Cuvinte in albastru intens - Cath Crowley

Drăguța!

2020-02-17 02:21:07

0

Speranta pierduta - Colleen Hoover

Speranta pierduta - Colleen Hoover

Dacă în primele pagini am avut impresia că această carte o să fie pierdere de vreme, (la început mi s-a părut o poveste clasică cam forțată dintre doi liceeni) se dovedește în final a fi o carte sensibilă, cu un parcurs pe care nici nu-l bănuiești. O fascinantă poveste a doi tineri cu un trecut tulburător, care pornesc într-o călătorie palpitantă pentru descoperirea sensurilor vieții, iubirii, încrederii și, mai presus de orice, a puterii vindecătoare pe care numai adevărul o poate avea. O carte pe care ajungi să o adori după felul în care ți se dezvăluie pagină cu pagină. Autoarea abordează aici o poveste destul de dură, însă după cum o cunoasteti deja pe Hoover, ea are grijă să nu lipsească momentele în care te trezești că ai pe fața un zâmbet tâmp, sau că râzi cu gura până la urechi, la fel cum te trezești cu tot felul de întorsături de situații la care nu te aștepți! O recomand cu drag! ❤️ ❝ Dacă ar putea cuvintele să sfâșie suflete, atunci cuvintele mele tocmai i-au sfâșiat lui sufletul în două. ❝ Câteodată, trebuie să alegi dintr-o serie de variante nepotrivite, fără să ai vreuna potrivită.

2020-02-10 12:00:06

0

Totul se termina cu noi - Colleen Hoover

𝑻𝒐𝒕𝒖𝒍 𝒔𝒆 𝒕𝒆𝒓𝒎𝒊𝒏ă 𝒄𝒖 𝒏𝒐𝒊 e genul ăla de carte pe care efectiv nu o poți lăsa din mână și pe care o adori de la primul cuvânt. Am început-o ieri și ce să vezi,.. am terminat-o tot ieri! E a doua carte pe care o citesc anul acesta dintr-o răsuflare și.. Doamne cât îmi plac cărțile astea care mă țin captivă între pagini! Nici nu vreau să vă dau mai multe detalii și nici nu pot în momentul ăsta, pentru că încă nu m-am dezmeticit, încă sunt acolo, rumeg, vreau să o citiți și să o descoperiți voi. Cel mai emoționant lucru este că la final mi s-au umezit ochii. Cu ultima propoziție, autoarea mi-a atins cel mai sensibil punct! M i n u n a t ă! ❤️ Câteva idei pe care le-am însemnat: ❝ Noi, oamenii, nu putem duce singuri toată durerea. Uneori trebuie să o împărțim cu cei care ne iubesc, ca să nu ne prăbușim sub greutatea ei. ❝ În viitor.. dacă, printr-o minune, te vei găsi vreodată în situația de a te îndrăgosti din nou.. îndrăgostește-te de mine. ❝ Uneori chiar și femeile în toată firea au nevoie de mângâierile mamei, ca să poată lua o pauză de la a fi puternice tot timpul. ❝ Când îmi lipsește cu adevărat.. îmi spun că poate n-a fost așa de rău. Că aș putea să-l suport când e cel rău, numai ca să-l pot avea când e cel bun. ❝ De fiecare dată când alegi să rămâi, faci ca data viitoare să-ți fie mult mai greu să pleci. Și replica finală pe care evident că nu o înțelegeți fiindcă e doar o metaforă, dar o dată parcursă cartea te mișcă: ❝ — Acum poți să nu mai înoți, Lily. Am ajuns, în sfârșit, la țărm.

2020-02-10 11:50:48

0

Acolo unde canta racii - Delia Owens

Acolo unde canta racii - Delia Owens

O carte sensibilă pe care oricine trebuie să o citească! O carte de 5 ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️!

