Adjudecat. Strategii eficiente pentru a vinde o idee buna

De (autor): John P. Kotter, Lorne A. Whitehead

5
(1 reviews)
Adjudecat. Strategii eficiente pentru a vinde o idee buna - John P. Kotter, Lorne A. Whitehead

Adjudecat. Strategii eficiente pentru a vinde o idee buna

De (autor): John P. Kotter, Lorne A. Whitehead

5
(1 reviews)
Uneori o idee buna nu este suficienta. Crezi intr-o idee buna. stii ca implementarea acesteia ar putea aduce beneficii imediate atat pentru tine, cat si pentru organizatia sau comunitatea din care faci parte. O prezinti, sperand intr-un sprijin entuziast. In schimb, ti se adreseaza intrebari care aduc cu sine o stare de confuzie, comentarii stupide sau atacuri verbale. Inainte sa realizezi ce se intampla, ideea ta este respinsa.

In cartea de fata, John Kotter ne dezvaluie modul in care sa protejam o idee buna de criticile nefondate si cum sa castigam sprijinul necesar pentru a ne vinde ideile. Cheia pentru a realiza acest lucru? Intelegerea strategiilor de atac, si anume:

• Uciderea unei idei prin amanare: Amanarea la nesfarsit a unei decizii sau tergiversarea discutiilor pana cand subiectul nu mai e de actualitate.
• Confuzia: Prezentarea unui sir nesfarsit de informatii care distrag atentia de la ideea pusa in discutie, astfel incat propunerea inaintata pur si simplu nu pare una demna de a fi luata in seama.
• Folosirea sentimentului de frica pentru a influenta un rezultat: Introducerea in discutie a unor stari anxioase irationale in legatura cu propunerea inaintata.
• Atacul la persoana: subminarea reputatiei si credibilitatii celui care face propunerea.

John Kotter a dat din nou lovitura! Impreuna cu Lorne Whitehead, coautor al acestei carti, ne ofera sfaturi extrem de inteligente despre modul in care sa ne vindem cu succes ideile. O lectura obligatorie pentru liderii preocupati de viitorul organizatiei pe care o conduc! - Bill George, profesor de management la Harvard Business School

In domeniul cercetarii si al educatiei, la fel ca in lumea afacerilor, progresul este de cele mai multe ori intarziat nu de lipsa unor idei bune, cat mai degraba de faptul ca oamenii nu sunt intotdeauna convinsi de faptul ca trebuie sa le adopte si sa le implementeze. Lectura acestei carti te va ajuta sa-ti promovezi cu succes ideile bune in orice context posibil. - Maria Klawe, presedinte Harvey Mudd College

Raspunsurile pe care cartea le furnizeaza sunt exact acelea care ne-au scapat pe sub nas, pe care nu le-am vazut pentru ca eram prea infierbantati sa ne prezentam ideea cat mai bine sau pentru ca am reactionat instinctiv agresiunilor. Cartea iti ofera un model care trateaza toate situatiile in care poti fi pus in argumentarea unei idei si, de fiecare data, iti arata cea mai buna solutie. O idee foarte buna ar fi sa cititi aceasta carte. - Peter Barta, Director Executiv, Fundatia Post-Privatizare
Citeste mai mult

-5%

41.17Lei

43.34 Lei

Cel mai mic pret din ultimele 30 de zile: 41.17 lei

Sau 4117 de puncte

!

Fiecare comanda noua reprezinta o investitie pentru viitoarele tale comenzi. Orice comanda plasata de pe un cont de utilizator primeste in schimb un numar de puncte de fidelitate, In conformitate cu regulile de conversiune stabilite. Punctele acumulate sunt incarcate automat in contul tau si pot fi folosite ulterior, pentru plata urmatoarelor comenzi.

In Stoc

Descrierea produsului

Uneori o idee buna nu este suficienta. Crezi intr-o idee buna. stii ca implementarea acesteia ar putea aduce beneficii imediate atat pentru tine, cat si pentru organizatia sau comunitatea din care faci parte. O prezinti, sperand intr-un sprijin entuziast. In schimb, ti se adreseaza intrebari care aduc cu sine o stare de confuzie, comentarii stupide sau atacuri verbale. Inainte sa realizezi ce se intampla, ideea ta este respinsa.

In cartea de fata, John Kotter ne dezvaluie modul in care sa protejam o idee buna de criticile nefondate si cum sa castigam sprijinul necesar pentru a ne vinde ideile. Cheia pentru a realiza acest lucru? Intelegerea strategiilor de atac, si anume:

• Uciderea unei idei prin amanare: Amanarea la nesfarsit a unei decizii sau tergiversarea discutiilor pana cand subiectul nu mai e de actualitate.
• Confuzia: Prezentarea unui sir nesfarsit de informatii care distrag atentia de la ideea pusa in discutie, astfel incat propunerea inaintata pur si simplu nu pare una demna de a fi luata in seama.
• Folosirea sentimentului de frica pentru a influenta un rezultat: Introducerea in discutie a unor stari anxioase irationale in legatura cu propunerea inaintata.
• Atacul la persoana: subminarea reputatiei si credibilitatii celui care face propunerea.

John Kotter a dat din nou lovitura! Impreuna cu Lorne Whitehead, coautor al acestei carti, ne ofera sfaturi extrem de inteligente despre modul in care sa ne vindem cu succes ideile. O lectura obligatorie pentru liderii preocupati de viitorul organizatiei pe care o conduc! - Bill George, profesor de management la Harvard Business School

In domeniul cercetarii si al educatiei, la fel ca in lumea afacerilor, progresul este de cele mai multe ori intarziat nu de lipsa unor idei bune, cat mai degraba de faptul ca oamenii nu sunt intotdeauna convinsi de faptul ca trebuie sa le adopte si sa le implementeze. Lectura acestei carti te va ajuta sa-ti promovezi cu succes ideile bune in orice context posibil. - Maria Klawe, presedinte Harvey Mudd College

Raspunsurile pe care cartea le furnizeaza sunt exact acelea care ne-au scapat pe sub nas, pe care nu le-am vazut pentru ca eram prea infierbantati sa ne prezentam ideea cat mai bine sau pentru ca am reactionat instinctiv agresiunilor. Cartea iti ofera un model care trateaza toate situatiile in care poti fi pus in argumentarea unei idei si, de fiecare data, iti arata cea mai buna solutie. O idee foarte buna ar fi sa cititi aceasta carte. - Peter Barta, Director Executiv, Fundatia Post-Privatizare
Citeste mai mult

Detaliile produsului

De pe acelasi raft

Rating general al produsului

5 stele
1
4 stele
0
3 stele
0
2 stele
0
1 stele
0

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Review-uri

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one