Training, coaching, mentoring. Metode si modele

De (autor): Nicoleta Valentina Florea

0
(0 review-uri)
Training, coaching, mentoring. Metode si modele - Nicoleta Valentina Florea

Training, coaching, mentoring. Metode si modele

De (autor): Nicoleta Valentina Florea

0
(0 review-uri)
Pentru ca o organizatie sa supravietuiasca provocarilor din mediul extern, sa obtina performante si avantaj competitiv pe piata trebuie sa dezvolte cat mai mult abilitatile, competentele si cunostintele detinute de angajatii sai.

Cartea de fata trateaza cateva metode clasice, dar si noi de dezvoltare a capitalului uman, precum training-ul, coaching-ul si mentoring-ul, e-coaching-ul si e-mentoring-ul si se adreseaza managerilor si specialistilor, dar si angajatilor care intentioneaza sa-si dezvolte creativitatea, inovarea, loialitatea, lucrul in echipa, originalitatea, comunicarea, imaginatia si capacitatea de invatare, astfel incat sa poata face fata diverselor provocari cu care se confrunta.

Din cuprins
  • Dezvoltarea si formarea capitalului uman prin training
  • Eficienta programelor de trening
    • Avantaje si dezavantaje ale folosirii coaching-ului
  • Tipuri de mentoring
    • Modele de evaluare a eficientei implementarii proceselor de coaching si mentoring
Puncte forte

Cartea de fata trateaza cateva metode clasice, dar si noi de dezvoltare a capitalului uman, precum training-ul, coaching-ul si mentoring-ul, e-coaching-ul si e-mentoring-ul

Despre autoare

Florea Nicoleta Valentina este lector universitar dr. in cadrul Departamentului de Management-Marketing, Facultatea de stiinte Economice, Universitatea Valahia din Targoviste si preda urmatoarele materii: Managementul resurselor umane, Marketing, Management, Relatii Publice si Comunicare.

Are o experienta de peste 14 ani in domeniul Managementului resurselor umane: recrutare, angajare, salarizare si gestiunea resurselor umane.

A obtinut diploma de Licenta in Marketing in anul 1997, diploma de Master in Marketing, in anul 2004 si diploma de doctor in Management in 2011, cu teza intitulata ,,Strategii de recrutare, selectie si angajare in marile organizatii din judetul Dambovita”.

Cartea de fata este a treia carte publicata in domeniul MRU.  A mai publicat 34 de articole in domeniul managementului, MRU si comunicarii, in reviste si conferinte nationale si internationale.

A absolvit diverse cursuri de specializare si programe de training in domeniul managementului resurselor umane, managementului calitatii, managementului financiar, informatica, socio-psiho-pedagogie si limbi straine.

Public tinta

Manageri, specialisti, angajati, studenti, masteranzi si doctoranzi interesati de domeniul dezvoltarii resurselor umane.

Citește mai mult

29.90Lei

29.90Lei

Primești 29 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

Indisponibil

Descrierea produsului

Pentru ca o organizatie sa supravietuiasca provocarilor din mediul extern, sa obtina performante si avantaj competitiv pe piata trebuie sa dezvolte cat mai mult abilitatile, competentele si cunostintele detinute de angajatii sai.

Cartea de fata trateaza cateva metode clasice, dar si noi de dezvoltare a capitalului uman, precum training-ul, coaching-ul si mentoring-ul, e-coaching-ul si e-mentoring-ul si se adreseaza managerilor si specialistilor, dar si angajatilor care intentioneaza sa-si dezvolte creativitatea, inovarea, loialitatea, lucrul in echipa, originalitatea, comunicarea, imaginatia si capacitatea de invatare, astfel incat sa poata face fata diverselor provocari cu care se confrunta.

Din cuprins
  • Dezvoltarea si formarea capitalului uman prin training
  • Eficienta programelor de trening
    • Avantaje si dezavantaje ale folosirii coaching-ului
  • Tipuri de mentoring
    • Modele de evaluare a eficientei implementarii proceselor de coaching si mentoring
Puncte forte

Cartea de fata trateaza cateva metode clasice, dar si noi de dezvoltare a capitalului uman, precum training-ul, coaching-ul si mentoring-ul, e-coaching-ul si e-mentoring-ul

Despre autoare

Florea Nicoleta Valentina este lector universitar dr. in cadrul Departamentului de Management-Marketing, Facultatea de stiinte Economice, Universitatea Valahia din Targoviste si preda urmatoarele materii: Managementul resurselor umane, Marketing, Management, Relatii Publice si Comunicare.

Are o experienta de peste 14 ani in domeniul Managementului resurselor umane: recrutare, angajare, salarizare si gestiunea resurselor umane.

A obtinut diploma de Licenta in Marketing in anul 1997, diploma de Master in Marketing, in anul 2004 si diploma de doctor in Management in 2011, cu teza intitulata ,,Strategii de recrutare, selectie si angajare in marile organizatii din judetul Dambovita”.

Cartea de fata este a treia carte publicata in domeniul MRU.  A mai publicat 34 de articole in domeniul managementului, MRU si comunicarii, in reviste si conferinte nationale si internationale.

A absolvit diverse cursuri de specializare si programe de training in domeniul managementului resurselor umane, managementului calitatii, managementului financiar, informatica, socio-psiho-pedagogie si limbi straine.

Public tinta

Manageri, specialisti, angajati, studenti, masteranzi si doctoranzi interesati de domeniul dezvoltarii resurselor umane.

Citește mai mult

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo