Bogdan Aron

0
(0 review-uri)
  • Bogdan Aron
  • Bogdan Aron
  • Bogdan Aron
  • Bogdan Aron

Bogdan Aron

0
(0 review-uri)
   Am avut șansa să am acces la o biblioteca vasta încă de când eram copil și înainte ca internetul să facă accesul la cărți atât de facil. Mama era bibliotecară și aveam și acasă o mulțime de volume. Primul roman pe care l-am citit a fost în clasa a 4-a: “Căpitan la cinsprezece ani. A urmat “Insula misterioasă”, apoi și alte romane ale lui Jules Verne. Ele mi-au deschis apetitul pentru a descoperi personaje și lumi noi. Țin minte că am terminat în 3-4 zile toate cele 5 volume Cireșarii. În liceu l-am descoperit Dostoievski de care am fost fascinat. Iar dintre scriitorii români mi-au plăcut mult Marin Preda și Liviu Rebreanu
    Cărțile mi-au schimbat destinul când am descoperit câțiva ani mai târziu Cele 22 de legi imuabile ale marketingului ( Al Ries și Jack Trout). Cred că eram anul I la Automatică și mă întrebam dacă ingineria era într-adevăr ceea ce voiam să fac mai departe. Și am ajuns iarăși la mama mea la bibliotecă și am găsit seria “Cele 22 de legi…”. Am citit-o și m-a atras mai mult decât ce învățam în momentul acela la facultate. Așa că am mai luat o carte de marketing, și încă una, și încă una… Și mi-am dat seama că marketingul era ceea ce voiam să fac. Și pentru că mă pricepam și îmi doream să păstrez o legătură și cu tehnologia, am ales să învăț cât de mult pot despre marketingul online. Combinația dintre marketing și tehnologie s-a dovedit în timp a fi de succes pentru mine.
     Apoi a apărut Publica, prima editură din România pe care am îndrăgit-o. Mult timp am cumpărat și am citit toate cărțile pe care le lansau. Prima a fost “Karaoke Capitalism. Kjell Nordström și Jonas Ridderstråle m-au făcut să înțeleg că marketingul și business-ul înseamnă mult mai mult și mai diferit decât ce experimentasem până atunci. 
     Un moment important a fost atunci când am descoperit biografiile: Steve Jobs, Richard Branson, Jack Welch, Konosuke Matsushita, Andre Agassi, Robert De Niro, Al Pacino, Rafael Nadal, Alex Ferguson, Jony Ive.  Mi-am dat seama că sunt un tip de lectură care mă inspiră și care mă ajută să mă dezvolt. 
     În ultimii ani am început să citesc mult de la Harvard Business Review. A început ca o cerință a MBA-ului pe care l-am făcut la Maastricht School of Management, dar s-a transformat în timp într-o lectură necesară. Acum, când am o întrebare sau o situație de rezolvat, mi-a intrat în reflex să caut și la HBR articole pe tema respectiva. 
     Uneori reușesc să-mi fac timp să mai citesc și altfel de cărți, nu doar de business și marketing. Ultimele pe care le țin minte probabil pentru că mi-au creat o anumită stare au fost  Micul Prinț (Antoine de Saint-Exupéry), Oscar și tanti roz (Eric-Emmanuel Schmitt) și “Jurnal 2003-2009 (Oana Pellea). Îmi aduc aminte și de cartea lui Marian Godină care a avut un marketing bun și care mi-a trezit astfel curiozitatea să o citesc. 
     Cartea pe care cred că am recomandat-o cel mai mult în ultimii ani este “Affiliate Program Management: An Hour a Day” (Evgenii Prussakov).  Acest lucru se întâmplă inevitabil pentru că lucrând la 2Performant primesc destul de des întrebarea: “Cum se face marketing afiliat?” Iar cartea lui Geno explică cel mai bine.
     Când scriam textul mi-am dat seama că nu vorbisem niciodată cu mama despre cărțile ei preferate. Așa că am întrebat-o:
 
Clavell, James - Shogun
Marquez, G.G -  Un veac de singurătate
Lawrence, D.H - Curcubeul
Brown, Dan - Codul lui Da Vinci
Citeste mai mult

.00Lei

.00Lei

Primesti 0 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Plaseaza rapid comanda

Important icon msg

Completeaza mai jos numarul tau de telefon

Poti comanda acest produs introducand numarul tau de telefon. Vei fi apelat de un operator Libris.ro in cele mai scurt timp pentru prealuarea datelor necesare.

