Membru din 13/09/2021

1

45

de review-uri

Sunt cu ochii pe tine - Teresa Driscoll

Sunt cu ochii pe tine - Teresa Driscoll

O fata tanara dispare dupa o calatorie cu trenul! Adolescenta ce o insotea nu prea vrea sa declare multe despre prietena ei, pentru ca ea insasi are ceva de ascuns! O femeie ce calatorea in acelasi compartiment cu fetele vede niste lucruri nu tocmai in regula, dar prefera sa nu se amestece, apoi regreta ca nu a facut nimic si declara la Politie ce stie! Dupa toata intamplarea, cineva incepe sa sicaneze prezumtiva martora trimitindu-i mesaje de avertizare. Cine este in spatele mesajelor si ce rol a avut in disparitie?

2024-04-10 04:34:26

0

Fetele disparute din Paris - Pam Jenoff

Fetele disparute din Paris - Pam Jenoff

O poveste din vremea razboiului cu Germania nazista! Niste tinere englezoaice sunt parasutate in Franta ocupata avand drept sarcina transmiterea de date din teritoriu ( fiind in colaborare cu Rezistenta franceza). Insa ceva merge prost si fetele sunt arestate de Gestapo si fie mor din cauza tratamentelor la care sunt supuse, fie sunt trimise in lagar si mor acolo. Se pare ca cineva a tradat si le-a lasat expuse, ceea ce a dus la arestarea lor. Insa e posibil ca una dintre fete sa fi supravietuit pana la urma si sa stie mai multe. Cea care vrea sa descopere adevarul porneste de la niste fotografii gasite abandonate intr-o valiza, in gara, fotografii vechi in care apar chipurile unor tinere. Adevarul pe care il afla este mult mai sumbru decat s-a crezut!!

2024-04-10 04:26:13

0

In ghearele cainilor - Thomas Savage

In ghearele cainilor - Thomas Savage

Doi frati total diferiti: unul bine facut si frumos, dar rau, celalalt cam grasut, cam uratel, dar bun si o femeie vaduva frumoasa, cu un fiu adolescent! Fratii sunt bogati avand o ferma de vite, fiind niste cow-boy foarte priceputi. Cel uratel se casatoreste cu vaduva , cel rau se poarta ca un mitocan cu sotia fratelui sau si cu baiatul .Baiatul invata sa ajunga medic, fiind total nepriceput in calarie si activitati de ferma si devine tinta fratelui cel rau pentru sicane si glume. La ferma in care locuiesc toti trei este multa tensiune si lucrurile , desi par ca se destind, de fapt se precipita pana la deznodamantul imprevizibil!

2024-04-10 04:13:32

0

Fetele disparute - Claire Douglas

Fetele disparute - Claire Douglas

Noapte, un accident de masina, patru fete in masina, care chefuisera inainte si erau cam baute si o disparitie tripla! Trei dintre fete dispar, a patra scapa, fiind prinsa intre fiarele masinii! Trec douazeci de ani si nimeni nu stie ce s-a intamplat! O tanara jurnalista vrea sa faca un podcast cu evenimentele de atunci, dar se loveste de zidul tacerii , mai ales din partea celei care scapase, care nu vrea sa vorbeasca despre noaptea fatidica! Insa nu renunta si descopra minciuni, omisiuni si rea-vointa din partea unora!

2024-04-10 04:03:11

0

Cineva te urmareste - Lisa Jewell

Cineva te urmareste - Lisa Jewell

O poveste cu mai multe ramificatii! O poveste cu un profesor atat de perfect incat nimeni nu are ce critica la el! Casatorit, cu un fiu adolescent, director de scoala, isi desfasoara activitatea cu daruire si succes! Femeile il admira, se indragostesc de el, iar sotia il aduleaza! Numai fiul nu il apreciaza prea mult, iar una dintre elevele sale nu crede in perfectiunea acestuia! Oare ce este in neregula cu acest profesor?

