Comunicare in limba romana cls 2 caiet sem.1
Ecou al permanentei stradanii de a-l invata pe elev cum sa invete, al preocuparii de individualizare a demersului didactic, prezenta lucrare constituie un real instrument de lucru prin paleta variata de situatii de comunicare si activitati de invatare care valorifica experienta concreta a elevului si ofera o larga plaja de diferentiere a demersului didactic.
Avand la baza modelul comunicativ functional, pentru toate continuturile din programa scolara au fost concepute activitati in sprijinul valorificarii comunicarii ca domeniu complex care inglobeaza procesele de receptare a mesajului oral si scris si pe cele de exprimare orala si scrisa.
Continuturile sunt prezentate prin intermediul unui bogat material ilustrativ specific universului referential al copilului. Textele propuse - texte consacrate ale literaturii romane si universale a caror tematica este inspirata din universul copilariei, cu personaje cunoscute si indragite de copii - sunt accesibile prin simplitatea si claritatea tematicii, a structurii compozitionale, a mijloacelor de expresie.
Fiecare text este insotit de activitati corespunzatoare genericelor: Descoperim cuvinte noi, Vorbim, citim si scriem corect, Folosim ce am invatat, Aflam mai mult, Exprima-ti parerea!, Vreau sa stiu!, Invatam prin joc!, Stiati ca..., Sa ne imaginam... etc.
Modelele orientative de evaluare sumativa propun atat itemi obiectivi, cat si semiobiectivi, fiecare fisa de evaluare continand si o grila de corectare usor de utilizat.
PRP: 9.58 Lei

Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.
9.10Lei
9.10Lei
9.58 LeiIn stoc

Comanda pana la 10:00:
Descrierea produsului
Ecou al permanentei stradanii de a-l invata pe elev cum sa invete, al preocuparii de individualizare a demersului didactic, prezenta lucrare constituie un real instrument de lucru prin paleta variata de situatii de comunicare si activitati de invatare care valorifica experienta concreta a elevului si ofera o larga plaja de diferentiere a demersului didactic.
Avand la baza modelul comunicativ functional, pentru toate continuturile din programa scolara au fost concepute activitati in sprijinul valorificarii comunicarii ca domeniu complex care inglobeaza procesele de receptare a mesajului oral si scris si pe cele de exprimare orala si scrisa.
Continuturile sunt prezentate prin intermediul unui bogat material ilustrativ specific universului referential al copilului. Textele propuse - texte consacrate ale literaturii romane si universale a caror tematica este inspirata din universul copilariei, cu personaje cunoscute si indragite de copii - sunt accesibile prin simplitatea si claritatea tematicii, a structurii compozitionale, a mijloacelor de expresie.
Fiecare text este insotit de activitati corespunzatoare genericelor: Descoperim cuvinte noi, Vorbim, citim si scriem corect, Folosim ce am invatat, Aflam mai mult, Exprima-ti parerea!, Vreau sa stiu!, Invatam prin joc!, Stiati ca..., Sa ne imaginam... etc.
Modelele orientative de evaluare sumativa propun atat itemi obiectivi, cat si semiobiectivi, fiecare fisa de evaluare continand si o grila de corectare usor de utilizat.
Detaliile produsului