Descrierea produsului

   Am avut șansa să am acces la o biblioteca vasta încă de când eram copil și înainte ca internetul să facă accesul la cărți atât de facil. Mama era bibliotecară și aveam și acasă o mulțime de volume. Primul roman pe care l-am citit a fost în clasa a 4-a: “Căpitan la cinsprezece ani. A urmat “Insula misterioasă”, apoi și alte romane ale lui Jules Verne. Ele mi-au deschis apetitul pentru a descoperi personaje și lumi noi. Țin minte că am terminat în 3-4 zile toate cele 5 volume Cireșarii. În liceu l-am descoperit Dostoievski de care am fost fascinat. Iar dintre scriitorii români mi-au plăcut mult Marin Preda și Liviu Rebreanu
    Cărțile mi-au schimbat destinul când am descoperit câțiva ani mai târziu Cele 22 de legi imuabile ale marketingului ( Al Ries și Jack Trout). Cred că eram anul I la Automatică și mă întrebam dacă ingineria era într-adevăr ceea ce voiam să fac mai departe. Și am ajuns iarăși la mama mea la bibliotecă și am găsit seria “Cele 22 de legi…”. Am citit-o și m-a atras mai mult decât ce învățam în momentul acela la facultate. Așa că am mai luat o carte de marketing, și încă una, și încă una… Și mi-am dat seama că marketingul era ceea ce voiam să fac. Și pentru că mă pricepam și îmi doream să păstrez o legătură și cu tehnologia, am ales să învăț cât de mult pot despre marketingul online. Combinația dintre marketing și tehnologie s-a dovedit în timp a fi de succes pentru mine.
     Apoi a apărut Publica, prima editură din România pe care am îndrăgit-o. Mult timp am cumpărat și am citit toate cărțile pe care le lansau. Prima a fost “Karaoke Capitalism. Kjell Nordström și Jonas Ridderstråle m-au făcut să înțeleg că marketingul și business-ul înseamnă mult mai mult și mai diferit decât ce experimentasem până atunci. 
     Un moment important a fost atunci când am descoperit biografiile: Steve Jobs, Richard Branson, Jack Welch, Konosuke Matsushita, Andre Agassi, Robert De Niro, Al Pacino, Rafael Nadal, Alex Ferguson, Jony Ive.  Mi-am dat seama că sunt un tip de lectură care mă inspiră și care mă ajută să mă dezvolt. 
     În ultimii ani am început să citesc mult de la Harvard Business Review. A început ca o cerință a MBA-ului pe care l-am făcut la Maastricht School of Management, dar s-a transformat în timp într-o lectură necesară. Acum, când am o întrebare sau o situație de rezolvat, mi-a intrat în reflex să caut și la HBR articole pe tema respectiva. 
     Uneori reușesc să-mi fac timp să mai citesc și altfel de cărți, nu doar de business și marketing. Ultimele pe care le țin minte probabil pentru că mi-au creat o anumită stare au fost  Micul Prinț (Antoine de Saint-Exupéry), Oscar și tanti roz (Eric-Emmanuel Schmitt) și “Jurnal 2003-2009 (Oana Pellea). Îmi aduc aminte și de cartea lui Marian Godină care a avut un marketing bun și care mi-a trezit astfel curiozitatea să o citesc. 
     Cartea pe care cred că am recomandat-o cel mai mult în ultimii ani este “Affiliate Program Management: An Hour a Day” (Evgenii Prussakov).  Acest lucru se întâmplă inevitabil pentru că lucrând la 2Performant primesc destul de des întrebarea: “Cum se face marketing afiliat?” Iar cartea lui Geno explică cel mai bine.
     Când scriam textul mi-am dat seama că nu vorbisem niciodată cu mama despre cărțile ei preferate. Așa că am întrebat-o:
 
Clavell, James - Shogun
Marquez, G.G -  Un veac de singurătate
Lawrence, D.H - Curcubeul
Brown, Dan - Codul lui Da Vinci
Citeste mai mult

Detaliile produsului

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one