Năstase Maria-Magdalena

Membru din 17/05/2020

5

11

Disparitia lui Daniel Tate - Cristin Terrill

”Dispariția lui Daniel Tate” este un thirller care reușește să te captivele încă din primele pagini. Însă, pe parcursul lecturii, nu mai știi ce să crezi. Nu știi dacă este sau nu Daniel, iar finalul îl veți citi și reciti de cel puțin două ori. Citind primele pagini începi să-ți conturi o idee. Dar, vine Daniel și îți spune că este de fapt o minciună, iar adevărul fix atunci începe. Și din minciună în minciună, nu o să mai știți ce să credeți. Povestea este destul de simplă: un băiat pleacă de acasă, nu-și mai vede mama un an de zile, dar într-o zi o sună și se preface că este un polițist. Îi spune femeii că fiul său a murit lovit de o mașină. Mama lui îi spune însă că ea nu are niciun fiu, așa că băiatul se simte nevoit să lase trecutul în urmă și să-și construiască o nouă viață. Prin mai multe minciuni, ajunge într-un centru de copii, însă aici refuză să vorbească cine este și de unde este, așa că cei de acolo vor să-l interneze la un spital de psihiatrie. Puștiul nu vrea să meargă în acel loc, deci inventează din nou o nouă minciună. Se dă drept Daniel Tate, fiul unei familii răpit cu șase ani în urmă, trecut granița ilegal, bătut și traumatizat până și-a uitat toate amintirile. Familia Tate este foarte primitoare și îl primește cu brațele deschise acasă. Însă, este autoare Daniel Tate sau este doar un impostor? De aici începe un carusel de întâmplări care îți vor stârni tot felul de întrebări: ”este sau nu este?”, ”spune sau nu adevărul?”. Personajele sunt misterioase, le veți descoperi cu greu, însă aceasta este magia cărții. Finalul nu poate fi intuit ușor și credeți-mă că nu veți știi ce să credeți la sfârșit. Este un thriller destul de bun. Ceea ce mie mi-a atras atenția încă din primele pagini este, faptul că, acțiunea nu este plasată pe capitole, întâmplările fiind despărțite de o simplă ”*”. O recomand tuturor persoanelor peste 14 ani care vor să iasă puțin din zona lor de comfort.

2020-07-18 12:33:55

0

Pecetea mortii - Veronica Roth

Pecetea mortii - Veronica Roth

Fiind adepta cărților romance, nu m-am așteptat să-mi placă, însă am rămas plăcut surprinsă să văd că ajung la jumătatea cărții în două zile. Protagonista cărții, Cyra, este sora brutarului care conduce poporul Shotet. Ea s-a dovedit a fi puternică și inteligentă chiar dacă cei din jurul său nu vedeau agilitatea și puterea ei. Posedând harul durerii, era folosită ca o armă de tortură de către fratele ei, Ryzek. La polul opus, îl avem ca protagonist pe Akos, fiul unui fermier și al unui oracol de pe națiunea-planetă Thuvhe. Cyra percepe durerea ca pe un har, dar și ca un blestem, pentru că este permanentă în corpul ei, iar ceea ce o obligă fratele ei să facă, o afectează și pe ea. Însă, probabil vă întrebați de ce acceptă? De ce se supune fratelui ei, dacă este din acelaș rang? Asta m-am întrebat și eu de-a lungul cărții, însă este un secret. Un secret ce ar cădea îngrozitor de rău pentru po****ție și pentru siguranța ei. Ea este capabilă să absoarbă și să producă durere, tocmai de aceea devine un fel de armă pentru acesta, însă ea trăiește constant în durere și în suferință. Akos este un suflet generos, iar loialitatea pentru familia sa este nemărginită. Atunci când el și fratele său sunt capturați de soldații dușmani din Shotet, singurul țel al lui Akos e să-și scoată fratele în viață de acolo, indiferent de preț. Un singul lucru nu mi-a plăcut la carte, am așteptat o sută de pagini să înceapă acțiunea. Nu pot menționa pasaje care să fie extraordinare și care să-ți rămână veșnic în minte, dar asta nu înseamnă că ”Pecetea morții” nu e foarte bine scrisă. Totuși, pe lângă acest aspect, rămâne un roman care te face să dai pagină după pagină, curios și intrigat. Sfârșitul mi s-a părut unul cutremurător atât pentru Cyra, cât și pentru Akos. Îmi pare rău, nici în ruptul capului nu o să-l dezvălui, dar vă ofer un mic pont. Vă va ridica câteva întrebări referitoare la acțiune, însă citind continuarea ”Cumpăna destinelor”, cu siguranța vă veți răspunde la aceste întrebări. Eu abia am început-o și abia aștept să văd cum decurg lucrurile pentru Cyra, dar și pentru Akos. Îi voi acorda acestei cărți 3,5 steluțe din 5 și o recomand tututor pasionaților de SF, cu vârsta peste 15 ani.