2020-01-27 03:28:15

0

Verity - Colleen Hoover

Verity - Colleen Hoover

O carte minunată! ❤️

2020-01-27 03:28:15

0

Un nou inceput - Kristin Hannah

Un nou inceput - Kristin Hannah

Am terminat adineauri cartea 𝑼𝒏 𝒏𝒐𝒖 î𝒏𝒄𝒆𝒑𝒖𝒕 de Kristin Hannah, o lectură care te poartă prin tot felul de stări. Te rupe în mii de bucăți și te adună tot de atâta ori. Viața în sălbăticie, aventura și lupta pentru supraviețuire pe un tărâm aflat la capătul lumii, relația mamă – fiică, relația toxică de iubire dintre părinți, stresul, prietenia, natura, dragostea, boala, violența domestică, pe toatele găsești în aceasta carte. Ești prins în miezul evenimentelor, strângi din dinți și suferi odată cu personajele. Câteva rânduri care mi-au plăcut: ❝ Cărțile sunt bornele vieții mele. De când mă știu, cărțile au fost locul unde m-am simțit în siguranță. Am citit despre locuri pe care nici nu mi le pot imagina și m-am lăsat purtată în aventuri.. ❝ Mama era ca sfoara unui zmeu. Fără legătura ei puternică, stabilă, nu făceai decât să plutești în derivă, să te pierzi undeva, în nori. ❝ Speranța. O lumină strălucitoare, o ispită pentru cei naivi. Știa cât de seducătoare putea fi și cât de periculoasă. ❝ Uneori trebuia să te întorci cu fața spre trecut ca să poți merge mai departe. ❝ Iubirea nu slăbește și nici nu moare, fetița mea. Oamenii îți spun că așa se întâmplă, dar nu. Dacă îl iubești acum, o să-l iubești și peste zece ani, și peste patruzeci. Diferit poate, nu cu aceeași pasiune, dar el face parte din tine acum. Iar tu faci parte din el. O recomand cu drag! Este o poveste despre dragoste, iertare, prietenie și acasă, locul acela care îți face sufletul să se simtă în largul lui! O carte de 5 ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

2020-01-24 08:13:15

3

Vara in care mama a avut ochii verzi - Tatiana Tibuleac

Am citit aseară •Vara în care mama a avut ochii verzi• o lectură neplanuită pe care o aveam totuși în listă! Nu știu de ce m-am așteptat la altceva, de fapt nici nu știu la ce m-am așteptat de la ea. S-a dovedit însă o carte dură rău, foarte dură, aș spune chiar brutală! Nu e rea, e sinceră.. și uneori sinceritatea doare foarte tare! ❝.. moartea este cel mai probabil lucru care i se întâmplă unui om în locul tuturor visurilor. — pag 71 Îi dau 3 ⭐️⭐️⭐️

2020-01-22 05:43:15

0

Mastile fricii - Camelia Cavadia

Mastile fricii - Camelia Cavadia

𝑴ăș𝒕𝒊𝒍𝒆 𝒇𝒓𝒊𝒄𝒊𝒊 este o carte cu un mesaj puternic și tulburător, despre modul în care traumele din copilărie ajung să pună stăpânire pe tine și să te sufoce la maturitate. Cartea ne dezvăluie trauma a trei frați crescuți în bătaie, în umilință, care se vor simți mereu inadaptați în viață după moartea tatălui lor violent! Iată câteva fragmente pe care le-am însemnat în carte și care m-au pus pe gânduri: ❝ De obicei crezi că ai timp, că ceea ce ai stricat azi poți să repari mâine, că tot ceea ce nu ai spus azi, vei avea timp să zici mâine, poimâine, cândva. Dar adevărul e că n-ai. Iar la un moment dat constați că timpul e singurul care îți lipsește. ❝ Uneori răul e ca o ciumă, ajunge să stai în prezența lui și să te contaminezi. ❝ Întotdeauna știm să-i sfătuim pe ceilalți, dar suntem atât de nepricepuți în a ne ajuta pe noi înșine. ❝ Mi-e frică de când mă știu, mi-e frică de tot și de toate și mi-e frică să recunosc asta în gura mare. ❝ Singurătatea te face să vrei să intri și mai mult în tine. Să te întorci pe dos și să-ți cunoști fiecare centimetru, să te confrunți cu murdăria, să vezi ce s-a rupt, ce poate fi salvat. ❝ Știi vreodată că nu te vei transforma în ceea ce ai urât mai mult la alții? ❝ Puține lucruri le faci fiindcă așa crezi că e bine; le faci de fapt, pentru că nu poți altfel. Pentru multe din greșelile noastre, nu există explicații care să aibă sens. Există doar slăbiciuni pe care nu le poți învinge. Pentru că nu poți schimba în totalitate ceea ce ești. Oricât te-ai strădui. O carte de 5 ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

2020-01-22 05:28:15

1