Abordarea tipurilor de texte. Clasa pregatitoare-II

De (autor): Georgiana Gogoescu

0
(0 review-uri)
Abordarea tipurilor de texte. Clasa pregatitoare-II - Georgiana Gogoescu
Rasfoieste

Abordarea tipurilor de texte. Clasa pregatitoare-II

De (autor): Georgiana Gogoescu

0
(0 review-uri)
Comunicare in Limba Romana. Abordarea tipurilor de texte. Clasa pregatitoare, Clasa I, Clasa II

Lucrarea de fata este un auxiliar didactic, un instrument util cadrului didactic, dar mai ales elevului,fiind parte componenta a unui grupaj de lucrari alcatuite coerent, sprijinindu-se pe recomandarile Ministerului Educatiel Nationale cuprinse in programele de invatamant si pe metodologiile didactice diseminate in cadrul inspectoratelor scolare si cercurilor pedagogice, la care s-au adaugat experienta si competenta autoarei.

Auxiliarul cuprinde un demers didactic care porneste de la activitati de invatare ce permit insusirea, accentuarea, aprofundarea si extinderea notiunilor legate de textul literar si textul nonliterar, fiind schematizat pe zone, astfel:
- Orientarea. Sparge gheata! (Banca de cuvinte, banca de informatii);
- Achizitie (procedeaza ca mine);
- Aplicare;
- Transfer (autoevaluare si evaluarea cadrului didactic).
Citeste mai mult

36.00Lei

36.00Lei

Primesti 36 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Descrierea produsului

Comunicare in Limba Romana. Abordarea tipurilor de texte. Clasa pregatitoare, Clasa I, Clasa II

Lucrarea de fata este un auxiliar didactic, un instrument util cadrului didactic, dar mai ales elevului,fiind parte componenta a unui grupaj de lucrari alcatuite coerent, sprijinindu-se pe recomandarile Ministerului Educatiel Nationale cuprinse in programele de invatamant si pe metodologiile didactice diseminate in cadrul inspectoratelor scolare si cercurilor pedagogice, la care s-au adaugat experienta si competenta autoarei.

Auxiliarul cuprinde un demers didactic care porneste de la activitati de invatare ce permit insusirea, accentuarea, aprofundarea si extinderea notiunilor legate de textul literar si textul nonliterar, fiind schematizat pe zone, astfel:
- Orientarea. Sparge gheata! (Banca de cuvinte, banca de informatii);
- Achizitie (procedeaza ca mine);
- Aplicare;
- Transfer (autoevaluare si evaluarea cadrului didactic).
Citeste mai mult

De pe acelasi raft

De acelasi autor

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one