2020-06-27 01:32:45

0

After. Dupa ce ne-am intalnit - Anna Todd

După ce ne-am întâlnit este o carte ce nu o poți lăsa atât de ușor jos de mână. Citind-o treci prin tot felul de stări, nu mai știi ce este adevărat și ce este minciună, iar finalul te va șoca cu adevărat. Primul volum este prezentat din perspectiva Tessei, o tânără de doar 18 ani care a venit în Washington să învețe. Din momentul în care ajunge în cămin, iar mama sa pleacă, viața ei se schimbă radical. Chiar dacă la început veți spune că este povestea de dragoste obișnuită dintre doi adolescenți, până la sfârșitul cărții veți vedea că v-ați înșelat. Tessa este o fată harnică, municitoare care învață, dar colega ei de cameră, Steph este chiar opusul ei. Chiar dacă mama Tessei vrea să-i schimbe camera, aceasta nu acceptă pentru a nu provoca scandal încă din prima zi. Nu face parte dintr-o familie perfectă, însă este o fată bună la suflet cu un caracter frumos. Hardin Scott este tipul băiatului rău la care orice fată visează cu excepția Tessei caruia nu-i plac genul acesta de băieți. Însă, lui Hardin îi place imposibilul așa că o atrage pe Tessa într-o capcană. Vă las pe voi să descoperiți ce s-a întâmplat, dacă vă plac romanele de tip romance. Cred că știți deja, dacă nu vă spun eu că există și film pentru prima carte, apărut anul trecut pe care după ce o să citiți cartea vă puteți delecta cu el.

2020-06-27 01:32:45

0

Dupa ce ne-am indragostit - Anna Todd

Dupa ce ne-am indragostit - Anna Todd

După ce ne-am îndrăgotit este al treilea volum al seriei After, o carte ce nu o poți lăsa atât de ușor jos de mână. Citind-o treci prin tot felul de stări, nu mai știi ce este adevărat și ce este minciună, iar dacă ai citit primele două volume, nu trebuie să te oprești, volumul al treilea îți pregătește foarte multe surprize. În volumul trei, îi regăsim pe Tessa și Hardin îndrăgostiți unul de celălalt mai mult decât niciodată. Tessa este măcinată de gânduri privind viitorul ei și dorește să nu ajungă ca mama ei. Dar însă destinul o readuce în brațele celui pe care îl iubește și îl urăște în același timp. Hardin încă trăiește în urma trecutului și este măcinat de faptul că Tessa are un viitor strălucit în față, iar el nu. Gândurile îi întunecă rațiunea și face tot posibilul pentru a o împedica să plece la Seattle, însă Tessa vrea să plece. Astfel, aceasta nu acceptă manimatarea lui, ajungând în pragul în care dorește o pauză în relația bolnavă pe care o aveau cei doi. Dar pauza aceasta are ca rezultat consolidarea relației și conștientizarea sentimentelor pe care cei doi le au unul față de celalalt. Sfârșitul este unul șocant, aducându-ne în atenția cititorilor o informație despre trecutul lui Hardin. Un trecut care nu mai este stabil și din care realizează că a trăit douăzeci și unu de ani în minciuni și secrete.