2024-04-10 03:56:51

0

Cupluri tragice ale istoriei - Jean des Cars

Povesti de dragoste adevarate! Povesti de dragoste trecute! Oameni care s-au iubit si care nu au fost chiar cei mai fericiti! Merita o aducere aminte a iubirilor lor!

2024-04-10 03:50:24

0

Istorie falsa. Zece mari minciuni si cum au modelat lumea - Otto English

Oamenii celebri, personalitatile au parte de cunoasterea lor de catre ceilalati! Dar, uneori, ceea ce stim, nu este chiar ceea ce s-a si intamplat! Uneori apar imbogatiti cu fapte ce nu le apartin, cu fapte ce ii pun in cea mai buna lumina si care creeaza o aureola asupra lor ce dainuie mult timp dupa ce ei nu mai sunt!

2024-04-10 03:48:41

0

Amiralul Horthy, regentul Ungariei - Catherine Horel

Daca esti interesat de istorie, daca vrei sa stii mai multe despre amiralul Horthy, aceasta este cartea pe care trebuie sa o citesti! Cartea urmareste viata regentului Ungariei de la inceput pana la moartea sa, in contextul evenimentelor istorice de atunci! Este o carte stufoasa, cu multe date, cu multe personalitati istorice ce au interferat si care surprinde intrigile si politica acelor vremuri!

2024-04-10 03:44:37

0

Scandalul din Malibu - Taylor Jenkins Reid

Un barbat isi urmareste in viata propria implinire, ajungand un cantaret celebru! Pentru asta sacrifica sotie, copii, familie! Este incapabil de a-si asuma rolul de sot si de tata! Copiii cresc si trebuie sa se descurce singuri( dupa moartea mamei), fiind coordonati de catre sora cea mare! Cand tatal isi revendica familia, dupa ani de instrainare,realizeaza ca familia, asa cum o dorea el, nu exista! Insa copiii si-au urmat propriul drum si si-au implinit propriile vieti!

2024-03-22 03:50:23

0

Inertia - Camilla Grebe

Inertia - Camilla Grebe

Chiar nu stiu de ce am ales sa cumpar cartea! Am fost surprinsa, in mod placut, de modul in care este scrisa, de intriga si de personaje! Totul incepe cu o ancheta de rutina a unei crime , aparent banala! Dar lucrurile se complica si anchetatorii descopera ceva mai sinistru decat si-au imaginat! O carte foarte interesanta!

2024-03-22 03:43:59

0

Oamenii - Tom Phillips

Oamenii - Tom Phillips

Una dintre ceel mai interesante carti pe care le-am citit! Oamenii si greselile lor fac subiectul acestei carti! Numai ca oamenii sunt uneori diferite personalitati sau lideri care iau decizii ( gresite) ce afecteaza semenii contemporani si , uneori, viitorul omenirii!

2024-03-22 03:39:47

0

Piatra, hartie, foarfeca - Alice Feeney

Piatra, hartie, foarfeca - Alice Feeney

Nimic nu este ceea ce pare! Nimic nu te pregateste pentru final! Totul imprevizibil si incitant! O carte interesanta, ce te face sa o citesti, ce te face sa vrei sa stii finalul! Dar finalul este surprinzator si neasteptat!

2024-03-22 03:36:13

0

O meserie nepotrivita pentru o femeie - P.D. James

O tanara este angajata sa descopere motivul pentru care s-ar fi sinucis fiul unui om bogat , ce avea cam tot ce isi dorea, de catre tatal acestuia! Insa, evenimentele si investigatiile o fac sa descopere mai mult decat i s-a cerut!

2024-03-22 03:32:58

0

La bine si la rau - Jeneva Rose

La bine si la rau - Jeneva Rose

Un sot acuzat de crima, o sotie care il apara la proces si un final total neasteptat! O carte ce te faci sa o citesti cu inters si placere!

