Management si marketing in audiovizual

De (autor): Elisabeta Andreea Budacia

0
(0 review-uri)
Management si marketing in audiovizual - Elisabeta Andreea Budacia
Rasfoieste

Management si marketing in audiovizual

De (autor): Elisabeta Andreea Budacia

0
(0 review-uri)
In Romania televiziunea a avut o evolutie diferita fata de alte tari europene; sa ne amintim doar perioada regimului comunist cand exista o singura televiziune, care avea doar cateva ore de emisie si acelea pentru propaganda de partid. In aceasta situatie este de inteles apetenta publicului, de astazi, pentru programele de televiziune.

Desi hulita de unii si admirata de altii, televiziunea publica a avut si are un statut deosebit - conferit de faptul ca este mentionata si in Constitutia tarii - pe piata audiovizualului din Romania, fiind o institutie de interes national, ea asumandu-si un important rol informativ, educativ, cultural si de divertisment. Daca in privinta functiilor informative si de divertisment, televiziunile comerciale isi asuma roluri semnificative si adesea de un nivel calitativ derizoriu, in privinta celorlalte doua, misiunea principala revine televiziunii publice. Aici trebuie sa avem in vedere un aspect foarte interesant, ce caracterizeaza piata de televiziune, si anume audienta TV. In contextul celor spuse anterior trebuie sa precizam faptul ca televiziunea publica este datoare sa - si propuna obiective de audienta atat cantitative, cat si calitative.

Avand in vedere aspectele mentionate am gandit elaborarea lucrarii in trei parti, deoarece abordeaza o problematica complexa, incepand cu serviciile audiovizuale si finalizand cu o serie de propuneri privind imbunatatirea performantelor de audienta ale televiziunii publice; abordarea noastra se bazeaza pe principiul “palniei”, plecand de la general catre particular. Partea intai “Serviciile audiovizuale si piata audiovizualului din Romania” cuprinde elemente generale, dar si unele aspecte conceptuale si practice. In partea a doua “Televiziunea - componenta principala a pietei audiovizualului”, ne-am ocupat de problemele ce vizeaza in mod concret televiziunea si specificitatea marketingului serviciilor de televiziune. Partea a treia, “Managementul performantei in domeniul serviciilor publice de televiziune”, cuprinde preponderant aspecte practice, dintre care mentionam cele doua cercetari calitative si o strategie de marketing.
Citeste mai mult

-5%

PRP: 33.72 Lei

!

Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.

32.03Lei

32.03Lei

33.72 Lei

Primesti 32 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Descrierea produsului

In Romania televiziunea a avut o evolutie diferita fata de alte tari europene; sa ne amintim doar perioada regimului comunist cand exista o singura televiziune, care avea doar cateva ore de emisie si acelea pentru propaganda de partid. In aceasta situatie este de inteles apetenta publicului, de astazi, pentru programele de televiziune.

Desi hulita de unii si admirata de altii, televiziunea publica a avut si are un statut deosebit - conferit de faptul ca este mentionata si in Constitutia tarii - pe piata audiovizualului din Romania, fiind o institutie de interes national, ea asumandu-si un important rol informativ, educativ, cultural si de divertisment. Daca in privinta functiilor informative si de divertisment, televiziunile comerciale isi asuma roluri semnificative si adesea de un nivel calitativ derizoriu, in privinta celorlalte doua, misiunea principala revine televiziunii publice. Aici trebuie sa avem in vedere un aspect foarte interesant, ce caracterizeaza piata de televiziune, si anume audienta TV. In contextul celor spuse anterior trebuie sa precizam faptul ca televiziunea publica este datoare sa - si propuna obiective de audienta atat cantitative, cat si calitative.

Avand in vedere aspectele mentionate am gandit elaborarea lucrarii in trei parti, deoarece abordeaza o problematica complexa, incepand cu serviciile audiovizuale si finalizand cu o serie de propuneri privind imbunatatirea performantelor de audienta ale televiziunii publice; abordarea noastra se bazeaza pe principiul “palniei”, plecand de la general catre particular. Partea intai “Serviciile audiovizuale si piata audiovizualului din Romania” cuprinde elemente generale, dar si unele aspecte conceptuale si practice. In partea a doua “Televiziunea - componenta principala a pietei audiovizualului”, ne-am ocupat de problemele ce vizeaza in mod concret televiziunea si specificitatea marketingului serviciilor de televiziune. Partea a treia, “Managementul performantei in domeniul serviciilor publice de televiziune”, cuprinde preponderant aspecte practice, dintre care mentionam cele doua cercetari calitative si o strategie de marketing.
Citeste mai mult

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one