Greta Cojocaru

Membru din 03/12/2015

4

12

Urmatoarele tale cinci mutari - Patrick Bet-David, Greg Dinkin

Este o cartea scrisa simplu, astfel incat sa o inteleaga si sa o poata aplica si cine e la inceput de drum, cu o afacere mica. Bineinteles cu cat e mai mare afacerea cu atat poti sa aplici stategii mai complexe, explicate in carte. Sa conduci o afacere profitabila necesita sa vezi mutarile in avans, sa nu lasi garda jos, sa fii mereu inovativ, motivat, sa iti cunosti rivalii si sa inveti sa elaborezi si sa stapanesti strategii in fiecare punct al afacerii tale, incepand de la TINE, la formarea echipei, dezvoltarea afacerii pana la eliminarea concurentei :) Merita citita!

2023-04-22 08:39:52

0

27 de pasi - Tibi Useriu

27 de pasi - Tibi Useriu

Este o poveste a unei copilarii... cum nu ar trebui sa existe. Urmata de o perioada adolescentita haotica, cautam libertatea, independenta si sinele. Ajuns la 25 de ani intr-o inchisoare de maxima securitate pe o perioada de 10 ani... O descriere sincera a luptei interne care nu se termina niciodată, doar are diferite nuante, intensitati in functie de situatie. Lecturand ne vom da seama cat de important este in viata unui om, ca sa aibe un reper, in acest caz e fratele. Indiferent cat de solitar sau retinut ai fi, mereu exista o constanta, chiar daca nu poate fi o prezenta permanenta, atunci cand trebuie mereu e acolo . E o carte care subliniaza dorinta de reusita si autodepasire, o marturie simpla si profunda.

2023-03-24 11:30:38

1

Secretele mintii de milionar - T. Harv Eker

Mi-a schimbat radical parerea despre bani, oameni bogati si ma motiveaza de fiecare data cand o recitesc. O lectie scurta, simpla si la subiect despre cum sa iti schimbi setarile mintii astfel incat sa poti realiza orice. O recomand, desi nu sunt sigura ca are acelasi efect asupra tuturor, probabil majoritatea o sa fie de parere ca nu e pe placul lor sau nu da rezultate. Carte are idei simple de urmat pt a avea o viata financiara asa cum iti doresti si depinde de tine cat esti dispus sa muncesti pentru a o obtine. Simplu!

2023-03-11 10:12:34

1

A da si a lua. O abordare revolutionara a succesului - Adam Grant

O carte complexa despre relationarea oamenilor in diferite contexte. Totul este o tranzactie, cine da, cat da, cui da. Abordeaza relatii dintre colegii de munca, coechipieri, explicatii despre cine e promovat, cine nu, cine ajunge superior si de ce. Cat da sau nu da cel care ajunge lider sau cel care nu ajunge manager. Este o carte interesanta cu explicatii stiintifice si exemple despre ce a functionat si ce nu, la diferite persoane in diferite domenii, fie ca e vorba de sport, business, lucrul in echipa sau nu, cu totii avem conexiuni bazate pe principiul a da si a lua. Utila carte!

2023-03-11 09:58:00

0

De neoprit - Joshua M. Greene

De neoprit - Joshua M. Greene

Ma incanta ideea ca duce povestea eroului, supravietuitorului Holocaustului, dincolo de eliberare. Un tanar, adolescent ajunge in diferite lagare, inteligenta si mindset-ul il ajuta sa se descurce pana la eliberare. Isi pierde o mare parte a familiei dar ajunge in America unde defapt va incepe aventura cartii. O poveste despre ambitie, curaj, dorinta de a reusi si munca depusa in vederea reusitei. Un om care nu s-a lasat doborat ne nimic, de neclintit fata de dorinta de reusita. Captivant si motivational!

2023-03-11 09:45:35

0

Gazeta Libris

Gazeta Libris

De cum deschid coletul, trebuie sa o citesc din scoarta in scoarta :) in primele minute de la livrare. Ador recomandarile literare din horoscop :) Pagina cu noutati editoriale imi lungeste lista de " cumparaturi", mereu gasesc cate ceva care sa o adaug la "must have". Multumim Libris!

2023-02-26 12:44:43

0

Unda verde - Matthew McConaughey

Unda verde - Matthew McConaughey

Geniala! Nu o poti lasa din mana. Cuprinde foarte multe detalii personale, de admirat curajul de a impartasi cu lumea, atat de multe amnunte, chiar si cele negative. Este interesant sa poti patrunde in viata personala a unui actor, si m-a surprins caracterul lui Matthew McConaughey, cel real, nu actorul. Fiecare carte te modeleaza cate putin, dar aceasta carte te pune pe ganduri... poti invata din experienta altora, alocuri iti starneste rasul sincer, copilaresc, iar alte pasaje te lasa..."wow, nu pot sa cred". Incantata ca am avut ocazia sa o citesc.

2023-02-26 12:34:24

0

De fiecare data pentru totdeauna - Justin A. Reynolds

O carte cu adolescenți, dar nu numai pentru adolescenți. Prietenie, umor, iubire si decizii. Voi cum ati actiona daca ati retrai din nou si din nou, aceeasi perioada a vietii voastre cand intalniti iubirea si o pierdeti? O poveste foarte draguta care te revigoreaza.

2021-08-22 03:00:11

0

Fata care citea in metrou - Christine Feret-Fleury

O carte draguta. Iti da curaj sa visezi .

2019-07-11 01:59:06

0

Copila de zapada - Eowyn Ivey

Copila de zapada - Eowyn Ivey

Minunata! O ador! Un science fiction spre basm , foarte calduros. Un cuplu de varsta medie fara copii , intr-o noapte, plini de fericire insira pe o foaie insusirile copilului lor pe care l-ar fi putut avea. Ingroapa hartia si pleaca la culcare .... O poveste despre Alaska, dragoste , greutatile vremii si multa frumusete.

2019-07-11 01:59:06

1

Iubire cu i mic - Francesc Miralles

Iubire cu i mic - Francesc Miralles

O carte draguta care te face sa zambesti, m-as fi asteptat putin mai mult de la ea. O carte care iti demonstreaza ca printr-un simplu gest ( deschizand usa unei pisici )iti poti schimba viata ( monotonia din ea). O actiune duce la alta ....

2019-07-11 01:59:06

0

O viata marunta - Hanya Yanagihara

O viata marunta - Hanya Yanagihara

O carte foarte reusita . Unii o vor considera o prostie , pierdere de timp, unii agresiva dar cei suficienti de maturi o vor considera o capodopera . Se vede ca scriitoarea a avut acces la multe informatii din culise , o astfel de carte nu se poate scrie altfel.Si ca in toate romanele indiferent de gen exista un sambure de adevar de unde incepe povestea. Pe scurt, aceasta carte te marcheaza sau te lasa indiferent, alta cale nu exista . Povestea se deruleaza pe parcursul a 30 de ani, aproximativ , descriind viata a 4 adolescenti, care va cuprinde : iubire , manastire, dezamagire ,violenta , casnicie , relatie copil-parinte, abandon, copilarie, cariera, bani, curaj, fericire, prietenie, cam de toate ce se pot cuprinde intr-o viata marunta

2019-06-05 01:56:59

0