2024-03-22 03:29:35

0

Una dintre noi a murit - Jeneva Rose

Una dintre noi a murit - Jeneva Rose

Mai multe femei, aparent prietene, bogate, se intalnesc des intr-un salon de infrumusetare! Insa una dintre ele este deosebita in sens negativ: nu urmareste decat propriul interes, chiar daca loveste in oricine ii sta in cale! Tensiunea este mare si o crima are loc! Oare care dintre ele este moarta si cine poarta vina?

2024-03-22 03:26:39

0

Habsburgii. Ambitia de a stapani lumea - Martyn Rady

Cui ii place istoria, va aprecia aceasta carte! Foarte interesanta! Mie mi-a placut mult!

2024-03-22 03:22:45

0

Cele sapte morti ale lui Evelyn Hardcastle - Stuart Turton

Cartea atinge un subiect interesant: saltul temporal! Eroul trebuie sa raspunda la o intrebare legata de moartea ( mortile) lui Evelyn Harcastle, pentru a putea face saltul ce l-ar proiecta in lumea lui reala! Si pentru asta trebuie sa faca niste investigatii, facand mai multe salturi temporale si avand mai multe identitati!

2023-08-13 07:37:45

0

Cinci copeici - Sarah Stricker

Cinci copeici - Sarah Stricker

O carte plictisitoare, cu batut campii si cu relatari pline de amanunte ce te fac sa nu mai citesti! Nu merita timpul pierdut!

2023-08-13 07:22:50

0

Cat timp infloresc lamaii - Zoulfa Katouh

O fata de 18 ani, Salama ( Siria), traieste razboiul civil actual! Traumatizata de atrocitatile razboiului are un alter ego cu care discuta , plus cumnata ei moarta , cu spiritul careia locuieste! Intre aceste vedenii isi desfasoara activitatea la un spital unde se indragosteste de un tanar , care are doi frati mai mici in grija! Scopul lor este sa ajunga in Germania, pentru a incepe o noua viata!

2023-08-07 10:18:42

1

Casa de sticla - Eve Chase

Casa de sticla - Eve Chase

O bona , un bebelus abandonat in padure, o familie disfunctionala cu doi copii! In urma unui incendiu la casa de la Londra, familia se muta la conacul de la tara aflat in vecinatatea padurii! Mama, dupa ce si-a pierdut ultima nou nascuta, este instabila emotional, fiica este o adolescenta atipica, fiul este doar un baiat neastamparat! Bona, Rita, tine aceste fiinte unite, atat cat poate! Dar, intr-o zi, Hera, adolescenta , gaseste in padure o fetita-bebelus abadonata! Iar familia doreste sa o pastreze.In peisaj apare amantul mamei, Don, un crai egoist si lipsit de empatie, ceea ce complica lucrurile! Insa acesta este impuscat! Sotul femeii, vine la conac si ramane ingrozit de situatie! Isi ia familia la Londra si o da afara pe bona. Peste ani, povestea personajelor se intrepatrunde si sunt dezlegate toate misterele: cine era bebelusul, cine l-a ucis pe Don si ce s-a intamplat cu familia!

2023-04-09 11:19:11

0

Taina cavalerului de Dolenga - Haralamb Zinca

Plecand de la cazul de falsificare a unor acte de pensionare a doua persoane de catre un avocat stilat , un tanar absolvent al facultatii de ofiteri de militie, incepe investigatia, dezamagit fiind de neinsemnatatea primului sau caz! Insa lucrurile se complica cu un incendiu in care moare sotia avocatului si descoperiri ce arata ramificatii ale cazului, avocatul afirmand despre sine ca este cavaler de Dolenga si nu numai, trecand de la momente de luciditate la momente de divagatie, toate acestea punandu-l pe tanarul ofiter sa discearna intre ce e adevarat si ce nu!

