„Cu cat i se face unui lucru mai multa reclama/marketing, cu atat acel        lucru sau ce se intampla in spatele acestuia (si scopul indirect al        acelui lucru) este mai dubios, ascunzand o forma perversa de  control, o       minciuna, o sursa de intuneric. Tot ce  marketeaza/promoveaza Sistemul       este menit sa te induca in eroare,  pe calea gresita. Se face, in mod       evident, un supermarketing  banilor, intunericului, controlului si       fricii, si aproape deloc  iubirii, luminii, libertatii si curajului.       Marketing-ul inseamna,  de fapt, ispita. Este doar o alta forma de       sclipici atragator,  transformator al mintilor umane, calauzitor pe       drumul gresit.  Totul este doar un joc … pe care chiar tu l-ai creat in       scopul de a  invata niste lectii.Tot ce se intampla in acest joc (in       aceasta  simulare ca in jocurile pe computer) este exact cum trebuie sa       fie  ca tu sa inveti cu adevarat aceste lectii. Insa, odata intrat in        joc, ai uitat total care era scopul acestuia. Este momentul sa-ti        reamintesti cine esti cu adevarat, ca tu esti creatorul jocului in care        te afli.” Cristian Raduta