5

Memorator de matematica - Clasele 5-8 - Silvia Ionescu

Fiul meu de 11 ani (clasa a VI-a este foarte mulțumit de acest memorator. "Wow, mama, aici am tot ce îmi trebuie. Asta da carte deșteaptă!"

2021-11-20 03:00:11

0

Splendida cetate a celor o mie de sori - Khaled Hosseini

O carte tristă. O carte care te face să descoperi o lume pe care poate nu o cunoșteai. O carte a disperării. O carte cu multă violență. O carte în care cei slabi sunt dominați prin violență. O carte crudă. O carte care te face să plângi. O carte care te face să realizezi cât de norocos ești că trăiești într-o țară în care nu te izbește în spate suflul rachetelor. O carte în care drepturile femeilor sunt la fel de efemere ca ceața. O carte care, având în vedere cine este și unde a trăit autorul ei, se termină bine, deși, cu siguranță, în realitatea crudă a Afganistanului musulman nu s-ar fi terminat așa. Tehnic, cartea este foarte prost tradusă. Este plina de cacafonii. Nu sunt explicați termenii păstrați în limbile din Afganistan.

2021-05-16 12:00:01

0

Oyibo: 2 oameni, 1 motocicleta, 14 luni in Africa - Ana Hogas, Ionut Florea

O carte de aventuri pe gustul meu! Descrierile sunt dne de un romancier sau de un jurnalist de reportaj. Chiar dacă poate fără nicio legătură, numele Hogaș este la mare înălțime. O carte sinceră, fără ascunzișuri care relatează exact faptele fără "infloriri" care "să dea bine" Îi felicit pe ambii protagoniști pentru că am văzut prin ochi lor ceva ce nu o să văd niciodată în realitate!

2021-02-17 09:00:01

0

Biblioteca de la miezul noptii - Matt Haig

Eu sunt o persoană care a luat singură decizii și, în general (adică undeva în jur de 90%), nu regret deciziile pe care le-am luat de-a lungul vieții, așa că sunt vreo câteva pagini, după mijlocul cărții peste care am sărit... În rest, îmi place foarte mult cum e scrisă cartea și o recomand mai ales persoanelor care nu își găsesc drumul în viață, persoanelor nesigure pe ele și pe capacitatea de a lua decizii chiar și drastice, persoanelor care fac întotdeauna ce spun alții, persoanelor cărora li se pare greu să își urmeze visele, în general, persoanelor cu o stimă de sine scăzută dar care ar dori ca cineva să le ajute... Într-un "univers fără sens", încercați să dați un sens vieților voastre chiar dacă vi se pare că ele nu merită trăite pentru că, până la urmă, cel mai important cred că e la finalul zilei să fii mulțumit de ceea ce ai făcut tu în ziua respectivă!

2020-12-07 02:14:51

0

Din Antarctica la Scarisoara. Pe urmele lui Emil Racovita - Cristian Lascu, Helmut Ignat

Așteptările pe care le aveam de la domnii Lascu și Ignat s-au confirmat! Luând ca premisă afirmația "o fotografie valorează 1000 de cuvinte", Din Antarctica la Scărișoara. Pe urmele lui Emil Racoviță este mai mult decât o carte! Este un film al expedițiilor marelui explorator român pe care poți să îl iei cu tine! Indiferent la ce pagină se va deschide această carte, va fascina ochii, mintea și sufletul privitorului.

2020-08-28 12:54:22

0