Maria1212

Membru din 23/06/2015

1

4

Romana de nota 10. Bacalaureat de nota 10 - Elena Grigoras

Recomand cu caldura aceasta carte pentru pregatirea bacalaureatului. In primele pagini ale cartilor gasim teoria si structurile de care avem nevoie (curentele literare, genurile, valorile stilistice si gramaticale ale verbelor, figurile de stil, etc si cum sa le prezentam in lucrare), modele deja rezolvate. Exista 50 de subiecte de bac, care sunt mai apoi rezolvate. Mi se pare că e un ghid complet pentru rezolvarea S1 si S2. Sunt si niste eseuri pentru S3, dar mi se par mult prea scurte.

2020-03-02 04:00:07

0

Zi dupa zi - David Levithan

Zi dupa zi - David Levithan

Intamplarile relatate si emotiile pe care cartea le transmite sunt superbe, mai ales pentru un adolescent care isi dezvolta pasiunea pentru citit. O carte simpla, usor de lecturat, dar cu o actiune profunda si interesanta. Recomand atat cartea, cat si filmul.

2020-03-02 04:00:07

0

Du-te si pune un strajer - Harper Lee

Du-te si pune un strajer - Harper Lee

Mi-a plăcut foarte mult cartea asta, fiind continuarea de la “Sa ucizi o pasăre cantatoare”. Nu se compara cu primul volum al romanului (tocmai de aceea n-am acordat maximul de stelute), dar dupa citirea aceluia si vizionarea filmului, mi-a placut enorm sa mai patrund o data in lumea lor si sa vad ce s-a intamplat in viata personajelor. E o lectura placuta, usor de citit, mai ales datorita formatului cartii.

2020-03-02 03:51:34

1

Sapiens. Scurta istorie a omenirii - Yuval Noah Harari

Această carte e un must-read pentru fiecare om, indiferent de vârstă. Este o enciclopedie scrisă intr-un limbaj ușor, plăcut, prezentand evolutia omului de la primul stadiu al său pana in prezent, cu informatii si exemple concrete. Aspectul cartii este foarte atragator, cartonat, iar inauntru sunt niste imagini foarte interesante. Cartea vorbeste despre evolutia omenirii din toate punctele de vedere (biologic, social, economic, religios), raspunzand la multe intrebari. Pentru mine a fost o lectura super, recomand cu caldura si voi comanda si celelalte 2 carti ale autorului, fiind continuarea acesteia. Yuval Noah Harari este, cu siguranta, unul dintre cei mai remarcabili oameni al acestui secol.

2020-03-02 03:51:34

0