2023-04-06 04:28:58

0

Disparitia din Silver Water - Haylen Beck

O mama maltratata fuge de sot impreuna cu cei doi copii ai lor! Se intampla ca intr-un orasel mic si neinsemnat sa fie oprita de catre serif,sa fie acuzata de un delict minor si sa fie arestata! Copiii sunt luati de o colaboratoare a serifului, ce asigura mama ca ii duce undeva in siguranta! Dar, stupoare! Ajunsa in arestul politiei, seriful o acuza ca nu a avut niciun copil si este presata sa spuna ca si-a ucis copiii! Sotul ei afla povestea si vine in orasel, facand apel la ea sa spuna acelasi lucru, el crezand ca e in stare de asa ceva! Despre caz , afla un barbat a carei sotie patise exact la el si a caror fiica disparuse in aceleasi conditii! Impreuna descalcesc o poveste in care e implicata politia si diverse persoane cu bani si putere!

2023-04-06 04:18:57

0

Secretara - Renee Knight

Secretara - Renee Knight

Ea este secretara perfecta: nu are nevoie de cuvinte pentru a sti ce doreste sefa ei! Este platita super bine, dar este la dispozitia angajatoarei sale non stop! Asta duce la destramarea propriei familii, la instrainarea de fiica sa, la renuntarea la orice pentru binele sefei! Ca secretara, cunoaste toate secretele sefei ei si considera ca relatia dintre ele este mai mult decat cea angajat-angajator, este prietenie! Si devotament( din partea ei). Sefa ei ajunge la un proces in care se bazeaza pe angajatii ei fideli.Secretara depune marturie la proces exact cum voia sefa ei, insa sefa nu arata aceeasi loialitate ! Si atunci, secretara trebuie sa isi reconsidere parerile si sa actioneze in consecinta!

2023-04-06 04:10:43

0

Fata din tren - Paula Hawkins

Fata din tren - Paula Hawkins

O tanara divortata, cam iubitoare de alcool, face naveta cu trenul si urmareste, de la fereastra, casele pe langa care trece trenul, dintre care una fusese a ei si fostului sot (acum recasatorit). Privind locataruii uneia dintre case, ea tese o frumoasa poveste de dragoste intre o Ea si un El, pana cand , o vede pe Ea cu un alt barbat in postura tandra! Desi nu ar trebui sa ii pese, simte ca e de datoria ei sa il informeze pe El! Insa, afla din ziare ca tanara Ea ( care fusese bona copilului sotului ei cu noua sotie) , a disparut! Si atunci lucrurile se complica, pentru ca tanara merge la politie, ia legatura cu sotul fetei disparute si isi complica viata!

2023-04-06 04:03:10

0

Claudius Zeul - Robert Graves

Claudius Zeul - Robert Graves

In ,, Eu, Claudius, imparat" Robert Graves ne prezinta viata imparatului Claudius de la nastere pana la alegerea sa ca imparat al Imperiului Roman! In aceasta a doua carte despre Claudius, este prezentata viata acestuia de la alegerea ca imparat, pana la mortea sa! Desi afirma tot timpul ca doreste reinstaurarea republicii, el domneste ca un dictator , eliminandu-si rivalii si dusmanii, precum predecesorii sai! De asemenea, este descrisa campania sa in Britannia si ocuparea acesteia de catre romani, Claudius avand parte de serbari nationale triumfale si de numirea lui ca Britannicus, titlu pe care il transfera fiului sau minor( avut cu Valeria Mesallina, pe care a iubit-o foarte mult).Casatorit de 4 ori,avand copii cu primele 3 sotii, el nu este tocmai tatal perfect si nici sotul exemplar! Insa, ultima sa sotie, Agrippina , il determina sa il adopte pe fiul ei Lucius Domitius , care va deveni imparat cunoscut ca Nero( ultimul imparat din ginta Claudia), in defavoarea lui Britannicus. Romanul se incheie cu moartea lui Claudius, care fusese zeificat , aceasta neimpiedicand uciderea sa! Cui ii place istoria, va aprecia cartea!

