leo_m

Membru din 09/04/2014

0

3

O lumina pe cararea mea - Lynn Austin

O lumina pe cararea mea - Lynn Austin

O lumină pe cărarea mea este o carte sfâșietor de emoționantă, o încheiere superbă a unei serii excepționale. Citind cartea, am trecut printr-o întreagă gamă de sentimente, cel mai puternic fiind revolta. Instituția sclavagismului este o pată în istoria omenirii. Este incredibil cum au putut să se poarte niște oameni cu semenii lor. Sunt multe evenimente condensate în carte, pe măsură ce urmărim pas cu pas desfășurarea războiului, din mai multe unghiuri. Autoarea a dovedit o foarte bună documentare, având acum ocazia să aflu mai multe informații despre regimentele de culoare care au luptat în Armata Uniunii. Ultima parte a cărții este încărcată de mesaje profunde, iar mai multe personaje își vor regăsi spiritul și identitatea. Mi-a plăcut mult povestea de dragoste dintre Grady și Anna și m-am bucurat că ea a avut, în cele din urmă, un final fericit.

2020-12-28 09:38:04

0

Lumina din intuneric - Lynn Austin

Lumina din intuneric - Lynn Austin

Lumina din întuneric este o carte deosebit de profundă, intensă și emoționantă despre iubire, credință, ură, toleranță, prejudecăți, curaj, speranță, iertare și izbăvire. Acțiunea cărții se petrece în America în timpul Războiului de secesiune, autoarea dovedind o foarte bună documentare asupra acelei perioade. Galeria personajelor este una deosebit de impresionantă, întâlnim caractere complexe, ale căror principii au fost puternic influențate de mediul din care proveneau. Pe tot parcursul acțiunii vom asista la drama lui Caroline, tânăra sudistă sfâșiată între loialitatea față de logodnicul, tatăl și prietenii ei, pe de o parte, și dorința de a-i ajuta pe sclavi să-și recapete libertatea, de cealaltă parte. O carte cu multe mesaje importante și lecții de viață, pe care eu o recomand cu mult drag! Recenzia mea integrală:

2020-12-11 10:52:18

0

Stalpul de foc - Lynn Austin

Stalpul de foc - Lynn Austin

Stâlpul de foc este o carte deosebit de profundă și emoționantă, una din cele mai bune cărți citite de mine vreodată! Războiul Civil American reprezintă o adevărată piatră de hotar în istoria Americii. Nu poți înțelege pe deplin istoria Statelor Unite ale Americii fără să citești despre această imensă dramă, care a rupt o națiune în două. Frate a ajuns să lupte contra frate, prieteni de odinioară au devenit dușmani de moarte, albul și negru s-au amestecat, nu poți afirma că binele a fost doar de o parte și răul doar de alta. Tocmai de aceea, războiul de secesiune a reprezentat o inspirație pentru numeroși scriitori și regizori care au dezvoltat diverse povești despre acea perioadă zbuciumată, multe dintre ele bazate pe fapte reale. Autoarea Lynn Austin a dovedit o foarte bună documentare referitoare la acest război, prezentând cu multă acuratețe diversele evenimente petrecute atunci. Galeria personajelor este și ea una fascinantă. La fel ca și vremurile în care trăiau, personajele sunt imperfecte, tăria caracterului le este pusă adesea la încercare, nu reușesc să ia cele mai bune decizii de fiecare dată, iar prioritățile li se schimbă pe măsură ce războiul avansează. În primul volum din serie, Lumina din întuneric, am asistat la drama lui Caroline, tânăra sudistă sfâșiată între loialitatea față de logodnicul, tatăl și prietenii ei, pe de o parte, și dorința de a-i ajuta pe sclavi să-și recapete libertatea, de cealaltă parte. În Stâlpul de foc acțiunea merge pe două fire împletite, urmărind destinele a două tinere unioniste - Julia Hoffman și Phoebe Bigelow -, care, deși extrem de diferite ca fizic și temperament, dovedesc ambele o mare tărie de caracter, transformându-se și maturizându-se de-a lungul războiului, învingându-și temerile, reordonându-și prioritățile, fixându-și principiile morale și găsindu-și în final calea de urmat în viață.

2020-12-11 10:37:18

0