Using Media for Social Innovation

De (autor): Anetarennie Podkalicka

Using Media for Social Innovation - Aneta|rennie Podkalicka

Using Media for Social Innovation

De (autor): Anetarennie Podkalicka

Presenting a number of case studies including campaigns dealing with young people, Indigenous peoples, human rights and environmental issues, this work looks at the guiding principles, assumptions, goals, practices and outcomes of experiments involving social innovation media.
Citește mai mult

transport gratuit

489.26Lei

489.26Lei

Primești 489 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

Indisponibil

Descrierea produsului

Presenting a number of case studies including campaigns dealing with young people, Indigenous peoples, human rights and environmental issues, this work looks at the guiding principles, assumptions, goals, practices and outcomes of experiments involving social innovation media.
Citește mai mult

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one
Accessibility Logo