2023-04-06 03:54:46

0

Eu, Claudius, Imparat - Robert Graves

Eu, Claudius, Imparat - Robert Graves

O carte foarte bine documentata! Cartea cuprinde viata imparatului Claudius, de la nastere pana la alegerea lui ca imparat al Romei ( povestita de el insusi).Scriitorul se transpune in pielea lui Claudius, surprinzandu-l in toate etapele vietii lui, pana la evenimentul amintit! Claudius a facut parte din ginta Claudia, fiind ruda cu marele Octavian August si cu sotia acestuia, Livia! Desi avea diverse handicapuri fizice, mental era perfect normal! Toate aceste defecte i-au asigurat supravietuirea, in vremea in care ( in familia lui) se asasinau unii pe altii! Insa, la moartea nepotului Caligula( o trista figura de imparat roman) devine imparat!! Insa , pana acolo, citeste povestea devenirii sale! Nu vei regreta, daca iti place istoria!

2023-04-06 03:37:50

0

Minciuni mortale - Harriet Tyce

Minciuni mortale - Harriet Tyce

O mama cu fiica ei trebuie sa plece din America si sa se stabileasca in Anglia in vechea casa a bunicii materne! Fata incepe cursurile la o noua scoala avand probleme de adaptare si nefiind primita tocmai bine! Mamele elevelor sunt implicate in cursa pentru accedere la o bursa si la nivelul secundar al studiilor! Toate acestea presupun rivalitati si chiar crime!

2023-03-17 11:48:36

0

Fata pe care ai lasat-o in urma  - Jojo Moyes

Fata pe care ai lasat-o in urma - Jojo Moyes

Un tablou infatisand o tanara femeie numit ,, Fata ce ai lasat-o in urma"! Tabloul a fost daruit de pictor sotiei sale ( ea fiind cea ce pozase) inainte de primul razboi mondial! Apoi acesta ajunge in mainile mai multor proprietari si , in final, este revendicat de catre urmasii pictorului! Vor avea ei tabloul sau nu?

2023-03-17 11:44:02

0

Sotia diplomatului - Pam Jenoff

Sotia diplomatului - Pam Jenoff

Daca ai citit ,, Iubita comandantului" si vrei sa stii ce s-a intamplat cu Marta, cu Emma si alte personaje, citeste si aceasta carte! Daca nu, vei afla destinele unor persoane dupa terminarea razboiului, cand incepe razboiul rece!

2023-03-17 11:40:12

0

In timp ce Parisul dormea - Ruth Druart

In timp ce Parisul dormea - Ruth Druart

Ti-ai da copilul unui necunoscut aflandu-te intr-o situatie de pericol extrem? Si apoi , l-ai acuza de rapire? Parisul ocupat de germani si drama unei tinere familii de evrei ce urmeaza a fi deportata!Dar, lucrurile se complica, deoarece tanara famile are un bebelus de cateva zile! Ce se va alege de copil? Dar de familia de evrei? Dar de cel caruia i se pune fortat in brate bebelusul?

2023-03-17 11:37:49

0

Misterul din padure - Matt Wesolowski

Misterul din padure - Matt Wesolowski

Nimic nu este ce pare a fi! Un tata , un fiu disparut, o mama alcoolica si povestea disparitiei copilului! Dar oare ce s-a intamplat cu adevarat? Fiecare are propria versiune, insa adevarul nu este ceea ce pare!

2023-03-17 11:33:33

0

Ultimul tren spre Londra - Meg Waite Clayton

O poveste despre copiii evrei salvati din Austria fascista , o poveste -fictiune bazata pe intamplari adevarate!

2023-03-17 11:30:40

0

Avocatul din limuzina - Michael Connelly

Intersant! Un caz al unui avocat fara un birou pentru clienti are implicatii nebanuite!

2023-03-17 11:28:37

0

Priveste-ma cum cad - Mons Kallentoft

Priveste-ma cum cad - Mons Kallentoft

O adolescenta de 16 ani pleaca sa petreaca cateva zile la Palma de Malorca! Insa...dispare! Ultima imagine trimisa tatalui sau este cu ea pe o trambulina inainte de a sari si cuvintele ,,priveste-ma cum cad"! Parintii sunt devastati de disparitie, ajung sa divorteze , iar tatal pleaca la Palma sa o caute! Dupa 3 ani de cautari, afla si descopera lucruri pe care politia fie le ascunde, fie e incompetenta sa le afle! Si ramificatii nebanuite intre cetateni de vaza ai insulei!

