Transforma O Conversatie Lejera IntR-O Tranzactie Profitabila

De (autor): Don Gabor

0
(0 review-uri)
Transforma O Conversatie Lejera IntR-O Tranzactie Profitabila - Don Gabor

Transforma O Conversatie Lejera IntR-O Tranzactie Profitabila

De (autor): Don Gabor

0
(0 review-uri)

Sporeste-ti cu inteligenta sansele de a-ti dezvolta relatiile cu clientii sau potentialii clienti indiferent unde-i intalnesti!

Obiectivul lucrarii "Transforma o conversatie lejera intr-o tranzactie profitabila" este de a-ti spori sansele sa-ti dezvolti relatiile cu clienti sau potentiali clienti indiferent unde ii intalnesti. Don Gabor, autor premiat si exceptional trainer in comunicare, introduce patru stiluri relationale distincte (concurential, expansiv, amabil si analitic) in crearea si mentinerea relatiilor profesionale. Identificand rapid si cu inteligenta stilul de conversatie si relationare al unui individ si adaptandu-se la el, poti stabili imediat o conexiune cu cei pe care ii intalnesti in mediul de afaceri, in evenimente sociale sau publice.

In aceasta carte nu ti se spune doar ce sa faci, ci si cum sa faci. Acesta este un ghid practic care te va invata urmatoarele:

- Cum sa identifici si sa te adaptezi la cele patru stiluri de relationare

- Cum sa spargi gheata, sa initiezi o conversatie lejera si sa-ti creezi relatii in situatii de afaceri, sociale si publice

- Cum sa aplici regulile de eticheta potrivite in situatii de afaceri, sociale si publice

- Cum sa-ti faci contacte de afaceri prin site-urile de socializare

- Cum sa-ti definesti obiectivele de relationare si sa economisesti timp

- Cum sa ochesti clienti "grei"

- Cum sa eviti greselile obisnuite in relationare

- Cum sa te conectezi instant si autentic cu orice persoana pe care o intalnesti

- Cum sa-ti sporesti vizibilitatea si sa-ti imbunatatesti imaginea profesionala in cadrul evenimentelor de relationare

- Cum sa-ti invingi timiditatea si sa ai incredere in tine la evenimente de networking

- Cum sa eviti oameni care te fac sa pierzi timpul la evenimentele de afaceri, sociale, publice si nu numai

- Cum sa faci prezentari convingatoare potentialilor clienti ce-ti pot aduce tranzactii importante

Citește mai mult

-5%

PRP: 49.90 Lei

!

Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.

47.41Lei

47.41Lei

49.90 Lei

Primești 47 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

In stoc

Livrare

Estimare livrare marti, 18 noiembrie - vineri, 21 noiembrie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. În cazul perioadelor aglomerate pot apărea întârzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizează în decursul a 24-48 de ore (zile lucrătoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cărților în engleză aflate în stocul furnizorilor noștri se realizează în intervalul de 2-4 săptămâni, afișat în pagina de produs. Toate comenzile care conțin un titlu din această categorie vor fi livrate la termenul cel mai îndelungat. În cazul în care dorești împărțirea comenzii, te rugăm să ne contactezi pentru a-ți comunica toate condițiile. Poți găsi aceste informații și în secțiunea Termeni și Condiții.

Descrierea produsului

Sporeste-ti cu inteligenta sansele de a-ti dezvolta relatiile cu clientii sau potentialii clienti indiferent unde-i intalnesti!

Obiectivul lucrarii "Transforma o conversatie lejera intr-o tranzactie profitabila" este de a-ti spori sansele sa-ti dezvolti relatiile cu clienti sau potentiali clienti indiferent unde ii intalnesti. Don Gabor, autor premiat si exceptional trainer in comunicare, introduce patru stiluri relationale distincte (concurential, expansiv, amabil si analitic) in crearea si mentinerea relatiilor profesionale. Identificand rapid si cu inteligenta stilul de conversatie si relationare al unui individ si adaptandu-se la el, poti stabili imediat o conexiune cu cei pe care ii intalnesti in mediul de afaceri, in evenimente sociale sau publice.

In aceasta carte nu ti se spune doar ce sa faci, ci si cum sa faci. Acesta este un ghid practic care te va invata urmatoarele:

- Cum sa identifici si sa te adaptezi la cele patru stiluri de relationare

- Cum sa spargi gheata, sa initiezi o conversatie lejera si sa-ti creezi relatii in situatii de afaceri, sociale si publice

- Cum sa aplici regulile de eticheta potrivite in situatii de afaceri, sociale si publice

- Cum sa-ti faci contacte de afaceri prin site-urile de socializare

- Cum sa-ti definesti obiectivele de relationare si sa economisesti timp

- Cum sa ochesti clienti "grei"

- Cum sa eviti greselile obisnuite in relationare

- Cum sa te conectezi instant si autentic cu orice persoana pe care o intalnesti

- Cum sa-ti sporesti vizibilitatea si sa-ti imbunatatesti imaginea profesionala in cadrul evenimentelor de relationare

- Cum sa-ti invingi timiditatea si sa ai incredere in tine la evenimente de networking

- Cum sa eviti oameni care te fac sa pierzi timpul la evenimentele de afaceri, sociale, publice si nu numai

- Cum sa faci prezentari convingatoare potentialilor clienti ce-ti pot aduce tranzactii importante

Citește mai mult

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one
Accessibility Logo