Anton Mariana3

Membru din 30/01/2014

4

25

de review-uri

Numerologia pe intelesul tuturor - Michelle Buchanan

Gândită în sensul de a fi o carte practică, “Numerologia pe înțelesul tuturor” este o lucrare facilă și bogată în informații ce permit cititorului să înțeleagă numerele și altfel decât sunt ele știute din matematică și să le integreze în viața sa în sens spiritual. Numerele Personalității, semnificațiile acestora dar și Numerele Previzionale fac deliciul lecturarii acestei cărți. Mulțumiri.

2023-12-07 02:12:04

0

Vindecarea prin sunet si vibratii - Erica Longdon

Prezentată sub formă de “ Vitamine sonice”, cartea “ Vindecare prin sunet și vibrații” este un conglomerat de informații adunate în jurul noțiunii de muzică și vindecare prin aceasta. Cu fiecare pagină a cărții, cititorul descoperă cu încântare un nou univers ce poate fi accesat într-un mod original și diferit de modul de viață cotidian. Autoarea Erica Longdon prezinta atât aspecte teoretice (ex: anatomia urechii, descrierea unor instrumente ca diapazoanele sau bolurile tibetane, explicarea profunda și integratoare a noțiunii de frecvență), cat și aspecte practice prin care aduce ca și parteneri de lucru: natura, incantații tibetane dar și râsul și mai ales vocea omului. Mulțumiri.

2023-12-07 01:47:42

0

Ghid complet de tarot si ezoterism. Vol.2: Arcanele minore - Naran Gheser

Volumul 2 ( Arcanele Minore ) al Ghidului de Tarot și Esoterism continuă explicarea cărților de Tarot, de această dată aducând omul în lumea sa fizică ( Arcanele Minore ). Pe lângă prezentarea în detaliu a fiecărei cărți, pe domenii de viață și raportat la Arborele Sefirotic din Cabala, autorul surprinde prin introducerea elementelor de Numerologie, făcând trimitere și spre tipurile de personalitate din psihologie. În partea practică a cărții sunt expuse modele de etalare, cat și o bogată listă de anexe de sinteză a informațiilor, menite să faciliteze interpretarea cărților de Tarot. Mulțumiri.

2023-12-07 12:57:45

0

Ghid complet de tarot si exoterism Vol.1: Arcanele majore - Naran Gheser

Volumul 1 ( Arcanele Majore ) al Ghidului complet de Tarot și Esoterism este o carte completă și interesantă prin modul în care pune omul în centrul Universului. Întreaga prezentare a Arcanelor Majore este făcută în analogie cu străvechea și profunda Cabala, dar și cu Planetele din astrologie, cu Elementele, cat și cu Zeitățile din mitologie. Văzute ca ascensiune spirituală a omului, Arcanele Majore sunt explicate pe atât pe domenii de viață, cat și din punct de vedere esoteric. Pe final, cartea vine cu exemple practice de etalare și cu anexe de sinteză a informațiilor. Mulțumiri.

2023-12-07 12:46:12

0

Calea Tarotului - Alejandro Jodorowsky, Marianne Costa

“Calea Tarotului” este o frumoasa sinteză a informațiilor despre Tarot și Cabala. Spre deosebire de alte lucrări pe acest subiect, cartea permite o înțelegere mai profundă, în sensul ca aduce în prim plan o reprezentare a cărților prin intermediul “ gradelor” lor de manifestare, iar pentru o vedere de ansamblu, cât și pentru o mai bună înțelegere a funcționării Tarotului suntem introduși în lumea spectaculoasă a mandalelor. Capitolele sunt structurate și prezentate în aceeași manieră de sinteză și apoi detaliere a grupurilor de cărți, urmând cursul unei “ povești” ușor de asimilat. Finalul cărții surprinde prin câteva pagini frumos colorate, care permit o mai bună înțelegere a simbolurilor coloristice ale cărților. Mulțumiri.

2023-12-07 10:31:48

0

Gazeta Libris

Gazeta Libris

“Gazeta Libris” își atinge scopul de material de informație , atât prin pagina cu “Nautati Editoriale”, unde pot fi găsite prezentări de cărți aparținând unei palete diferite de gusturi și nevoi de lectura, cât și o recenzie mai amplă . In ceea ce ma privește, am apreciat in mod deosebit “ Horoscopul literar” din partea finala a publicației. Mulțumiri .��

2023-10-23 06:23:33

0

Cum poate mintea sa vindece corpul - Dr. David R. Hamilton

Cartea “ Cum poate mintea sa vindece corpul” este un tip de manual care prezintă pas cu pas modul in care orice cititor cu imaginație și încredere in forțele proprii, poate sa își imbunătățească atât starea psihică cât și cea fizica. Prezentarea “ Puterilor” interioare, “Vizualizarile” pentru o suita de afecțiuni dar și poveștile practice ale diferitelor personaje care au experimentat si au simțit efectele exercițiilor de vindecare cu ajutorul minții , sunt punctele forte care recomanda lectura cărții, dar si implementarea cunoașterii dăruite cu multă măiestrie de autorul David R. Hamulton. Mulțumiri.

