Invatati engleza rapid + CD - Florin Musat

cam greoaie dar tot o sa citesc,

2024-02-04 11:46:32

0

Profetul - Kahlil Gibran

Profetul - Kahlil Gibran

"Profetul" este o carte scrisă de poetul și filosoful libanez-american Kahlil Gibran și a fost publicată în 1923. Cartea este structurată sub forma unui dialog între profetul Almustafa și locuitorii orașului Orphalese, care îl roagă să-și împărtășească înțelepciunea asupra diferitelor aspecte ale vieții umane. Almustafa, care trăiește în exil în timp ce așteaptă nava care să-l ducă înapoi în țara sa natală, vorbește despre teme precum dragostea, căsătoria, copilăria, muncă, bucuria și tristețea. Fiecare capitol al cărții explorează o altă sferă a vieții și conține înțelepciune profundă și metaforică. Prin intermediul cuvintelor sale, Almustafa transmite lecții universale despre înțelegerea de sine, relații, libertate și căutarea sensului în viață. Stilul poetic al lui Gibran și mesajele sale spirituale au făcut din "Profetul" o operă apreciată și citită în întreaga lume, devenind o sursă de inspirație pentru mulți cititori.

2023-12-07 01:04:45

0

Magia culorilor. Antistres si relaxare pentru adulti

"Magia culorilor. Antistres și relaxare pentru adulți" este o carte de colorat complexă, care combină ilustrații detaliate și motive artistice. Fiecare pagină oferă o varietate de desene, de la modele geometrice și florale la scene naturale și abstracte. Liniile precise și contururile fine creează spații mici pentru colorare, permițând adulților să-și exprime creativitatea prin nuanțe și tonuri. Ilustrațiile sunt alese cu grijă pentru a provoca stări de relaxare și liniște. Poți găsi motive precum grădini zen, animale delicate sau peisaje serene. Fiecare pagină este gândită pentru a oferi o experiență de colorare meditativă, care să ajute la reducerea stresului și a anxietății.

2023-12-01 12:44:56

0

Biblia sau Sfanta Scriptura. Alba-mica

Biblia sau Sfanta Scriptura. Alba-mica

Biblia rămâne o lucrare excepțională, atât ca ghid spiritual, cât și ca izvor de înțelepciune și inspirație culturală. Impactul său vast asupra gândirii umane și asupra istoriei rămâne incontestabil, transformând-o într-un document central pentru milioane de oameni din întreaga lume.

2023-08-16 10:36:12

0

Gazeta Libris

Gazeta Libris

Gazeta Libris oferă o experiență editorială captivantă, acoperind o varietate de subiecte culturale și literare. Articolele bine documentate și interviurile interesante cu autori aduc valoare lecturii. Designul plăcut facilitează navigarea, iar calitatea conținutului este remarcabilă. Cu toate acestea, uneori paragrafele pot fi extinse, afectând ritmul citirii. În general, este o resursă excelentă pentru pasionații de cultură și cărți. Dincolo de avantajele sale, Gazeta Libris ar putea beneficia de o mai mare diversitate a subiectelor abordate, pentru a atrage și mai multe categorii de cititori. În plus, o secțiune de opinii și interacțiune cu comunitatea ar putea adăuga un plus de valoare și implicare pentru cititori. Cu toate acestea, eforturile redacției pentru a furniza articole de calitate sunt evidente, iar angajamentul lor față de lumea cărților merită apreciat. În general, Gazeta Libris rămâne o sursă notabilă de informații și analize pentru iubitorii de lectură și cultura literară.

2023-07-28 01:15:09

0

Codul bunelor maniere pentru toate varstele

"Codul bunelor maniere pentru toate vârstele" scris de Eugen Mihaescu este o carte captivantă și informativă ce abordează subiectul etichetei și comportamentului adecvat în diverse situații sociale. Autorul prezintă cu măiestrie normele de conduită, oferind sfaturi practice și exemple relevante. Lucrarea cuprinde numeroase aspecte esențiale ale comportamentului corect, de la interacțiunea cu ceilalți la regulile de bună-cuviință în diferite medii, toate fiind prezentate într-un stil prietenos și accesibil. Eugen Mihaescu a creat un ghid de comportament util și actual, cu exemple contemporane care susțin claritatea și relevanța informațiilor prezentate. Cartea se adresează tuturor categoriilor de vârstă, de la tineri la adulți, oferind astfel o perspectivă comprehensivă asupra etichetei în societatea modernă. Scrisă cu tact și empatie, lucrarea evită jignirile și promovează respectul reciproc în toate relațiile interumane. De asemenea, se concentrează pe aspectele relevante pentru cititor, eliminând informațiile irelevante sau preluate din alte surse. Cu toate că nu conține citate externe, este important să subliniez că autorul a argumentat cu măiestrie fiecare recomandare prezentată în carte. În concluzie, "Codul bunelor maniere pentru toate vârstele" reprezintă o lectură indispensabilă pentru cei care doresc să-și îmbunătățească comportamentul social și să-și dezvolte abilitățile de interacțiune. Cartea merită cu siguranță atenția noastră și ne încurajează să fim mai respectuoși și mai conștienți de impactul nostru în societate.

2023-07-28 01:12:03

0

Cum sa ne stapanim timiditatea si tracul - Dr. Rene Fauvel

de folos,

2021-03-05 09:00:02

0

Istoria frumusetii - Umberto Eco

Istoria frumusetii - Umberto Eco

Cartea ilustreaza modul in care a fost felurit conceputa frumusetea naturii, a florilor, a animalelor, a trupului omenesc, a astrelor, a raporturilor matematice, a luminii, a pietrelor pretioase, a vesmintelor, a lui Dumnezeu si a Diavolului. Chiar daca au ajuns pana la noi doar textele filosofilor, ale scriitorilor, ale oamenilor de stiinta, ale misticilor sau ale teologilor, precum si marturiile artistilor, cu ajutorul acestor documente poate fi reconstituit si felul in care era perceputa frumusetea de catre cei umili sau marginalizati, de catre oamenii de rand din toate timpurile. Se poate vedea cum nu numai de-a lungul a mai multe epoci, ci uneori si in cadrul aceleiasi culturi, diferitele concepte de frumos au intrat in conflict unele cu altele.

2020-03-09 02:51:46

0