mai frumoase picturi, un puzzle neaparat de terminat pentru fiecare copil, alaturi de Mona Lisa lui Da Vinci. Un puzzle destul de greu de terminat rapid, mi-a luat peste o luna sa-l termin dar un puzzle-ul meu preferat :P

2021-01-16 03:04:33

0

Padureanca, Moara cu noroc si alte nuvele  - Ioan Slavici

Padureanca, Moara cu noroc si alte nuvele - Ioan Slavici

"Moara cu Noroc" este nuvela mea preferata, pe care am citit-o si recitit-o de multe ori cu aceeasi placere si pe care o recomand tuturor! Nu am avut-o ca subiect la BAC, dar mi-ar fi placut sa primesc macar un subiect cu aceasta nuvela, dar daca imi aduc aminte bine, am avut un subiect cu "Baltagul" de Sadoveanu, care mi-a placut la fel de mult!

2020-07-01 12:00:06

0