Theorizing and Analyzing Agency in Second Language Learning -

De (autor): Anonim

Theorizing and Analyzing Agency in Second Language Learning -

Theorizing and Analyzing Agency in Second Language Learning -

De (autor): Anonim

Through several unique perspectives and contexts, this volume contributes to current understanding of agency in second language learning. It includes chapters discussing theoretical, analytical and pedagogical approaches, and will serve as a key reference for researchers of language learning and teaching.
Citește mai mult

transport gratuit

203.66Lei

203.66Lei

Primești 203 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

Indisponibil

Plasează rapid comanda

Important icon msg

Poți comanda acest produs introducând numărul tău de telefon. În cel mai scurt timp vei fi apelat de un operator Libris pentru preluarea datelor necesare.

Completează mai jos numărul tău de telefon

Descrierea produsului

Through several unique perspectives and contexts, this volume contributes to current understanding of agency in second language learning. It includes chapters discussing theoretical, analytical and pedagogical approaches, and will serve as a key reference for researchers of language learning and teaching.
Citește mai mult

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo