Ecaterina

Membru din 20/12/2015

3

4

Blestemul castigatorului Vol. 1 - Marie Rutkoski

Blestemul câștigătorului.. Mai degrabă blestemul cumpărătorului. O carte foarte prost scrisă, în care nu se întâmpla mai nimic pana la limita de ~3/4 din roman, când evenimentele se precipita în moduri nefericite. Speram sa citesc despre o iubire imposibilă, blamată de societate, care însă sfidează orice limită socială ori morală și înflorește frumos de-a lungul cărții. Ce am citit? Lamentările penibile și egoiste ale protagonistei care nu știe ce vrea, care nu are nici un pic de considerație pentru semeni, nici chiar pt asa zisul interes amoros, și care nu atrage prin absolut nimic. Personaje neverosimile, simpliste, care sunt expresia unei singure trăsături definitorii (încăpățânare, dorință, superficialitate, etc) cu care nu am putut sa rezonez nici măcar un moment. Cel mai mult m-a dezamăgit însă modul în care este portretizata sclavia în acest roman, ca și când nu e asa o mare brânză sa fii sclav, doar un inconvenient minor, iar posesorii de sclavi nu sunt nimic pe departe blamabili, ci trebuie apreciați pt curajul și tăria de a înrobi o nație. Am tot sperat ca eroina sa lupte împotriva acestei inegalități sociale, sau măcar sa înțeleagă ce e greșit în a deține sclavi, din prisma iubirii ei pt protagonist, acest lucru nu se întâmpla nici măcar o singura dată în carte. Din aceste motive consider ca lectura a fost o pierdere de timp, și nu voi continua seria.

2020-07-09 11:33:51

0

Ugly Love. Despre fata urata a iubirii - Colleen Hoover

Am cumpărat această carte întrucât citisem "Totul se termina cu noi" aparținând aceleași autoare și mi-a plăcut foarte mult. Romanul de față a fost însă o mare dezamăgire. Let me explain. In primul rand perspectiva narativa se schimba la fiecare capitol (ni se prezintă punctul de vedere al eroinei- care tratează evenimente din prezent și punctul de vedere al "eroului" care se focuseaza pe evenimente din trecut) fapt care m-a enervat destul de tare. Trecând de acest aspect tehnic totul în roman este cliseic, personajul feminin este aproape patetic, de o pasivitate extrema, care nu își apară nici măcar odată punctul de vedere sau dorințele, care se lasă subjugat de dorințele "iubitului", iubit care pentru 90% din carte nici măcar nu își dorește sa fie intr-o relație cu aceasta. Romanul promovează un gen toxic de relație (ca de iubire nu poate fi vorba). Twistul din final nu compensează și nici nu scuza comportamentul inadecvat al personajului central masculin. Foarte dezamăgitor.....

2020-07-08 05:33:51

2

Caraval - Stephanie Garber

Caraval - Stephanie Garber

Un fantasy captivant, cu un fir narativ alert, o poveste de dragoste încântătoare, peisaje fabuloase și foarte multa magie... Ce sa nu îți placă? ❤️

2020-07-08 05:18:51

0

Asta e povestea noastra - Ashley Elston

Asta e povestea noastra - Ashley Elston

Un thriller sub-mediocru, cu un final tras de păr, cu personaje neverosimile, unidimensionale puse în situații aproape caricaturale. Multe dintre conflictele din roman sunt generate de lipsa de comunicare dintre personaje, fără nici un alt scop în afara de a injecta artificial tensiune, fapt ce m-a enervat la culme.

2020-07-08 05:03:51

0