Marketingul digital si antreprenorii romani

Marketingul digital si antreprenorii romani - Luiza Mesesan-Schmitz, Claudiu Coman
Rasfoieste

Marketingul digital si antreprenorii romani

In contextul actual in care majoritatea clientilor (inclusiv a celor potentiali) unei firme utilizeaza tehnologia digitala, este absolut necesar ca intreprinderile sa adopte marketingul digital ca modalitate de promovare a afacerii.
 
Cu siguranta vom asista in urmatorii ani la o crestere a numarului de persoane care vor face tranzactii online, inclusiv achizitionarea de produse si servicii. Odata cu pandemia generata de Covid-19, in anul 2020 foarte multe firme au fost fortate de imprejurare sa treaca la comertul electronic, iar acest lucru a dus indirect la o educare a maselor pentru diverse tranzactii online. Putem spune ca acest context a fost imboldul mult asteptat pentru procesul de digitalizare al firmelor mici si mijlocii.
 
Lucrarea de fata poate fi un instrument folositor in schimbarea atitudinii antreprenorilor fata de conceptul de marketing digital, prezentand contextul romanesc si ilustrand potentialul neobservat al canalelor si instrumentelor de marketing digital. Avem in vedere in special antreprenorii care sunt la inceput de drum, dar si cei care au o afacere de ceva timp, iar volumul vanzarilor a stagnat sau a scazut si vor sa identifice noi mijloace de a-si extinde piata.
 
Utilizarea marketingului digital presupune un volum mare de munca, indiferent daca organizatia este mare sau mica. Din acest motiv promovarea prin intermediul instrumentelor digitale presupune fie un post dedicat intr-o companie de orice tip, fie externalizarea serviciilor catre o firma specializata sau catre un freelancer.
 
Speram ca prin intermediul acestui material sa reusim sa schimbam perspectiva asupra potentialului de promovare oferit de mediul digital, prin evidentierea beneficiilor utilizarii instrumentelor de marketing digital, pentru a se conforma la cerintele pietei, pentru a avea succes si pentru a nu risca pierderea accesului catre potentiali clienti.
 
Din cuprins:
- De la marketingul traditional la marketingul digital
- Canale si instrumente de promovare online
- Utilizarea instrumentelor de promovare online in Romania
- Perceptia antreprenorilor fata de serviciile de consultanta
- Aspecte practice privind marketingul digital

Autori: Luiza Mesesan-Schmitz, Claudiu Coman, Maria Madalina Popica, 
 
Citeste mai mult

36.90Lei

36.90Lei

Primesti 36 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Descrierea produsului

In contextul actual in care majoritatea clientilor (inclusiv a celor potentiali) unei firme utilizeaza tehnologia digitala, este absolut necesar ca intreprinderile sa adopte marketingul digital ca modalitate de promovare a afacerii.
 
Cu siguranta vom asista in urmatorii ani la o crestere a numarului de persoane care vor face tranzactii online, inclusiv achizitionarea de produse si servicii. Odata cu pandemia generata de Covid-19, in anul 2020 foarte multe firme au fost fortate de imprejurare sa treaca la comertul electronic, iar acest lucru a dus indirect la o educare a maselor pentru diverse tranzactii online. Putem spune ca acest context a fost imboldul mult asteptat pentru procesul de digitalizare al firmelor mici si mijlocii.
 
Lucrarea de fata poate fi un instrument folositor in schimbarea atitudinii antreprenorilor fata de conceptul de marketing digital, prezentand contextul romanesc si ilustrand potentialul neobservat al canalelor si instrumentelor de marketing digital. Avem in vedere in special antreprenorii care sunt la inceput de drum, dar si cei care au o afacere de ceva timp, iar volumul vanzarilor a stagnat sau a scazut si vor sa identifice noi mijloace de a-si extinde piata.
 
Utilizarea marketingului digital presupune un volum mare de munca, indiferent daca organizatia este mare sau mica. Din acest motiv promovarea prin intermediul instrumentelor digitale presupune fie un post dedicat intr-o companie de orice tip, fie externalizarea serviciilor catre o firma specializata sau catre un freelancer.
 
Speram ca prin intermediul acestui material sa reusim sa schimbam perspectiva asupra potentialului de promovare oferit de mediul digital, prin evidentierea beneficiilor utilizarii instrumentelor de marketing digital, pentru a se conforma la cerintele pietei, pentru a avea succes si pentru a nu risca pierderea accesului catre potentiali clienti.
 
Din cuprins:
- De la marketingul traditional la marketingul digital
- Canale si instrumente de promovare online
- Utilizarea instrumentelor de promovare online in Romania
- Perceptia antreprenorilor fata de serviciile de consultanta
- Aspecte practice privind marketingul digital

Autori: Luiza Mesesan-Schmitz, Claudiu Coman, Maria Madalina Popica, 
 
Citeste mai mult

De pe acelasi raft

Rating general al produsului

5 stele
2
4 stele
0
3 stele
0
2 stele
0
1 stele
0

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Review-uri

juganaru mariana 17/03/2023 10:00
green icon awesome check Achizitie verificata
Este un material didactic, pe care îl folosesc în activitatea cu studenții mei.
Arata mai mult
  • Like review icon 0
  • Add comments
Asandei Mihaela3 28/04/2021 15:00
green icon awesome check Achizitie verificata
o carte a zilelor actuale, de citit si de aplicat in practica. In contextul pandemiei, firmele romanesti ar trebui sa aplice metodele marketingului digital.
Arata mai mult
  • Like review icon 0
  • Add comments

2 din 2 de rezultate

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one