0

Doamna Eminescu. Cartea intai - Georgiana Vaju

Documentarea foarte amănunțită, atenția la detalile vremii, originalitatea scrierii au făcut ca lectura cărții „Doamna Eminescu” să fie una de neuitat și o recomandare din suflet ca să o citiți.

2021-03-23 06:00:01

0

Parfumul Cracoviei - Lucian Dragos Bogdan

Aceasta carte a fost prima mea intalnire cu autorul. O carte desprinsa din viata, scrisa foarte frumos care trebuie sa se regaseasca in fiecare biblioteca. Recomand toate romanele de dragoste scrise de Lucian Dragos Bogdan.

2021-02-05 06:00:01

0

Inima castelului - Teodora Matei

Inima castelului - Teodora Matei

Teodora Matei este una dintre autoarele mele preferate, iar seria ``Povești la castel`` mi s-a lipit de suflet. `` Inima castelului ``, este volumul care încheie acest basm minunat. Nici nu știu cum a trecut timpul , parcă acesta s-a oprit în loc ca eu să pot să mă integrez în poveste, să fac parte din ea. Îmi plac seriile care cresc de la un volum la altul și se vede evoluția poveștii . Acest ultim volum este perfect, scris atât de bine încât simt mirosul pădurii din carte, gustul vinului și mai ales cafeaua aromată cu care își servea baronul oaspeții. Nu vreau să vă dau detalii, vă pot spune că autoarea ne va purta în trecut pentru a înțelege blestemul care a fost aruncat asupra familiei baronului cu mult înaintea nașterii lui. Faptele rele se pedepsesc mereu, chiar dacă uneori pedeapsa nu vine imediat. Mi-a plăcut mult și îmi pare tare rău că aventura mea alături de baron s-a terminat, dar mă bucur când totul se termină cu bine. O carte care ne-a arătat cât de prețioasă este prietenia, cât de norocos ești dacă găsești un prieten bun, pentru că, nu se știe niciodată, s-ar putea ca el să ajunga să îți salveze viața. Iubirea pentru copil este foarte mare și cred că orice parinte ar face orice ca să își știe copilul în siguranță. Iar iubirea este cea care ne înalță, dar și care ne doboară și face din oameni, neoameni. Felicitări, Teodora Matei pentru această serie. Acest basm pentru oameni mari mi-a încântat sufletul și m-a făcut să visez cu ochii deschiși la aventuri într-un castel din vremuri demult apuse.

2020-10-06 07:54:22

1

Zana Zorilor - Ioan Slavici

Zana Zorilor - Ioan Slavici

Se dezlipeste prea repede, nu se poate citi de doua ori!

2020-09-29 02:29:12

0

Limba romana. Ma pregatesc pentru Concurs! - Clasa 2 - Adina Grigore

Culegere foarte buna si foarte complexa pentru toti cei care doresc sa lucreze suplimentar!

2020-09-29 02:29:12

0

Matematica si explorarea mediului. Ma pregatesc pentru concurs! - Clasa 2 - Adina Grigore, Elena Otilia Tiroiu

O culegere complexa si foarte buna. O recomand!

2020-09-29 02:29:12

0

Afaceri de familie - Teodora Matei

Afaceri de familie - Teodora Matei

Cartea a treia, „Afaceri de familie”, din seria „Cazurile şi necazurile comisarului Anton Iordan”, mi-a depăşit toate aşteptările. Cel mai mult mi-a plăcut că am avut de-a face doar cu un singur caz pe care trebuiau să îl investigheze comisarul “uşor infidel”, Anton Iordan şi colegul lui, frumuşelul inspector principal Sorin Matache. Toată cartea se învârte în jurul unui domn cu o vârstă onorabilă care a suferit un accident vascular în timp ce era jefuit. La prima vedere stai să te întrebi ce implicare are poliţia într-un accident vascular, dar în momentul în care asupra victimei se găsesc nişte acte care pun foarte multe semne de întrebare, situaţia se schimba şi cei doi poliţişti au de rezolvat un caz pornind de la aproape nimic. Oare ce se va întâmpla pe parcursul desfăşurării anchetei? Ce secrete vor ieşi la suprafaţă? Vă spun doar că o să fiţi plimbaţi prin Bucureşti, Ploieşti şi un pic prin Anglia. În toate aceste locuri se simte amprenta personala a autoarei şi talentul ei de a creiona o poveste foarte frumoasă care te ţine cu sufletul la gură. Îmi place stilul de scriere, este unul lejer, vezi povestea desfăşurându-se în faţa ochiilor tăi. Cărţile Teodorei Matei creează dependenţă, poveştile sunt autohtone şi desprinse din viaţa noastră de zi cu zi. Foarte multe lucruri pe care le-am văzut la TV, sau le-am citit în presa online, se regăsesc în această carte şi o fac să fie o lectură deosebită. O serie pe care vi-o recomand cu tot dragul.

2020-04-22 07:13:03

1