andrei aurel3

Membru din 17/01/2020

8

7

Sfarsitul alzheimerului - Dale E. Bredesen

o carte buna,cu multe informatii interesante si multe sfaturi utile in preventia acestei temute maladii.mi-a placut foarte mult cap 6;gena lui d-zeu si cele trei tipuri de alzheimer!merita cumparata si citita cu atentie!

2020-09-02 06:54:25

0

Planul de recuperare a sistemului imunitar - Dr. Susan S. Blum

cartea e cam scumpa dar am comandat-o ,in parte,si datorita review-urilor care le-am citit despre ea.sunt multe informatii practice despre multe boli(mie mi-a parut foarte interesant cap;11;ajuta-ti ficatul!una peste alta,ce prezinta autoarea,in mod foarte inteligent,de altfel,informatii utile!,au mai aprut in multe alte carti in ultimii 10-15 ani! dar aceasta carte ,450 pagini,face o sinteza a informatiilor,despre hrana,stress,atitudine,preventie a bolilor cu care ne confruntam ! si ne spune cam cum am putea sa ne prgatim propiul sistem imunitar in lupta cu aceste boli!dr blum,autoarea ,scrie inteligent,atractiv,pentru cititorul nepregatit medical,dar _parerea mea_se vinde cam scump.,pt ceea ce ofera!

2020-09-02 06:39:25

0

Vindecarea Tuturor Formelor De Cancer - Hulda Regehr Clark

o carte foarte interesanta;daca ar fi citita de medici ,i-ar trimite pe foarte multi dintre ei la un consult psihiatric!cartea explica clar si foarte profesionist greselile mici pe care le facem zilnic si deodata ne trezim cu o boala grava(metale toxice,ciuperci,etc)apoi cartea arata greselile care le fac medicii ,datorita necunoasterii,lipsei de informatii,timpului, protocoalelor de tratament pe care sunt obligati sa le aplice,in tratarea acestor boli.cartea am citit-o cu atentie ,ea prezinta cazuri separate si modul cum au fost rezolvate!prin metode clasice dar si foarte multe practici alternative folosite cu succes

2020-09-02 06:39:25

0

Seducatorul domn Nae. Viata lui Nae Ionescu - Tatiana Niculescu

o carte in tonul mediocru al doamnei autoare;dupa ce am citit carte domniei sale despre codreanu,sau despre cazul tanacu,am fost curios sa citesc aceasta lucrare despre unul dintre"seducatorii,cum scrie dansa ,generatiei interbelice!am fost dezamagit,cartea e scrisa cu grija,mesajul e nul,ori autoarea n-a inteles nimic din scrierile si pozitia politica a seducatorului domn?si atunci are probleme de inteligenta,ori a minimalizat intentionat personalitatea marelui filozof(asa cum a facut in in lucrarea despre cornelui codreanu,sau cazul tanacu!)si atunci inteligenta sa e folosita pt aservirea unor interese politice,antiromanesti .cartea nu merita citita,daca vreti sa aflati lucruri interesante despre nae ionescu,cine a fost cum si de ce a pendulat intre rege si miscarea legionara,cititi pe mircea vulcanescu,sau nichifor crainic!

2020-06-17 07:47:37

1

Cum poate mintea sa vindece corpul - David R. Hamilton

o lucrare excelenta,plina de informatii si adevaruri care iti poate salva chiar viata.!merita citita si recitita!

2020-06-17 07:32:37

0

Carol II, de la dezertare la genocid - Gica Manole

iti multumesc d-le prof gica manole pt adevarururile acestei carti,cartea dumitale nu trebuie sa lipseasca din niciun camin romanesc din tara sau de aiurea.trebuie pastrata langa biblie,trebuie transmisa noilor generatii care vor afla adevarul despre romani,monarchie,tradarea partidelor istorice etc.dragi romani grabiti-va si cumparati aceasta carte,un act de eroism sincer al unui roman adevarat!recomand sa cautati si sa cititi si cealalta cartea d-lui prof;corneliu codreanu,om al istoriei mari,carte disparuta de pe piata,chiar interzisa in unele biblioteci judetene! aceste doua lucrari voluminoase ,sper sa trezeasca poporul roman din minciuna pe care o traim de mai bine de un secol!asa cum dl prof a cutezat sa plaseze bustul maresalului antonescu in curtea locuintei sale din tatarusani,eu sunt gata sa plasez bustul domniei sale in curtea mea din constanta!

2020-06-17 07:32:37

0

Puterea umbrei - Aurel I. Rogojan, Dan Andronic

aceasta carte este o pacaleala de 100 roni!am comandat-o,am citit-o si sunt trist de teapa luata!un ziarist smecher cu relatii in lumea editurilor si la tv(cartea a fost discutata la realitatea plus,un post tv dubios!) socrul lui dan andronic e gen biris,coleg cu rogajan, si un fost sef de cabinet a gen iulian vlad, au comis un dialog de aproape 800 de pagini,unde discuta diverse can-can-uri sociale care au ocupat presa anilor 1990/2005.de fapt subiectul discutiei este reazbunarea gen rogojan impotriva lui virgil magureanu,pe care-l considera responsabil de toate relele romaniei din ultimii 3o ani.nu stiu daca e adevarat sau nu!? m-as fi asteptat la sicutii serioase,documentate despre pierderile economice ale tari,despre motivele jafului din tara,despre interesele puterilor sraine in romania,despre ce au facut sau ce n-au facut ,sau de ce n-au facut servicile secrete in toti acesti ani pt a stopa degringolada economica!cei doi au ,de fapt prin publicarea acestor abureli(cunoscute de romani,deja chiar din ziarele locale;vezi doamne!mare secret mare ne spune rogojan;magureanu era cpt mihaila si la recrutat in 1987 pe iliescu!) repet,au dat ,sau spera sa dea o mica teapa financiara!am scris aceste randuri pentru a va sfatui sa va ganditi de doua,de tri ori,inainte de a plati 100 roni pt aceste mizerii!eu voi incerca sa trimit cartea inapoi,daca libris.ro o va primi.

2020-01-23 08:58:15

3