DavidDavid

Membru din 03/01/2021

2

8

Tatiana si Alexander - Paullina Simons

Tatiana si Alexander - Paullina Simons

Nu ma asteptam sa am forta sa continui povestea inceputa cu aproximativ 1000 de pagini inainte... Prima carte din trilogie am crezut ca nu va putea fi egalata, insa apoi am citit volumul doi (adica acesta). Poveste de dragoste care se desfasoara pe fundalul celui de-al doilea razboi mondial continua in forta. Daca nu ai aceasta carte inca in biblioteca, dar ai citit prima carte nu cred ca mai e cazul sa astepti, cumpar-o fiindca nici aceasta nu te va dezamagi! Daca din primul volum am invatat ce este iubirea adevarata, ei bine din al doilea am inteles ce este sacrificiul la baza caruia sta tot dragostea. O capodopera(la fel ca primul volum)!

2021-09-27 03:00:11

0

Calaretul de arama - Paullina Simons

Calaretul de arama - Paullina Simons

E must read, va asigur. Daca inca nu aveti aceasta cartea pe lista de lectura atunci ar trebui sa va ganditi serios sa o adaugati. Este pe cat de lunga pe atat de frumoasa aceasta poveste de dragoste. O combinatie maiestuoasa a lacrimilor de fericire si a celor de tristete si durere. Pe scurt, este o carte care merita citita. O carte pe care am regretat ca am amanat o atata timp doar pentru ca e groasa. Este o carte care ar trebui introdusa ca lectura obligatorie. Este o carte atat de buna incat nici nu stiu ce sa scriu in review ca sa te indemn sa o citesti. Nu vei regreta nicio clipa din multele ore petrecute in fata acestei carti, te asigur!

2021-09-27 03:00:11

0

Barbatul de pe Facebook - Cintzia Angelina Mardale

Nu este cea mai reusita cartea, dar totusi are toate ingredientele pentru o lectura mai usoara, de vacanta. Are suspans, iar limbajul este simplu, actual. Te tine cu sufletul la gura aproape incontinuu, dar parca tot n ar strica o pauza de la lectura. Ceea ce vreau sa spun este ca am citit si carti mai bune, dar asta nu inseamna ca regret ca am citit aceasta carte. Ba din contra, subiectul este de actualitate si generalizand povestea Amaliei (persoanjul principal), ne putem trezi oricand luand parte la o intamplare asemanatoare daca nu chiar identica. Subiectul este abordat foarte bine, dar mi-ar fi placut ca Amalia sa nu-l fi lepadat chiar asa pe Victor. Nu mi s-a parut nicio clipa ca sentimentele lui pentru ea n-ar fi fost adevarate. In legatura cu asta chiar mi-ar placea sa ma iau putin de autoare. Insa per total este o carte destul de buna, de 4 stele si intriga de la care a plecat este foarte bine gandita.

2021-09-27 03:00:06

0

Bunica mi-a zis sa-ti spun ca-i pare rau - Fredrik Backman

Este una dintre cele mai reusite carti pe care le-am citit in 2021. Mi-a parut rau ca am amanat citirea ei atat de mult si pentru ca nu a avut mai multe pagini. Atat de mult mi-a placut povestea. Atentie: romanul este o combinatie ciudata (dar in acelasi timp placuta) de lacrimi si rasete��!

2021-09-24 03:00:12

0

Activites Thematiques. Exercitii de vocabular - Clasele 7-8 - Gina Belabed

RECOMAND! Culegerea cuprinde exerciiti diversificate pentru fiecare tema in parte. Temele sunt variate si accesibile. Recomand si prima carte (Activites Thematiques 5-6) pentru o intelegere mai aprofundata si sigura a vocabularului limbii franceze.

2021-04-21 09:00:01

0

Activites thematiques. Exercitii de vocabular - Clasa 5-6 - Gina Belabed

Este EXTREM DE UTIL auxiliarul! Exercitiile de imbogatire a vocabularului sunt potrivut de simple, iar temele abordate sunt variate si accesibile. Recomand cartea tuturor celor care doresc sa inceapa de la 0 intelegerea limbii franceze. Vocabularul joaca un rol foarte important in invatarea oricarei limbi iar aceasta carte il abordeaza accesibil si organizat. Recomand cu incredere si varianta pentru clasele 7-8.

2021-04-21 09:00:01

0

Guide de conjugaison des verbes francais - Jana Grosu Bejenaru

Este o carte aproape identica cu cea de la editura Teora, aceea se numeste "Verbele limbii franceze". Este foarte utila in caz ca nu stapanesti verbul si doresti sa aprofundezi aceasta parte a gramaticii limbii franceze. O recomand celor care urmaresc sa aiba un instrument la indemana atunci cand uita cum se conjunga un verb la un anumit timp sau mod. Cartea cuprinde foarte multe verbe conjugate la toate timpurile si modurile.

2021-04-20 12:00:01

0

Gramatica limbii franceze - Alain Bentolila

Nu consider ca este una dintre cele mai bune carti de gramatica deoarece abordeaza materia intr-un mod relativ haotic. Daca te hotarasti sa reiei toata gramatica de la 0 nu ti-o recomand, daca doresti doar sa revizuiesti anumite probleme de gramatica din cand in cand, atunci este o carte potrivita.

2021-04-20 12:00:01

2