Nenu Mirela

Membru din 23/08/2018

10

4

Romanii si Europa. O istorie surprinzatoare - Lucian Boia

Lucian Boia este pentru mine un izvor nesecat de care am nevoie ca sa simt pamantul sub picioare. Apreciez spirtul sau critic, rationamentele sale si perspectiva din care analizeaza istoria. Apreciez ca avem necoie de multi istorici de acest gen ca sa venim cu totii cu pcioarele pe pamant si capul pe umeri. Sunt fericita ca l-am descoperit de fiecare data, cu fiecare carte, pe Lucian Boia. Recomand cartile lui, toate cartile lui, oricarui roman!

2020-08-08 09:09:15

0

Randuiala pregatirii pentru Sfanta Spovedanie si Impartasanie

Cartea este exclusiv oulegere de rugaciuni clasice care se rostesc inainte de spovedanie in Biserica Ortodoxa. Cine cunoaste randuiala, se simte reconfirmat in credinta. Intrebarile care il macina pe credincios, insa, nu primesc raspunsuri, ci doar indeamna omul sa le caute in interior - ceea ce necesita o introspectie sincera si anevoioasa care, fara un exercitiu anterior, nu va aduce mari progrese - ori, pentru cei mai temerari, sa le ceara preotilor. Cine are noroc de un duhovnic real, poate va primi ceea ce cere, ceilalti, insa, din pacate, nu.

2020-08-08 09:09:15

0

Isus al meu - Gabriel Liiceanu

Isus al meu - Gabriel Liiceanu

Gabriel Liiceanu este autorul care imi vine intotdeauna in intampinare: imi explica sincer si prieteneste lumea in care traim, imi impartaseste opinii si sentimente, ma trezeste la realitate si imi aminteste ca/sa fiu OM. Aceasta carte m-a gasit in aceeasi ipostaza cu autorul: chestionand "zestrea" primita si gasita in lumea noastra aflata la final de capitol si la deschiderea unuia nou despre care, evident, nu stim decat ca si el va reprezenta o reluare valoric superiora a altei etape istorice anterioare, caci roata se invarte... Cui as recomanda eu carteaa ceasta? In niciun caz unor persoane nepregatite, ci celor temerare, scrutatoare, care nu se multumesc niciodata cu starea lor, ci cauta si chestioneaza si evalueaza si cantaresc mereu si repetat datele vietii. Sinceritatea autorului este sentimentul care ma readuce mereu si mereu in preajma operelor sale. Claritatea gnadirii sale ma atrage ca un magnet de mare putere. ma regasesc in preocuparile autorului, gasesc explicatii si sens in scrierile sale. Eu ma bucur imens de lectura aceasta pe care cei ca autorul o vor gasi de mare folos. Spor la citit si descoperit!

2020-08-08 09:00:32

3

Nemuritorii de rand - Ana Barton

Nemuritorii de rand - Ana Barton

Este o carte alcatuita din scurte povestiri de viata, legate, insa, de un leit motiv - dragostea traita, regasita, cautata - care ii aduce pe oameni laolalta. Radiografia dragostei este de o sensibilitate de filigran, dar sid e un realism fara seaman. Limbajul fluctueaza de la cotidian, chiar suburban, la sferele cele mai inalte unde putem descoperi explozii de sensuri prin ingemanare de cuvinte. Ana Barton creeaza cuvinte noi care explodeaza in sensuri multiple. Scrisul Anei Barton insufleteste, incalzeste inima, aduce optimism si omenesc. Ne umple de viata si de dragoste! Redescopera in urban viata demult uitata de oamenii mult prea opaci, perseverenti in munca si uituci cu ei insisi. Dragostea infatisata de Ana Barton e mereu o panien calda datatoare de puteri, de viata si de fericire. Primiti-o, cititi-i so infruptati-va din ea! Va readuce la viata, va intregeste si cuprinde, va dezleaga neintelesurile si va deschide caile spre infinit!

2019-07-20 08:29:25

6