The Power of Wow

De (autor): Mark Dagostino , Tony Hsieh

0
(0 review-uri)
The Power of Wow - Mark Dagostino, Tony Hsieh
Rasfoieste

The Power of Wow

De (autor): Mark Dagostino , Tony Hsieh

0
(0 review-uri)
The Power of Wow. Cum sa-ti electrizezi munca si viata punand serviciile pe primul loc

De la crearea sa in timpul boomului „dot com” din 1999 si pana la momentul in care a fost cumparata de Amazon in 2009, Zappos, compania de servicii pentru clienti, continua sa uimeasca datorita spiritului sau antreprenorial perturbator si angajatilor sai radical de inovatori. In permanenta dezvoltare pe parcursul ultimelor doua decenii,
Zappos a depasit durata de viata aparent inevitabil de scurta a companiilor obisnuite. Cum reuseste oare?
 
In The Power of WOW, continuarea cartii lui Tony Hsieh intitulate Cum sa livrezi fericire, angajatii Zappos din toate departamentele impartasesc povestile impresionante si lectiile de afaceri si de viata pe care le-au invatat, de la cum sa ofere servicii empatice pentru clienti in cazul unei situatii devastatoare la cum sa creeze o structura organizationala autoorganizata folosind Dinamica Bazata pe Piata si orice altceva.
 
Vioaie si plina de voci diverse si autentice, The Power of WOW le ofera cititorilor o imagine exclusiva si captivanta a modului in care Zappos isi gaseste motivatia si in care le ofera celor pasionati ocazia de a-si dezlantui la locul de munca fortele nedescoperite pentru a dezvolta compania pornind de la interior.
Fie ca sunteti client, angajat, lider in afaceri, actionar, antreprenor sau pur si simplu cititor, The Power of WOW va va arata cum se poate schimba totul – afacerile, comunitatea si viata – cand conduceti cu umanitate si cand aduceti aceasta calitate la locul de munca.
 
Clientii nu pot iubi o companie daca n-o iubesc angajatii mai intai, iar Zappos dovedeste acest lucru. Multor directori le place sa scrie carti despre cat de grozave sunt companiile lor; de data aceasta, e o placere sa aflam povestile chiar de la oamenii care lucreaza acolo. - Simon Sinek, optimist si autorul bestsellerurilor Incepe cu de ce si Liderii mananca ultimii.
 
O lectura obligatorie despre o afacere extraordinara. Tony si compania sa au descoperit cum sa maximizeze eficienta organizationala cu inima, iar o mare parte din poveste e impartasita aici cu transparenta, modestie si talent. Cartea ofera o imagine asupra viitorului productivitatii pe aceasta planeta, in mod sustenabil si cu o eleganta eficienta. - David Allen, autorul cartii Metoda GTD: Arta productivitatii fara stres.
 
Cartea prezinta vulnerabilitatea, realitatile, punctele tari si punctele slabe ale unei companii admirabil de umane, care pleaca de la principiul sau de baza: oamenii pe primul loc. The Power of WOW nu este o carte-fenomen social, ci o asigurare ca perceptia si realitatea sunt, de fapt, unul si acelasi lucru. - Mick Ebeling, fondator si CEO la Not Impossible Labs.
 
Zappos este un exemplu important de companie moderna care a adoptat un adevar simplu: angajatii pasionati sunt cel mai important activ al oricarei organizatii. Aceasta carte ne aminteste ca niciun lider din domeniul afacerilor nu-si poate permite sa ignore valoarea unei forte de munca inspirate. - Chip Conley, antreprenor in domeniul ospitalitatii si autorul cartii Wisdom at Work.
Citeste mai mult

55.00Lei

55.00Lei

Primesti 55 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Descrierea produsului

The Power of Wow. Cum sa-ti electrizezi munca si viata punand serviciile pe primul loc

De la crearea sa in timpul boomului „dot com” din 1999 si pana la momentul in care a fost cumparata de Amazon in 2009, Zappos, compania de servicii pentru clienti, continua sa uimeasca datorita spiritului sau antreprenorial perturbator si angajatilor sai radical de inovatori. In permanenta dezvoltare pe parcursul ultimelor doua decenii,
Zappos a depasit durata de viata aparent inevitabil de scurta a companiilor obisnuite. Cum reuseste oare?
 
In The Power of WOW, continuarea cartii lui Tony Hsieh intitulate Cum sa livrezi fericire, angajatii Zappos din toate departamentele impartasesc povestile impresionante si lectiile de afaceri si de viata pe care le-au invatat, de la cum sa ofere servicii empatice pentru clienti in cazul unei situatii devastatoare la cum sa creeze o structura organizationala autoorganizata folosind Dinamica Bazata pe Piata si orice altceva.
 
Vioaie si plina de voci diverse si autentice, The Power of WOW le ofera cititorilor o imagine exclusiva si captivanta a modului in care Zappos isi gaseste motivatia si in care le ofera celor pasionati ocazia de a-si dezlantui la locul de munca fortele nedescoperite pentru a dezvolta compania pornind de la interior.
Fie ca sunteti client, angajat, lider in afaceri, actionar, antreprenor sau pur si simplu cititor, The Power of WOW va va arata cum se poate schimba totul – afacerile, comunitatea si viata – cand conduceti cu umanitate si cand aduceti aceasta calitate la locul de munca.
 
Clientii nu pot iubi o companie daca n-o iubesc angajatii mai intai, iar Zappos dovedeste acest lucru. Multor directori le place sa scrie carti despre cat de grozave sunt companiile lor; de data aceasta, e o placere sa aflam povestile chiar de la oamenii care lucreaza acolo. - Simon Sinek, optimist si autorul bestsellerurilor Incepe cu de ce si Liderii mananca ultimii.
 
O lectura obligatorie despre o afacere extraordinara. Tony si compania sa au descoperit cum sa maximizeze eficienta organizationala cu inima, iar o mare parte din poveste e impartasita aici cu transparenta, modestie si talent. Cartea ofera o imagine asupra viitorului productivitatii pe aceasta planeta, in mod sustenabil si cu o eleganta eficienta. - David Allen, autorul cartii Metoda GTD: Arta productivitatii fara stres.
 
Cartea prezinta vulnerabilitatea, realitatile, punctele tari si punctele slabe ale unei companii admirabil de umane, care pleaca de la principiul sau de baza: oamenii pe primul loc. The Power of WOW nu este o carte-fenomen social, ci o asigurare ca perceptia si realitatea sunt, de fapt, unul si acelasi lucru. - Mick Ebeling, fondator si CEO la Not Impossible Labs.
 
Zappos este un exemplu important de companie moderna care a adoptat un adevar simplu: angajatii pasionati sunt cel mai important activ al oricarei organizatii. Aceasta carte ne aminteste ca niciun lider din domeniul afacerilor nu-si poate permite sa ignore valoarea unei forte de munca inspirate. - Chip Conley, antreprenor in domeniul ospitalitatii si autorul cartii Wisdom at Work.
Citeste mai mult

Detaliile produsului

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one