Norvegiana. Dictionarul tau istet

Norvegiana. Dictionarul tau istet

Foarte util! Recomand cărtile de la Linghea!

2020-04-30 08:43:06

0

Muntele vrajit - Thomas Mann (Rao clasic)

Imaginați-vă că mergeți pe un munte abrupt. Nu câștigi jocul de-a v-ati ascunselea cu Soarele, pentru că în ochii tăi se află relecția soarelui. La fiecare pas pe care îl faceți, o dorință de a coborî chiar acolo devine mai puternică. Unul dintre acești pași te duce într-un loc unde se deschide brusc o vedere spectaculoasă înaintea ta. Pentru cel mai scurt moment, scena din fața ta consumă nu numai viziunea ta, ci și conștiința ta. Abia în clipa următoare observi că urcarea anevoioasă s-a terminat și știi că a fost un efort demn. Muntele Magic este o astfel de drumeție. Nicio altă carte nu a solicitat atâtea greutăți asupra răbdării mele.Muntele Magic este incredibil de dens și de multe ori este lent. Dar apoi sunt locuri unde narațiunea încolăcește aripi și se învârte. Ca să nu spun că nu mi-au plăcut celelalte bucăți ale cărții, însă aceste câteva capitole excepționale au confirmat că dinamica efortului și a recompensei a fost în favoarea mea. Mann nu o face mai dificilă decât trebuie. El povestește și explică totul cu multă răbdare și înțelepciune. Thomas Mann a spus că Muntele Magic ar trebui citit de două ori. Am citit o singură dată, dar nu pot spune că am răsucit toate ideile din jur și le-am privit din toate părțile. Vreau s-o recitesc într-o bună zi. Pentru următoarea mea doză de idei, voi bate probabil la ușa lui Musil.

2020-04-30 08:43:06

2

La capatul lumii si in tara aspra a minunilor - Haruki Murakami

”La capatul lumii si in tara aspra a minunilor” este un roman scris in 1985,actiunea petrecandu-se, dupa cum o spune si titlu, intre 2 lumi. Este prima data de cand citesc o carte de Haruki Murakami si pot spune ca m-a fascinat! Clar a devenit unul dintre autorii mei preferati!

2020-04-30 08:28:06

0

Factfulness - Hans Rosling

Factfulness - Hans Rosling

Aceasta nu este doar o carte, ci o revelație. Autorul îți va întoarce întreaga înțelegere a lumii din jurul tău și partea cea mai bună este că vei ieși din cealaltă parte simțindu-te bine, întinerită și aproape născută din nou. Dacă sunteți un etern sceptic, ceea ce nu este prea greu pentru a fi într-o lume în care mass-media lucrează ore suplimentare pentru a polariza, diviza și deprima; sigur această carte poate fi ghidul dvs., elementul de bază și o sursă de pozitivism pentru cel puțin următoarele decenii. Citiți această carte, faceți-i copiilor dvs. să o citească și să îi ofere cadou celor mici și bătrânilor. Vei fi surprins câți îți vor mulțumi ani de zile. O carte care merită citită!

2020-04-30 08:28:06

0