2023-10-23 06:00:52

0

Copilul invizibil Ed.2 - Gaspar Gyorgy

Copilul invizibil Ed.2 - Gaspar Gyorgy

“Copilul invizibil” este un valoros ghid de conduita pentru adultii care cresc copii. Autorul abordează pas cu pas modul in care parintele (ingrijitorul) poate sa empatizeze și sa înțeleagă emoțiile și comportamentul puiului de om, sa le accepte și sa învețe sa le vindece. Frica, furia, rușinea, invidia sunt doar câteva dintre emoțiile pentru care autorul prezintă temeinic tehnici de gestionare a lor in mod armonios și sănătos. Partea de final a cărții este dedicată înțelegerii științifice a creierului emoțional , a modului in care este organizat precum și parametrii in care acesta funcționează . Recomand aceasta lucrare inspirata in mod special studenților cât și specialiștilor PSI la începutul carierei lor. Doresc sa-i mulțumesc și sa-l felicit pe scriitorul Gaspar Gyorgy pentru efortul de a scrie și prezenta publicului o astfel de lucrare de excepție .

2023-04-23 01:20:04

0

suflete de sticla - gyorgy gaspar - carte cu autograf

Realizată printr-un scenariu de trei episoade (“Începutul”, Realitatea” și “Transformarea”), “Suflete de sticla” aduce in prim plan doua personaje principale: Baltazar și Silvia. Prin intermediul celor doi eroi, autorul prezintă intr-o maniera sensibilă și profunda modul in care suferintele emoționale dobândite in copilărie afectează relațiile interumane mai mult decât putem noi sa credem. In sens metaforic, cartea reprezintă un strigat de ajutor al copilului interior sub forma fricilor, a depresiilor, insomniilor, a modului in care, copilul devenit ulterior adult duce cu el - in toate relațiile - traumele suferite in prima parte a vieții. Desi au ajuns adulti titrați, cei doi eroi trec cu multă greutate de barierele “ de sticla” din sufletele lor (chiar și având ajutor de specialitate), aspect care ar trebui sa genereze multă reflecție pentru toți cititorii, dar in special pentru acea categorie care își doresc sa devină părinți . Este o carte de excepție. Mulțumesc.����‍♀️

2023-04-23 12:29:23

0

Yi Jing. Cartea schimbarilor

Yi Jing. Cartea schimbarilor

“Cartea schimbărilor” se numără printre marile capodopere ale literaturii universale. Pentru cei interesați de vechea și marea înțelepciune chineza, cartea aduce in prim plan studiul amănunțit al hexagramelor cu exemplele aferente. Acest interesant gen oracular era folosit pentru a primi sfaturi frumos prezentate prin interacțiunea celor 5 elemente de baza: Apa, Lemn, Foc, Pământ și Metal. Merita studiată.

2022-11-06 03:00:07

0

Verdeturi - Maurice Messegue

Verdeturi - Maurice Messegue

Aparent subtirica si neînsemnată, cartea “Verdețuri” ar părea mai mult o brosura. Impresia se schimba încă de la prima răsfoire. Frumos structurata, prezintă la început câteva verdețuri importante, cu acțiunea lor in diferite afecțiuni precum și retete de ceaiuri, tincturi, cataplasme eferente. In partea a doua a cărții, autorul ne delectează cu o serie de retete culinare cu verdețuri. Merita citită și pusă alături de celelalte cărți de bucatarie.

2022-11-06 03:00:07

0

Medicina dentara comportamentala - Gabriela Iorgulescu, Ion Bradu Iamandescu

Este o carte bine structurata, complexa și usor de înțeles. Este o plăcere sa constat ca - in sfârșit - medicina alopata începe sa integreze sa se sprijine pe susținerea terapiilor alternative.

2022-10-20 09:00:06

0

Reflexoterapia podologica - Corneliu M. Cirstea

Aceasta carte aduce informatii prețioase despre arta masajului prin reflexoterapie. Pornind de la exemple din vechime și trecând prin diferite zone puternice de influența, cum sunt cele din cultura orientala, autorul prezintă diferite tehnici de lucru însoțite de ilustrații bine alese și structurate, fiind de mare ajutor in primul rând celor care activează in acest domeniu minunat.

