Locul de unde vine lumina

De (autor): Louise Penny

4.5
(2 reviews)
Locul de unde vine lumina - volum din seria Inspectorul Gamache

O viziune luminoasa asupra increderii si prieteniei, care ii va incanta pe cititori. - Kirkus Review

Craciunul se apropie in Quebec, este vremea ninsorilor de poveste, a luminilor feerice si a reuniunilor in jurul semineului. Nu si pentru inspectorul-sef Armand Gamache. Multi dintre colegii de la Omucideri au plecat, vechiul lui prieten si locotenent Jean-Guy Beauvoir nu i-a mai vorbit de luni intregi si forte ostile se aliaza impotriva sa. Cand primeste de la Myrna Landers un mesaj despre disparitia unei vechi prietene care n-a mai ajuns in Three Pines pentru Craciun, vede ocazia perfecta de a pleca din oras. Intrigat de refuzul Myrnei de a dezvalui numele prietenei sale, va descoperi ca femeia disparuta a fost candva faimoasa in toata lumea si acum aproape ca n-o mai remarca nimeni, in afara de geniul nebun al poeziei, Ruth Zardo.
Gamache este din ce in ce mai atras de lumea din Three Pines. Nu doar ca investigheaza disparitia prietenei Myrnei, dar cauta si un loc sigur pentru sine si colegii care-i mai sunt inca loiali.
Ce pret va plati Gamache pentru pacea mult dorita?

Extraordinara. Penny a scris un magnific roman mystery care va impresiona nu doar mintea, ci si inima si sufletul cititorului. - The Washington Post

O poveste despre crima (contra naturii si regulilor sociale), coruptie (personala si politica) si asasinat (real si metafizic). Speranta si teama, bine si rau, prietenie si tradare, iubire si ura, inocenta si coruptie: Penny exploreaza antagonismele care se gasesc in fiecare dintre noi, dar si nevoia acestor conflicte, care ne creeaza rezilienta. Romanul despre moarte si degradare devine o carte despre viata: orice lucru stricat are o fisura, pe acolo vine lumina. - Huffington Post

Personajele complexe… intriga subtil construita… magistrala… se demonteaza cu delicatete si inteligenta. Inca o data, Penny pune in echilibru, in mod impresionant, curajul personal si credinta cu alegeri sfasietoare si monstruozitatea diabolica. - Publishers Weekly

Din seria Inspectorul Gamache fac parte:

-5%

46.55Lei