2020-06-27 01:32:45

0

Dupa ce ne-am certat - Anna Todd

Dupa ce ne-am certat - Anna Todd

Anna Todd este autoarea seriei After, seria cea mai citită de pe Wattpad și nu numai. Ediția tipărită a apărut în 2014 și s-a vândut în milioane de exemplare în întreaga lume, ocupând primul loc în topul vânzărilor din Italia, Spania, Franța și Germania. Astfel, Anna Todd s-a făcut cunoscută în toată lumea, iar Editura Trei a publicat atât toată seria After, dar și Surorile Spring, Nimic mai mult, Nimic mai puțin. După ce ne-am certat este al doilea volum al seriei After, o carte ce nu o poți lăsa atât de ușor jos de mână. Citind-o treci prin tot felul de stări, nu mai știi ce este adevărat și ce este minciună, iar după finalul tumultos pe care l-am descoperit în primul volum, nu ai cum să nu citești continuare. Povestea celor doi m-a ținut cu sufletul la gură, nu puteam să mă opresc din citit. Hardin m-a făcut să-l urăsc la început, apoi mi-am dat seama cât de sincere sunt sentimentele lui, așa că l-am plăcut din nou. Tessa, fata cuminte, care s-a îndrăgostit de băiatul rău, vrea să-l ierte pe Hardin de fiecare dată când acesta face câte o greșeală. Însă după tot ce i-a făcut nimeni nu se mai așteaptă să-l primeacă cu brațele deschise. Deci, o pauza este cel mai bun tratament pentru relația lor. Cel mai mult la acest volum mi-a plăcut că este scris atât din perspectiva lui Hardin, cât și din perspectiva Tessei așa că putem empatiza cu ambii și aflăm sentimentele și gândurile la ambii protagoniști. Vă las pe voi să descoperiți ce s-a întâmplat cu Tessa și Hardin. Dacă a putut sau nu Tessa să treacă peste ceea ce i-a făcut băiatul rău de care s-a îndrăgostit veți putea afla citind cartea.

2020-06-27 01:32:45

0

Verity - Colleen Hoover

Verity - Colleen Hoover

Colleen Hoover este una dintre scriitoarele mele preferate, ce a scris foarte multe opere care au ajuns bestselleruri New York Times. Multe dintre acestea sunt traduse în limba română și se găsesc la editura Epica: Totul se termină cu noi, Ugly love, Fără speranță, Speranță pierdută etc. Fiind o mare fană a cărților scrise de Colleen Hoover, am crezut că și Verity este o carte tip romance, exact așa cum ne-a obișnuit Colleen. Însă, de această dată autoarea m-a surprins în mod plăcut, aflând astfel că Verity este un thriller psihologic foarte bun. Verity este un thriller inedit, unde dragostea și misterul se împletesc într-un mod plăcut creând astfel o capodoperă ce nu poate fi lăsată jos din mână până nu descoperi misterul ce o învăluie pe Verity. Lowen, naratorul operei, este o tănâră scriitoare cu mari probleme financiare. În momentul în care i se propune un contract, să termine ultimele 3 volume ale lui Verity Crowford, o celebră scriitoare, vrea să refuze, însă gândindu-se la suma de bani care i s-a propus și fermecată de Jeremy, soțul lui Verity pe care îl cunoaște cu o jumătate de oră înainte de a i se propune să continue seria soției lui, ea acceptă. De aici începe o adevărată aventură pentru Lowen în casa familiei Crowford, descoperă mistere greu de înțeles, mistere care ar fi trebuit poate să nu fie aflate niciodată, însă nu poți ascunde la infinit ceva, mai ales dacă este vorba de viață și moarte. Finalul cărții m-a impresionat, nu mă așteptat la un asemenea sfârșit, însă încă o dată Colleen Hoover a reușit să mă impresioneze. Vă recomand cu drag acest thrilles psihologic!