2021-10-12 09:00:11

0

Manual de consiliere. Invata ce sa spui ca sa ajuti! - Richard Nelson-Jones

Întotdeauna este binevenita o tehnica de ajutor pentru sine sau pentru cei apropiați. Este o carte valoroasa, ușor de înțeles și care merita sa se afle in orice biblioteca personală.

2021-03-23 06:00:01

0

Corpul meu, trauma mea, eul meu. Constelarea intentiei - Franz Ruppert, Harald Banzhaf

Cartea reprezintă o invitație la o mai atenta observare a gândurilor și a comportamentului nostru vis-a-vis de corpul fizic. Autorii insista pe efectul de somatizare a traumelor psihice dar și a unei conduite neadecvate, care, mai devreme sau mai târziu ne pot afecta fizic.

2021-02-27 03:00:02

0

Manualul abilitatilor sociale superioare - Henrik Fexeus

Recomand aceasta carte pentru modul practic in care sunt prezentate modele de comportamente menite sa deschidă calea către succes pornind de la felul in care suntem percepuți de societate.

2020-09-23 08:12:03

1

Planeta arhontilor - Cristian Terran

Planeta arhontilor - Cristian Terran

Cartea este un tip de SF inspirat,in care, cunoașterea și conspirația tind sa fuzioneze intr-un mod paradoxal. Pentru o mai buna înțelegere recomand lectura întregului șir de SF-uri marca Cristian Terran.

2020-09-23 08:12:03

0

Mesajul ascuns al astrelor - Max Heindel, Augusta Heindel

O carte de excepție, diferită de literatura de astrologie prezentată de cele mai multe ori, “Mesajul ascuns al astrelor” abordează întelesul profund al aspectelor astrale, cu exemplificări facile oricărui cititor.

2020-09-23 07:42:03

0

Emotiile Induse De Muzica - Felicia Rodica Baltes

Emoțiile sunt energii, care, uneori sunt pozitive iar alteori pot sa afecteze grav sănătatea. Muzica este un instrument terapeutic unic. Selectata cu atenție, ascultata, cântată sau asociata cu dansul poate sa facă adevărate miracole in ceea ce privește sănătatea.

2020-09-14 11:57:03

0

Vindecarea vibrationala Ed.2 - Jaya Jaya Myra

Vindecarea vibrationala este cea mai recenta provocare pe care o putem regăsi in practica medicală aparținând medicinei alternative. Ca un arc peste timp, faptul ca aceasta metoda își are rădăcinile in vechile practici medicale orientale conferă autenticitate și veridicitate.

2020-09-14 11:57:03

0

Puterea creierului - Daniel G. Amen, Tana Amen

Aceasta carte pătrunde in labirintul creierului uman și conștientizează cititorul de imensa putere pe care o are utilizând corect puterea sa interioară. O recomand cu multă caldura tuturor.

2020-03-05 02:51:35

0

Puterea emotiilor pozitive - Barbara L. Fredrickson

Intr-o societate modernă in care relațiile interumane abundă pe toate canalele de informare, o carte despre abordarea pozitivă a oricărei situații in care ne putem afla este binevenita oricând tuturor categoriilor de cititori. O recomand cu multă caldura.

2020-03-05 02:51:35

0

Enciclopedia plantelor medicinale. Larousse - Gerard Debuigne, Francois Couplan

Aceasta este o carte de excepție. Cel care o va adauga in biblioteca sa va fi un om mult mai bogat. Descrierea calitatilor plantelor alături de retete de preventie cât și de ameliorare a diferitelor afecțiuni recomanda cu nota maxima aceasta colecție minunata.

2020-03-05 02:51:35

1

Corpul uman. Manual complet

Corpul uman. Manual complet

Este o carte care ar fi bine sa se regăsească in orice biblioteca. O recomand in special tinerilor care se simt atrași de o cariera medicală. Prin multitudinea de imagini sugestive, dar și prin claritatea ideilor aceasta carte este un susținător de nădejde al orelor de anatomie.

2020-03-05 02:36:35

1

Totul despre psihologie. Psihologie aplicata in imagini

Este o carte practica și deosebit de interesantă. Fiind pe întelesul tuturor are calitatea de a promova dorința și mai mare a cititorului de a pătrunde in labirintul creierului uman. O recomand cu caldura tuturor celor interesați.

2020-03-05 02:36:35

0