Povestile publicitare. De la inspiratie la strategie

De (autor): Madalina Moraru

0
(0 review-uri)
Povestile publicitare. De la inspiratie la strategie - Madalina Moraru
Rasfoieste

Povestile publicitare. De la inspiratie la strategie

De (autor): Madalina Moraru

0
(0 review-uri)
In cautarea unui fel de a vorbi despre sine cat mai deplin, care sa ingemaneze puterea cuvantului cu pasiunea, Madalina Moraru a ales calea acestei carti. Preocupata la inceputurile carierei de literatura, pe care o indrageste in continuare foarte mult, autoarea s-a indreptat spre un domeniu provocator ce-i permite sa fie la fel de libera in gandire si creativa: spre publicitate. Dupa studii de filologie, teologie, filosofie, relatii publice si publicitate, doctoratul in stiintele comunicarii pe o tema de antropologie publicitara (Dimensiunea mitica a discursului publicitar, 2009) i-a deschis perspective noi si i-a ridicat tot mai multe intrebari, adesea expuse studentilor de care se simte foarte legata. Cartea de fata reuseste sa aduca laolalta toate preocuparile autoarei de pana acum (inclusiv cercetarile din articolele numeroase, majoritar publicate in limba engleza), ceea ce rezolva dilema unui sincretism existential.
 
In plus, autoarea dovedeste o coerenta evidenta intre prima carte pe tema antropologica (Mit si publicitate, 2009) si actuala pe tema naratologica. Se poate spune cu siguranta ca prima lucrare a anticipat-o pe a doua, caci publicitatea este campul ideal de revigorare a mitului prin puterea magica a naratiunii.
 
Astfel, Povestile publicitare. De la inspiratie la strategie a devenit o carte de vizita foarte explicita a personalitatii Madalinei Moraru, caci aduna intre copertile ei dragostea scriitoarei pentru literatura si publicitate in ceea ce s-ar putea numi naratologie publicitara.
Citeste mai mult

35.00Lei

35.00Lei

Primesti 35 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Livrare

Estimare livrare marti, 15 iulie - vineri, 18 iulie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. In cazul perioadelor aglomerate pot aparea intarzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizeaza in decursul a 24-48 de ore (zile lucratoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cartilor in engleza aflate in stocul furnizorilor nostri se realizeaza in intervalul de 2-4 saptamani, afisat in pagina de produs. Toate comenzile care contin un titlu din aceasta categorie vor fi livrate la termenul cel mai indelungat. in cazul in care doresti impartirea comenzii, te rugam sa ne contactezi pentru a-ti comunica toate conditiile. Poti gasi aceste informatii si in sectiunea Termeni si Conditii.

Descrierea produsului

In cautarea unui fel de a vorbi despre sine cat mai deplin, care sa ingemaneze puterea cuvantului cu pasiunea, Madalina Moraru a ales calea acestei carti. Preocupata la inceputurile carierei de literatura, pe care o indrageste in continuare foarte mult, autoarea s-a indreptat spre un domeniu provocator ce-i permite sa fie la fel de libera in gandire si creativa: spre publicitate. Dupa studii de filologie, teologie, filosofie, relatii publice si publicitate, doctoratul in stiintele comunicarii pe o tema de antropologie publicitara (Dimensiunea mitica a discursului publicitar, 2009) i-a deschis perspective noi si i-a ridicat tot mai multe intrebari, adesea expuse studentilor de care se simte foarte legata. Cartea de fata reuseste sa aduca laolalta toate preocuparile autoarei de pana acum (inclusiv cercetarile din articolele numeroase, majoritar publicate in limba engleza), ceea ce rezolva dilema unui sincretism existential.
 
In plus, autoarea dovedeste o coerenta evidenta intre prima carte pe tema antropologica (Mit si publicitate, 2009) si actuala pe tema naratologica. Se poate spune cu siguranta ca prima lucrare a anticipat-o pe a doua, caci publicitatea este campul ideal de revigorare a mitului prin puterea magica a naratiunii.
 
Astfel, Povestile publicitare. De la inspiratie la strategie a devenit o carte de vizita foarte explicita a personalitatii Madalinei Moraru, caci aduna intre copertile ei dragostea scriitoarei pentru literatura si publicitate in ceea ce s-ar putea numi naratologie publicitara.
Citeste mai mult

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Istoricul tau de navigare

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one
Accessibility Logo