Handbook of Marketing Strategy for Life Science Companies

De (autor): Jean Francois Denault

Handbook of Marketing Strategy for Life Science Companies - Jean-francois Denault

Handbook of Marketing Strategy for Life Science Companies

De (autor): Jean Francois Denault

The objective of this book is to focus exclusively on the marketing aspects for life sciences, providing entrepreneurs with a toolkit of tools they can use throughout the marketing process, from market planning to commercialization.
Citește mai mult

transport gratuit

339.94Lei

339.94Lei

Primești 339 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

Indisponibil

Descrierea produsului

The objective of this book is to focus exclusively on the marketing aspects for life sciences, providing entrepreneurs with a toolkit of tools they can use throughout the marketing process, from market planning to commercialization.
Citește mai mult

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo