Razboiul povestilor

Razboiul povestilor - Jonah Sachs
Rasfoieste

Razboiul povestilor

Razboiul povestilor descrie suprematia tacita a marketingului de mobilizare, de la inceputurile unor companii ca Volkswagen, Apple si Nike, pana la inovatiile virale Yes We Can, miscarea Tea Party, The Story of Stuff si Patagonia. Cartea ofera trei instrumente simple pe care orice brand le poate folosi pentru a reusi sa-si castige fani si sa devina iconica: Fii interesant, Spune adevarul si Traieste adevarul. Fidel titlului, volumul lui Jonah Sachs conduce cititorul in lumea povestilor captivante, esentiale: Moise, Bhagavad Gita, bomba atomica, Primavara Araba si ascensiunea neasteptata a marketingului viral. Oferind informatii din neurostiinta, mitologie comparata, istoria advertisingului si psihologie, Razboiul povestilor reuseste, ca orice poveste bine spusa, sa distribuie cititorul in rolul unui erou improbabil, dar cu potential de a contribui in mod cu adevarat semnificativ la schimbarea lumii.
 
Fragment din volum:
 
"Criza consumului
 
Provocarile cu care se confrunta umanitatea astazi sunt la fel de importante ca cele cu care se confruntau stramosii nostri din marketing, dar sunt foarte diferite. Unde inainte criza parea sa provina din lipsa dorintei de a consuma suficient, acum pare ca noi consumam mult prea mult. Semnele crizei consumului apar peste tot si sunt irefutabile. Chiar daca nu credeti in schimbarile climatice provocate de om, e imposibil sa ignorati ca resurse-cheie incep sa se diminueze, ca numarul speciilor pe cale de disparitie creste alarmant si ca padurile si recifele dispar rapid. Atingem limite reale cu actualele niveluri de consum si, la nivel mondial, se preconizeaza o crestere a nivelului de consum pe masura ce industrializarea tarilor castiga acces la stilul de viata vestic.
The Global Footprint Network estimeaza ca umanitatea foloseste, in momentul de fata, cu 1.4 mai multe resurse pe an decat poate regenera planeta si daca toata lumea ar consuma ca americanii, am avea nevoie de patru planete. Dupa cum sugera Einstein, e timpul pentru un nou tip de gandire.
Istoria ne-a aratat ca marketingul de inadecvare chiar functioneaza, cu precadere in era difuzarii. Dar sa continuam mentalitatea "sa consumam cu orice pret" a celor ca Edward Bernays si Ernest Dichter pur si simplu nu este sustenabil. Nu doar asta, dar consumul nu livreaza fericirea si refugiul de anxietate promise. De indata ce americanii au inceput sa consume semnificativ mai mult in anii '50, indicii fericirii nationale erau la apogeu. Pe masura ce rata noastra de consum - masurata in marimea casei, numarul de masini, gunoiul produs, bani cheltucastigati - s-a dublat, indicii fericirii individuale au ramas constanti si apoi au inceput sa scada. Poate pentru ca lucram mai mult, suntem mai adanciti in datorii si anxietatile ne sunt constant stimulate de creatorii nostri de mituri."
Citește mai mult

34.90Lei

34.90Lei

Primești 34 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

In stoc

Livrare

Estimare livrare joi, 20 noiembrie - luni, 24 noiembrie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. În cazul perioadelor aglomerate pot apărea întârzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizează în decursul a 24-48 de ore (zile lucrătoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cărților în engleză aflate în stocul furnizorilor noștri se realizează în intervalul de 2-4 săptămâni, afișat în pagina de produs. Toate comenzile care conțin un titlu din această categorie vor fi livrate la termenul cel mai îndelungat. În cazul în care dorești împărțirea comenzii, te rugăm să ne contactezi pentru a-ți comunica toate condițiile. Poți găsi aceste informații și în secțiunea Termeni și Condiții.

