Poveste de Craciun - Charles Dickens

Poveste de Craciun - Charles Dickens

Una dintre cartile mele preferate. Este o amintire frumoasa a spiritului Craciunului, a ceea ce reprezinta sarbatoarea si a modului în care putem fi mai amabili si mai atenti la actiunile noastre.

2023-12-12 01:45:21

0

Geniotipul. Descopera geniul care zace in tine - Tony Estruch

Titlul este foarte sugestiv și conținutul nu dezamăgește. Am început să o citesc imediat ce mi-a căzut în mâini. Are o mulțime de informații extrem de utile și interesante. A devenit o carte de referință pe care să o recitesc des. Întâmplător, geniotipul meu matricial este romb. Citind-o, nu mi-a venit să cred. M-am identificat cu tot ce a spus. Am reusit sa ma cunosc mai bine, sa-mi reafirm talentele si sa-mi cunosc umbrele pentru a le putea lumina. Citind restul genotipurilor, nu m-am putut abține să nu le asociez cu oameni pe care îi cunosc, ceea ce m-a ajutat să le înțeleg mai bine. O carte ușor de citit, distractivă și utilă.

2023-02-07 09:51:46

2

Radical radiance: 12 saptamani de ritualuri ale iubirii de sine pentru a manifesta prosperitate, frumusete si bucurie - Angela Jia Kim

Această carte vă încurajează să vă îngrijiți mintea, corpul și spiritul prin diferite ritualuri, cum ar fi rutina de îngrijire a pielii AM/PM, meditație și multe altele. Angela Kim are un mod de a exprima în cuvinte exact ceea ce trebuie să auziți pentru a vă ridica stima de sine. Când îți pasă de tine, ai energia necesară pentru a avea grijă de familie, prieteni, colegi etc. Oferă sfaturi bune și te ajută să creezi un spațiu pozitiv în care să locuiești. Recomand cu căldură această carte.

2023-02-07 09:46:03

1

Hai sa vorbim despre vagin - Jennifer Lincoln

O carte educationala minunata pentru adolescenti si adulti. Chiar daca crezi ca stii totul despre „acolo jos”, aceasta carte este totusi o lectura grozava, pentru ca m-a invatat multe si am crezut ca stiu multe. Imi place absolut modul in care dr. Lincoln dezminte miturile in care majoritatea dintre noi le-am crezut de ani de zile. Ea a facut o treaba grozava la aceasta carte si sper ca va scoate o alta carte despre sanatatea femeilor. Deci, daca te gandesti sa o cumperi, fa-o pentru ca merita.

2022-11-04 04:12:17

0

Un suspect neobisnuit - Ben Machell

Un suspect neobisnuit - Ben Machell

Aceasta carte m-a atras inca de la primele pagini, dorind sa aflu mai multe despre acest personaj conflictual cu care m-as putea relationa in multe feluri. Este scrisa cu foarte mare sensibilitate si empatie asupra mentalitatii lui Stephen. Daca sunteti in cautarea unei povesti adevarate care sa fie atat captivanta, cat si care sa provoace ganduri - va va placea asta.

2022-11-04 04:12:17

0

Esti tot ce risti - Michele Wucker

Esti tot ce risti - Michele Wucker

Riscul este ceva de care suntem constienti cu totii, dar nu ne gândim la o scara mai mare. Noua carte a lui Wucker este captivanta si inspirata - m-a facut sa vreau sa ma gândesc diferit despre riscurile, percepute si reale, în viata si munca mea. Lectura foarte recomandata.

2022-09-07 12:00:11

0

Ideea de tine - Robinne Lee

Ideea de tine - Robinne Lee

Povestea lui Solene si Hayes m-a atins atât de profund, încât pâna la sfârsit, inima mea era într-o astfel de stare încât nu eram sigura ca ma voi recupera. O poveste de dragoste pentru veacuri.Mi-a placut naratiunea descriptiva a lui Robinne Lee, care a creat o imagine care m-a dus în jurul lumii si mi-a aratat locuri atât de detaliate încât era ca si cum as fi vizionat un film.Povestea asta mi-a dat toate senzatiile si m-a lasat sa cer mai mult.

2022-09-07 12:00:11

0

Italia sub clar de luna - Jennifer Anton

Aceasta parte a Italiei a avut o perioada groaznica în timpul ambelor razboaie, iar acest roman este un omagiu frumos adus celor care au trait oroarea tuturor. Este puternic si blând. Nimic nu este fortat sau exagerat. O scriere autentica, sincera.