2020-06-27 01:32:45

0

Pacienta tacuta - Alex Michaelides

Pacienta tacuta - Alex Michaelides

Pacienta tăcută a fost unul dintre thrillerele pe care eu le-am adorat. Finalul m-a șocat, nu mă așteptam la un asemenea deznodământ. În ultimele file, când totul începuse să prindă contur am crezut că am aflat misterul, când naratorul a schimbat brusc totul. După părerea mea, este unul dintre cele mai bune thrilleruri și merită citit până la ultima filă. Theo Faber este un psihoterapeut cu o copilărie grea, care a trecut prin multe traume în copilărie din cauza tatălui său. Pentru a scăpa de trecutul care îl macină, face terapie cu Ruth, un psihoterapeut care îl ajută să-și accepte trecutul așa cum el a fost, fără a încerca să-l schimbe sau să-l uite. Într-un final, el își acceptă trecutul și descoperă că lui îi se potrivește această profesie, devenind psihoterapeut. Însă chiar dacă el este psihoterapeut, el nu se poate ajuta pe el însuși. Așa că după mulți ani ajunge din nou la Ruth, acum ea fiind o psihoterapeută ieșită la pensie, care încearcă să-l ajute nu ca un doctor, ci ca o prietenă. Persoana în jurul căreia se învârte acțiunea este Alice Berenson, o pictoriță care a devenit celebră în urmă cu șase ani când și-a împușcat soțul în față de 5 ori, fără să ofere o explicație după anchetatorilor, ea devenind asfel pacienta tăcută și fiind internată la un spital de nebuni. Șase ani nu a scos nici măcar un cuvânt, toată lumea era lipsită de speranță în cazul Alicei Berenson, însă cel mai mare vis a lui Theo Faber este să o facă să vorbească. Adună informații de la rudele fetei, încearcă să-i înțeleagă copilăria, deoarece și ea trăit o copilărie grea, umbrită de moartea mamei și de sinuciderea tatălui său care spunea ea în jurnalul său că a reușit să o omoare spiritual. ”Tata tocmai m-a omorât” În timp ce citești Pacienta tăcută îți vin în minte diferite scenarii,încerci să pui toate informațiile și să înțelegi de ce Alice și-a omorât soțul cu sânge rece. Pacienta tăcută este un thriller pshilogic care te va năuci. Este plin de mister și de suspans și vă recomand cu drag tuturor iubitorilor de thrillere.

2020-06-22 09:47:44

0

Viata e usoara, nu-ti face griji - Agnes Martin-Lugand

După ce am citit Oamenii fericiți citesc și beau cafea am simțit nevoia să citesc și continuarea ei. Viața e ușoară, nu-ți face griji o surprinde pe Diane, personajul principal cu care am facut cunoștintă în prima carte, întoarsă în Paris. Ea vrea să-și întemeieze o nouă viață în orașul în care credea că nu se va mai întoarce niciodată. Redeschide cafeneaua literară ”Oamenii fericiți citesc și beau cafea” alături de Felix, prietenul său. Îl întânește pe Oliver și încearcă să-și clădeasă un nou cămin alături de el, însă trectul o bântuie. Nu știu dacă vi s-a întâmplat și vouă să vă apropiați de cineva, iar apoi brusc să apară fostul prieten(ă) și să vă bulverseze. Cam asta s-a întâmplat și cu Diane. Este nevoită să se întoarcă în Irlanda, îl întâlnește pe Edward și brusc toată viața ei este dată din nou peste cap. Trebuie să aleaga între trecut și prezent. Deși primul volum a fost trist și nostalgic, acesta îți dă un sentiment de liniște, de speranță. Agnes Lugand promovează prietenia. Asta apreciez cel mai tare la cărțile ei. Am citit trei cărți scrise de ea și în toate am găsit oameni capabili să facă orice într-o prietenie. Oameni care pot aștepta să îți revii, oameni care te susțin fără prea multe întrebări și sunt mereu acolo pentru tine.