Plasează rapid comanda

Important icon msg

Poți comanda acest produs introducând numărul tău de telefon. În cel mai scurt timp vei fi apelat de un operator Libris pentru preluarea datelor necesare.

Completează mai jos numărul tău de telefon

Descrierea produsului

Razboiul povestilor descrie suprematia tacita a marketingului de mobilizare, de la inceputurile unor companii ca Volkswagen, Apple si Nike, pana la inovatiile virale Yes We Can, miscarea Tea Party, The Story of Stuff si Patagonia. Cartea ofera trei instrumente simple pe care orice brand le poate folosi pentru a reusi sa-si castige fani si sa devina iconica: Fii interesant, Spune adevarul si Traieste adevarul. Fidel titlului, volumul lui Jonah Sachs conduce cititorul in lumea povestilor captivante, esentiale: Moise, Bhagavad Gita, bomba atomica, Primavara Araba si ascensiunea neasteptata a marketingului viral. Oferind informatii din neurostiinta, mitologie comparata, istoria advertisingului si psihologie, Razboiul povestilor reuseste, ca orice poveste bine spusa, sa distribuie cititorul in rolul unui erou improbabil, dar cu potential de a contribui in mod cu adevarat semnificativ la schimbarea lumii.
 
Fragment din volum:
 
"Criza consumului
 
Provocarile cu care se confrunta umanitatea astazi sunt la fel de importante ca cele cu care se confruntau stramosii nostri din marketing, dar sunt foarte diferite. Unde inainte criza parea sa provina din lipsa dorintei de a consuma suficient, acum pare ca noi consumam mult prea mult. Semnele crizei consumului apar peste tot si sunt irefutabile. Chiar daca nu credeti in schimbarile climatice provocate de om, e imposibil sa ignorati ca resurse-cheie incep sa se diminueze, ca numarul speciilor pe cale de disparitie creste alarmant si ca padurile si recifele dispar rapid. Atingem limite reale cu actualele niveluri de consum si, la nivel mondial, se preconizeaza o crestere a nivelului de consum pe masura ce industrializarea tarilor castiga acces la stilul de viata vestic.
The Global Footprint Network estimeaza ca umanitatea foloseste, in momentul de fata, cu 1.4 mai multe resurse pe an decat poate regenera planeta si daca toata lumea ar consuma ca americanii, am avea nevoie de patru planete. Dupa cum sugera Einstein, e timpul pentru un nou tip de gandire.
Istoria ne-a aratat ca marketingul de inadecvare chiar functioneaza, cu precadere in era difuzarii. Dar sa continuam mentalitatea "sa consumam cu orice pret" a celor ca Edward Bernays si Ernest Dichter pur si simplu nu este sustenabil. Nu doar asta, dar consumul nu livreaza fericirea si refugiul de anxietate promise. De indata ce americanii au inceput sa consume semnificativ mai mult in anii '50, indicii fericirii nationale erau la apogeu. Pe masura ce rata noastra de consum - masurata in marimea casei, numarul de masini, gunoiul produs, bani cheltucastigati - s-a dublat, indicii fericirii individuale au ramas constanti si apoi au inceput sa scada. Poate pentru ca lucram mai mult, suntem mai adanciti in datorii si anxietatile ne sunt constant stimulate de creatorii nostri de mituri."
Citește mai mult

Detaliile produsului

De același autor

Rating general al produsului

5 stele
1
4 stele
0
3 stele
0
2 stele
0
1 stele
0

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Review-uri

Muntean Petronela3 10/04/2024 11:29
green icon awesome check Achizitie verificata
Una dintre cartile despre marketing care mi-a placut super mult. Cred ca nu este apreciata la adevarata valoare si nu prea o vezi recomandata/promovata. Mie mi-a placut foarte mult modul in care e scrisa. Recomand pasionatilor si profesionistilor din domeniul marketing.
Arată mai mult
  • Like review icon 0
  • Add comments

1 din 1 de rezultate

Istoricul tău de navigare

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one
Accessibility Logo