2022-09-07 12:00:11

1

Relax, Dammit! Ghid de utilizare in epoca anxietatii. Editie revizuita - Timothy Caulfield

Mi-a plăcut foarte mult această carte. O parte din el mi-a amintit de Factfulness de Hans Rosling. Formatul de parcurgere a unui program zilnic tipic a făcut acest lucru foarte ușor de citit și de a face trimitere înapoi. Am chicotit de câteva ori, așa că această carte este amuzantă + informativă, ceea ce este un combo grozav! Afirmația sa „Înarmează-te cu instrumente care te vor ajuta să recunoști dezinformarea” este esențială. El oferă destul de multe sfaturi cu privire la acest lucru și toate sunt foarte bune..În țara știrilor false și a marketingului „influencer” al celebrităților este întotdeauna o idee minunată să cercetezi / să cauți fapte reale.Recomand cu drag!

2020-11-13 10:32:12

1

Banca iubirii noastre. Locul unde a inceput totul... - Saskia Sarginson

Dacă ai avut vreodată pe cineva special, ai avut acel loc special. Cat și Sam au făcut un pact în 1983.Au pus capăt unei aventuri amoroase de 30 de ani din cauza unei minciuni care a distrus viața pe care au construit-o.Dacă s-ar întâlni din nou, ar putea ierta trecutul?Pot aprinde flacăra care era acolo? Cartea este stabilită în 2004 și are capitole alternativ între Cat și punctul de vedere al lui Sam.Am găsit această structură simplă, dar cu atât mai eficientă pentru a intra cu adevărat în mintea lor și experiența ceea ce au făcut. Recomand pentru romanticii incurabili!

2020-10-08 09:10:44

0

Imunitatea. Arta de a fi sanatos - Dr. Jenna Macciochi

Cu atâtea cărți publicate în ultimii ani, legat de domeniul de sănătate, consider că unele au puține lucruri noi sau interesante de spus. Am urmărit de ceva vreme lucrarea doctorului Macciochi pe rețelele de socializare, așa că am fost încântat să îi citesc cartea, care nu a dezamăgit. Dimpotrivă. Este scris într-un limbaj accesibil, transmite în mod clar concepte complexe și nu te atrage în dovezi științifice seci, în timp ce este bazat 100% pe dovezi. A fost o plăcere să citesc și o recomand oricărei persoane interesate de subiectul modului de a vă sprijini sistemul imunitar cu o abordare bazată științific, de bun simț.

2020-09-16 10:57:03

0

Secolul pandemic - Mark Honigsbaum

Secolul pandemic - Mark Honigsbaum

Această carte atinge un echilibru perfect între povestire și știință. Îmi pot imagina acum cât de înfricoșător ar fi să trăiești printr-un focar de boală pandemică. Honigsbaum vă oferă o vizualizare în primul rând a bolilor virale diferite din toate perspectivele. Simțiți din prima mână cum ar fi fost să prindeți una dintre aceste boli, plus detectivul din culise, pentru a afla ce se întâmplă exact și cum reacționează (sau nu) publicul și guvernul.

2020-09-03 10:54:25

2

Fii curajoasa! Mituri ale feminitatii si puterea de a le reinventa - Chloe Brotheridge

O carte absolut strălucitoare, care poate fi relatată la toate nivelurile și care face multe dintre lucrurile pe care le simțim și le gândim mult mai ușor de înțeles (și ne face să ne dăm seama că nici noi nu suntem singuri în acest sens!). Aș recomanda cartea fiecărei femei.

2020-08-27 08:09:22

0

Miracle Creek. Locul unde se intampla miracole - Angie Kim

Miracle Creek este o lectură grozavă - o poveste neobișnuită, cu secrete și minciuni. De-a lungul cărții, opiniile tale despre personaje evoluează. Familia nou migrată din Coreea și interacțiunile lor între ele și alte personaje adaugă un alt nivel de interes. Recomand.

2020-08-27 08:09:22

0

Pierduta in asteptare - Gytha Lodge

Pierduta in asteptare - Gytha Lodge

Un thriller psihologic captivant, care depăşeşte barierele imaginaţiei. Nu poti lasa cartea din mana pana nu afli finalul...Aceasta este o primă carte fabuloasă, iar Jonah Sheens merge direct acolo drept unul dintre cei mai originali detectivi de ficțiune. Povestea este atât de captivantă și, spre deosebire de multe cărți ca aceasta, soluția a fost absolut satisfăcătoare. Un cuvânt pe narațiune - perfect. În mod normal, nu mă bucur de cărți cu mai mulți naratori, dar acest lucru este atât de natural.

2020-02-14 10:35:59

5