2020-06-22 09:47:44

0

Cinci motive sa o iei de la capat - K.A. Tucker

Cinci motive să o iei de la capăt face parte din seria Zece respirații scurte, fiind cel de-al patrulea roman. Deși această carte poate fi citită fără a citi operele de dinaintea sa, eu vă recomand să le citiți pe toate, vă asigur că nu veți regreta. Citind toată seria vă veți putea contura o imagine de asamblu despre Ben Morris, unul dintre personajele principale. Reese MacKay nu a avut o viață deloc ușoară, fiind abandonată la cinci ani de către tatăl său într-un popas de camioane. De atunci, ea nu a mai aflat absolut nimic despre el, iar legătura cu mama ei era destul de rece, chiar aproape inexistentă. A încetat să i se mai adreseze cu cuvântul ”mamă” când avea cinci ani. Amândouă au căzut de acord asupra acestui lucru susținând faptul că nu i se potrivește această adresare. Reese s-a atașat foarte mult de Jack, unul dintre bărbații din viața mamei sale, care o va ajuta mai târziu angajând-o la firma lui și nu numai. Reese este o tânără rebelă, nonconformistă, sensibilă ce nu lasă pe nimeni să o înjosească. La vârsta de nouăsprezece ani a fugit în Las Vegas cu un tip, Jared, să se căsătorească, însă după nouă luni, fata a descoperit că soțul o înșeală cu fosta lui iubită, prinzându-i în apartamentul lor. Probabil că l-ar fi iertat pe Jared, dar acesta a cerut divorțul. Pentru al uita pe cel care i-a frânt inima, Reese împreună cu prietenele sale merg în Cancun, unde îl întâlnește pe Ben Morris, un tip atrăgător. Atrasă de el, Reese acceptă o aventură de o noapte cu acesta, spunându-i o identitate falsă. Reese și Ben se vor întâlni două luni mai târziu, amândoi fiind angajați la aceași firmă de avocatură, a lui Jack. Cum vor decurge lucrurile între ei ? Vor fi sau nu împreună ? Cum se va descurca Jared fără Reese ? Ca să aflați toate acestea, vă invit să citiți romanul. Daca l- ați citit deja, vă invit să vă lăsați părerea în comentarii! Romanul este scris din perspectivele celor două personaje principale, Reese și Ben, ceea ce accentuează cititorilor sentimentele resimțite de fiecare personaj. Dacă ești fata și citești cartea, vei înțelege de ce Reese ia asemenea decizii, iar dacă ești băiat, te vei regăsi în capitolele scrise din perspectiva lui Ben. ”Cinci motive să o iei de capăt” este o lectură ușoară, o carte ce o poți citi într-o zi relaxantă de vară pe plajă sau acasă, plină de personaje misterioase ce încearcă să te facă să empatizezi și să observi din umbră ambele opinii ale lui Reese și Ben.

