Psihosociologie aplicata. Publicitatea
Din cuprins: Functiile publicitatii • Societate, cultura si publicitate • Comunicarea – fundament al publicitatii • Premisele psihosociologice ale publicitatii • Simturile – ferestre spre interior si spre exterior • Perceptie, societate, cultura • Iluziile si potentialul lor publicitar • Atitudinile si schimbarea lor • Creativitatea – cheia succesului in publicitate • Umorul in publicitate – acceptarea vs respingerea lui
Fragment din cartea " Psihosociologie aplicata. Publicitatea" de Septimiu Chelcea:
“Publicitatea se adreseaza nu „publicului general" (ansamblul locuitorilor unei tari ci unui public-tinta sau unui „public selectionat" - ca sa folosim terminologia sondajelor de opinie. Selectionarea publicului de catre creatorii de publicitate se face cel mai adesea dupa caracteristici personale, precum vârsta (copii, adolescenti, tineri, adulti, vârstnici apartenenta la gen (masculin/feminin), statusul socioeconomic (determinat de venituri mediul de rezidenta (urban/rural).
PRP: 59.95 Lei
Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.
9.99Lei
9.99Lei
59.95 LeiIndisponibil
Descrierea produsului
Din cuprins: Functiile publicitatii • Societate, cultura si publicitate • Comunicarea – fundament al publicitatii • Premisele psihosociologice ale publicitatii • Simturile – ferestre spre interior si spre exterior • Perceptie, societate, cultura • Iluziile si potentialul lor publicitar • Atitudinile si schimbarea lor • Creativitatea – cheia succesului in publicitate • Umorul in publicitate – acceptarea vs respingerea lui
Fragment din cartea " Psihosociologie aplicata. Publicitatea" de Septimiu Chelcea:
“Publicitatea se adreseaza nu „publicului general" (ansamblul locuitorilor unei tari ci unui public-tinta sau unui „public selectionat" - ca sa folosim terminologia sondajelor de opinie. Selectionarea publicului de catre creatorii de publicitate se face cel mai adesea dupa caracteristici personale, precum vârsta (copii, adolescenti, tineri, adulti, vârstnici apartenenta la gen (masculin/feminin), statusul socioeconomic (determinat de venituri mediul de rezidenta (urban/rural).
Detaliile produsului