Cele 22 de legi imuabile ale brandingului
De (autor): Al Ries , Laura Ries
Cele 22 de legi imuabile ale brandingului. Cum sa transformi un produs sau un serviciu intr-un brand de clasa mondiala
Multi isi doresc sa afle care este cheia succesului in branding.
Al Ries si Laura Ries propun 22 de legi imuabile pentru succesul brandurilor dumneavoastra.
Si daca brandurile nu sunt imuabile, aceste legi, spun autorii, sunt.
Scrisa in spiritul lucrarilor autorilor, cartea de fata arata tuturor cum sa transformi un produs sau un serviciu intr-un brand de clasa mondiala.
Studiind diverse marci si evolutia acestora de-a lungul timpului autorii au sintetizat concluziile intr-o lucrare din care extrem de multi specialisti si nu numai au de invatat.
Scrisa in stilul american - cu foarte multe exemple oferite pentru a ilustra fiecare idee - cartea, asa cum apreciaza Philip Kotler, "demonstreaza ca oamenii de marketing trebuie sa stie sa construiasca un brand si sa-l mentina in viata". Intr-adevar cartea aminteste de marci care au disparut - si de elementele care au dus la aceasta situatie - si care, fireste, este de dorit sa nu fie puse in practica de cel ce citeste lucrarea celor doi.
Multi isi doresc sa afle care este cheia succesului in branding.
Al Ries si Laura Ries propun 22 de legi imuabile pentru succesul brandurilor dumneavoastra.
Si daca brandurile nu sunt imuabile, aceste legi, spun autorii, sunt.
Scrisa in spiritul lucrarilor autorilor, cartea de fata arata tuturor cum sa transformi un produs sau un serviciu intr-un brand de clasa mondiala.
Studiind diverse marci si evolutia acestora de-a lungul timpului autorii au sintetizat concluziile intr-o lucrare din care extrem de multi specialisti si nu numai au de invatat.
Scrisa in stilul american - cu foarte multe exemple oferite pentru a ilustra fiecare idee - cartea, asa cum apreciaza Philip Kotler, "demonstreaza ca oamenii de marketing trebuie sa stie sa construiasca un brand si sa-l mentina in viata". Intr-adevar cartea aminteste de marci care au disparut - si de elementele care au dus la aceasta situatie - si care, fireste, este de dorit sa nu fie puse in practica de cel ce citeste lucrarea celor doi.
33.72Lei
33.72Lei
Primesti 33 puncte
Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!
Indisponibil
X
Pentru a putea comanda rapid este nevoie sa introduceti numarul dvs de telefon in formatul 0xxxxxxxxx (10 cifre).Un operator Libris.ro va suna si va cere telefonic restul datelor necesare.
Descrierea produsului
Cele 22 de legi imuabile ale brandingului. Cum sa transformi un produs sau un serviciu intr-un brand de clasa mondiala
Multi isi doresc sa afle care este cheia succesului in branding.
Al Ries si Laura Ries propun 22 de legi imuabile pentru succesul brandurilor dumneavoastra.
Si daca brandurile nu sunt imuabile, aceste legi, spun autorii, sunt.
Scrisa in spiritul lucrarilor autorilor, cartea de fata arata tuturor cum sa transformi un produs sau un serviciu intr-un brand de clasa mondiala.
Studiind diverse marci si evolutia acestora de-a lungul timpului autorii au sintetizat concluziile intr-o lucrare din care extrem de multi specialisti si nu numai au de invatat.
Scrisa in stilul american - cu foarte multe exemple oferite pentru a ilustra fiecare idee - cartea, asa cum apreciaza Philip Kotler, "demonstreaza ca oamenii de marketing trebuie sa stie sa construiasca un brand si sa-l mentina in viata". Intr-adevar cartea aminteste de marci care au disparut - si de elementele care au dus la aceasta situatie - si care, fireste, este de dorit sa nu fie puse in practica de cel ce citeste lucrarea celor doi.
Multi isi doresc sa afle care este cheia succesului in branding.
Al Ries si Laura Ries propun 22 de legi imuabile pentru succesul brandurilor dumneavoastra.
Si daca brandurile nu sunt imuabile, aceste legi, spun autorii, sunt.
Scrisa in spiritul lucrarilor autorilor, cartea de fata arata tuturor cum sa transformi un produs sau un serviciu intr-un brand de clasa mondiala.
Studiind diverse marci si evolutia acestora de-a lungul timpului autorii au sintetizat concluziile intr-o lucrare din care extrem de multi specialisti si nu numai au de invatat.
Scrisa in stilul american - cu foarte multe exemple oferite pentru a ilustra fiecare idee - cartea, asa cum apreciaza Philip Kotler, "demonstreaza ca oamenii de marketing trebuie sa stie sa construiasca un brand si sa-l mentina in viata". Intr-adevar cartea aminteste de marci care au disparut - si de elementele care au dus la aceasta situatie - si care, fireste, este de dorit sa nu fie puse in practica de cel ce citeste lucrarea celor doi.
Detaliile produsului
- Categoria: Dezvoltarea Afacerilor
- Autor: Al Ries, Laura Ries
- Editura: BRANDBUILDERS GRUP
- Format: 200 x 130 mm
- Nr. pagini: 280
- Cod: CMA973-86481-0-6
De pe acelasi raft
De acelasi autor
Rating general al produsului
5 stele
1
4 stele
0
3 stele
0
2 stele
0
1 stele
0
Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!