2020-06-22 09:47:44

1

Sadie - Courtney Summers

Sadie - Courtney Summers

Trecuseră câteva luni de când nu mai citisem un thriller bun, cu o întâmplare care să te țină cu sufletul la gură. Simțeam nevoia de puțin suspans, iar cartea aceasta a fost fix ceea ce îmi trebuia. Un roman plin de adrenalină, plin de răsturnări de situație. Fix atunci când crezi că totul se rezolvă, intervine altceva ce întoarce totul la 90 de grade. Întotdeauna am simțit o compasiune asupra personajelor ce sunt victimele părinților, poate pentru că și eu am fost o victimă indirectă a războiului dintre părinții mei. Mulți nu pot înțelege amprenta pe care mama și tata și-o lasă asupra copiilor, însă Sadie și Mattie știu asta foarte bine, fiind nevoite să se descurce singure așa cum pot, deoarece mama lor le-a părăsit. Sadie este o adolescentă de liceu care trebuie să aibă grijă de sora ei Mattie, de doar 10 ani. Chiar dacă este la liceu, în timpul liber lucrează la o benzinărie pentru a se putea întreține. Dar, într-o zi, Mattie este lovită de o depresie cruntă, iar sora ei mai mare hotărește să renunțe la școală pentru a fi alături de ea, temându-se că Protecția Copilului le va despărți. Ceea ce nu știa Sadie, era că destinul le va separa. Sadie nu primisese niciodată dragoste maternă sau paternă. Dar cu toate astea, din ziua în care Mattie a venit pe lume, ea i-a fost și mama și tată. Acest lucru m-a impresionat cel mai mult. Sadie știe să fie o mamă mai bună decât cea care o adusese pe lume, dăruind sprijin și alinare surioarei sale. Până într-o zi, când ea dispare. Unde a dispărut Mattie ? Ce face Sadie când află de dispariția ei ? Ce se va întâmpla cu cele două ? Vă lăsăm pe voi să descoperiți asta. Cred că ați auzit de Sadie sau cel puțin ați văzut în mediul online, deoarece a stârnit multe controverse de-a lungul timpului. Recomandăm Sadie, tuturor persoanelor peste 14 ani care vor să citisească un thriller bun. Puteți citi această carte într-un weekend în care vreți să vă relaxați sau într-o zi ploioasă în care vă plictisiți.

2020-06-22 09:47:44

0

eBook De veghe intre lumi

eBook De veghe intre lumi

Primul roman de la această scriitoare, pe care l-am citit a fost ”De veghe între lumi”. Nu am avut așteptări mari de la el, însă a reușit să mă surprindă. Este un thriller misterios, ce te scoate din zona ta de comfort, te introduce într-o altă lume, dându-ți o stare de nesiguranță, de incertitudine. Bee este dintre personajele principale și naratorul poveștii. Mi-a fost simpatică încă de la început, dar pe măsură ce citeam mi s-a părut că Beatrice ascunde ceva și mi-a devenit antipatică. Îmi pare rău, dar eu nu suport mincinoșii și prefăcuții.  Whitley este prințesa răsfățată, care crede că totul i se cuvinte și care poate deveni un monstru atunci când are o criză de nervi. Whitley are și un partener care o ajută când vrea să facă ceva rău, Cannon, un geniu al informaticii. Martha este tipa deșteaptă din grup, obsedată de fizică și fascinată de un roman fantastic . Kipling este un tip cu o copilărie grea care a lăsat urme adânci în sufletul lui. Bee era iubita celui mai popular băiat din liceu, Jim, și împreună cu cei prezentați anterior, alcătuiau o gașcă de nedespărțit. Asta până în seara când Jim a murit, iar ei nu au mai ținut legătura cu ea. Toți au mințit în legătură cu ceea ce făceau de fapt în acea seară, dar familia lui Jim a intervenit la poliție pentru a închide cazul cât mai repede, astfel, în mod oficial, fiul lor s-a sinucis. Totuși, îndoielile o macină prea mult pe Beatrice, așa că tânăra decide să-și facă apariția la una dintre petrecerile foștilor ei prieteni, încercând să afle adevărul. De aici începe adevăratul mister. Cei cinci suferă un accident și sunt prinși între viață și morte, într-o buclă a timpului. La 11, 2 ore ei se reîntorc în aceași zi, neputând să călătorească în viitor. Dar, doar unul singur poate supraviețui, ei trebuie să aleagă votând în fiecare seară. Cum ? V-a trebui să citiți ca să aflați  Cel mai mult mi-a plăcut de bătrânul mesajer, Paznicul, care le aduceau tot felul de vești despre veghe, căci veghe se numea ceea ce ei trăiau acum. Ce secrete ascund ? Ce s-a întâmplat în noaptea în care Jim a murit? Cine va supreviețui veghei? Ce legătură avea veghea cu Jim? Veți afla asta, citind ”De veghe între lumi” și vă spun că nu veți regreta. Îi voi da acestei cărti 5 din 5 steluțe  Dacă ați citit-o, știți de ce, dar dacă nu, nu pierdeți mult timp să nu cumva să fiți prinși în Veghe și să nu știți cum să ieșiți.

2020-06-22 09:32:42

0