1, 2, 3, programez in Scratch!

De (autor): Tony Bassete

0
(0 review-uri)
1, 2, 3, programez in Scratch! - Tony Bassete
Rasfoieste

1, 2, 3, programez in Scratch!

De (autor): Tony Bassete

0
(0 review-uri)
1, 2, 3, programez in Scratch! - Realizeaza-ti propriile animatii interactive cu doar cateva click-uri, folosind programul Scratch pentru a deveni un programator genial! - Clasa a V-a - clasa a VI-a

Iti plac calculatoarele si jocurile video?
Atunci, aceasta carte este perfecta pentru tine. Cu cateva click-uri, poti sa-ti creezi propriile animatii interactive cu ajutorul programului Scratch si sa devii un programator genial.
 
Contine:
• Fise explicative pentru a intelege pe deplin programarea in Scratch, pentru a testa toate posibilitatile si pentru a vedea daca ai inteles corect.
• Un program complet pentru a-ti realiza propriul joc de spart caramizi, urmand instructiunile pas cu pas, dar si incercand propriile variante.
 
Cu Scratch, este foarte usor sa creezi, sa experimentezi, sa desenezi si sa dai frau liber imaginatiei. Astfel, vei deveni un adevarat maestru al programarii.
Citeste mai mult

39.00Lei

39.00Lei

Primesti 39 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Livrare

Estimare livrare marti, 17 iunie - vineri, 20 iunie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. In cazul perioadelor aglomerate pot aparea intarzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizeaza in decursul a 24-48 de ore (zile lucratoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cartilor in engleza aflate in stocul furnizorilor nostri se realizeaza in intervalul de 2-4 saptamani, afisat in pagina de produs. Toate comenzile care contin un titlu din aceasta categorie vor fi livrate la termenul cel mai indelungat. in cazul in care doresti impartirea comenzii, te rugam sa ne contactezi pentru a-ti comunica toate conditiile. Poti gasi aceste informatii si in sectiunea Termeni si Conditii.

Descrierea produsului

1, 2, 3, programez in Scratch! - Realizeaza-ti propriile animatii interactive cu doar cateva click-uri, folosind programul Scratch pentru a deveni un programator genial! - Clasa a V-a - clasa a VI-a

Iti plac calculatoarele si jocurile video?
Atunci, aceasta carte este perfecta pentru tine. Cu cateva click-uri, poti sa-ti creezi propriile animatii interactive cu ajutorul programului Scratch si sa devii un programator genial.
 
Contine:
• Fise explicative pentru a intelege pe deplin programarea in Scratch, pentru a testa toate posibilitatile si pentru a vedea daca ai inteles corect.
• Un program complet pentru a-ti realiza propriul joc de spart caramizi, urmand instructiunile pas cu pas, dar si incercand propriile variante.
 
Cu Scratch, este foarte usor sa creezi, sa experimentezi, sa desenezi si sa dai frau liber imaginatiei. Astfel, vei deveni un adevarat maestru al programarii.
Citeste mai mult

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Istoricul tau de navigare

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one