Frozinschi Narcisa

Membru din 03/10/2011

6

6

Fii tu, schimba lumea! - Dr. Dain Heer

Fii tu, schimba lumea! - Dr. Dain Heer

O carte wow. Cum sa pui o întrebare fără să aștepți răspuns. E atât de simplu. Oare de ce nu aplicam asta? Ce poate fi mai bine decât asta??? E o întrebare care te scoate dintr-o situație critica și care culmea, odată pusă, îți aduce o rezolvare. Ușor de citit, presărată cu umor și exemple din viața de zi cu zi. Minunat de simplă și complexă în același timp.

2020-02-28 12:36:23

0

Mindsight, noua stiinta a transformarii personale - Daniel J. Siegel

Iubesc aceasta carte. Mai am trei cărți ale lui Daniel Siegel. Toate sunt minunate însă cu aceasta am rezonat suta la suta. Are cateva instrumente ușor de aplicat, foarte utile in a te înțelege pe tine și comportamentul tau. Minunata și ușor de citit. Mie îmi place să spun că e o carte vie. Simți că e scrisă pentru tine. M-am regăsit în multe exemple pe care autorul le dă pentru a susține teoria lui și cunoașterea despre creierul uman și cum funcționează.

2020-02-28 12:36:23

0

Gladiatorii mintii din viitor - Ramtha

Gladiatorii mintii din viitor - Ramtha

Aceasta carte e un sumar al învățăturilor lui Ramtha. Sunt prezentate cele mai importante lucruri necesare pentru schimbarea vieții tale și a modului de a-ți crea realitatea. E o carte de citit și de recitit și de recitit si de ..... De fiecare dată când o deschizi găsești un răspuns la o chestiune care te preocupată. As recomandata tuturor toate cărțile lui Ramtha. Sunt un must have. Magnifica.

2020-02-28 12:21:23

1

Suflete curajoase - Robert Schwartz

Suflete curajoase - Robert Schwartz

Interesanta cartea pentru cei care inca nu înțeleg că noi ne alegem viața, experientele pe care dorim sa le manifestam pe Pământ, oamenii alaturi de care trăim. Odată înțelese aceste lucruri nu-ți mai consumi energia să lupți și să te opui lucrurilor din viața ta.totul are sens și tot ce trăiesc este plus valoare pentru conștiința colectivă.

2020-02-28 12:21:23

2

Despre senzualitate si sexualitate - Lise Bourbeau

De departe cea mai buna carte a Lisei Bourbeau este Cele cinci rani care nu te lasă să fii tu însuți. Cartea de mai sus e o copilărie. Am fost dezamăgită de ea. Deci NU.

2020-02-28 12:21:23

0

Acasa cu Dumnezeu - Neale Donald Walsch

Acasa cu Dumnezeu - Neale Donald Walsch

Am citit sute de cărți, dar aceasta carte e altfel. Am luat-o fara sa stiu la ce să mă aștept. A fost cel mai minunat cadou pentru ziua mea. O recomand fiecărei persoane care macar o data, în viața, conștient a realizat că se teme de moarte, dar mai ales de viață. Mi-am luat o mare greutate de pe umeri. Purtam povara vinovăției și fricii. Dumnezeu nu e deloc așa cum mi-am imaginat eu. Caut acum să-mi pictez in suflet o noua imagine a unui Dumnezeu iubitor și cu un simt al umorului dezvoltat. As vrea că fiecare om să citească aceasta carte. E magnifica. De fapt așa e însuși Dumnezeu.

2020-02-28 12:06:23

0