2023-01-07 04:24:34

0

Gemenele de la Auschwitz - Affinity Konar

Povestea celor doua surori gemene impresioneaza! Dragostea dintre ele, modul telepatic in care se inteleg si isi simt durerile, lupta pentru supravietuire sub experimentele nemiloase ale doctorului Mengele fac lectura interesanta si impresionanta!

2023-01-07 04:08:05

0

Balena Albastra - Sebastian Lazaroiu

Balena Albastra - Sebastian Lazaroiu

Pentru ca nu pot da zero puncte, notez cu unu aceasta carte! Nu merita timpul pierdut!

2023-01-07 04:05:26

0

Blestemul Svetlanei - Beata de Robien

Blestemul Svetlanei - Beata de Robien

O carte interesanta si bine documentata despre cea care a fost fiica lui Stalin. De la Moscova sovietica pana in America, Svetlana este prezentata cu bune, cu rele! A avut lumea la picioare , dar a renuntat atunci cand a realizat ca lucrurile nu sunt ceea ce par!

2023-01-07 04:04:23

0

Hotul de carti - Markus Zusak

Hotul de carti - Markus Zusak

Cartea arata transformarea unei fete in timpul lui Hitler! Fata, ariana, dar cu un tata comunist si o mama ce nu o poate intretine, ajunge intr-o familie adoptiva! Aici se adapteaza si se integreaza in lumea celor in care traieste, isi face prieteni, se apropie de tatal adoptiv si ajuta la ascunderea unui evreu! In jur, lumea trece de la euforia victoriilor lui Hitler, la prabusirea Germaniei! Cartea este impresionanta si interesanta!

2022-12-07 09:00:06

0

Pierduta in asteptare - Gytha Lodge

Pierduta in asteptare - Gytha Lodge

Niste adolescenti campeaza in padure! Una dintre fete dispare! Nimeni nu stie unde este si ce s-a intamplat! Anii trec! Din intamplare, ramasitele fetei sunt descoperite intr-o scorbura! Criminalul nu poate fi decat unul dintre ceilalti! Anchetatorii cauta in trecut si in prezent in vietile fostilor adolescenti! Criminalul este printre ei si,in spiritul adevarului, feiei ucise i se face dreptate!

2022-12-03 09:00:06

0

Podul de lut - Markus Zusak

Podul de lut - Markus Zusak

O familia , cinci fii, o mama moarta si un tata absent! Fiii cresc singuri la marginea societatii, se descurca cum pot, se bazeaza unul pe celalalt cand apara tatal ! Unul dintre fii il urmeaza si isi urmeaza visul de a construi podul visat!

2022-12-03 09:00:06

0

Sotiile - Tarryn Fisher

Sotiile - Tarryn Fisher

O sotie care nu mai stie daca este sotie sau nu! Este oare casatorita cu barbatul pe care il iubeste? Este el cel in care avea incredere? Sotiile celelalte sunt ceea ce par, ceea ce afirma ca sunt? Eroina face investigatii personale pentru a afla adevarul, dar adevarul nu este intotdeauna ce pare! Insa viata ei este cu siguranta intoarsa pe dos de ceea ce afla si ceea ce afla nu stie de este adevarat sau nu!

2022-12-03 09:00:06

0

Sotia perfecta - J.P. Delaney

Sotia perfecta - J.P. Delaney

Pentru cei carora le plac cartile de fictiune, merge! O poveste de cat de umana poate fi o faptura artificiala! Cat de mult poate deveni o femeie-robot mai mult mama decat un produs la tehnologiei! Si un sot ce isi dorea sotia perfecta, pe care a creat-o in laborator, dar sotia perfecta...nu este chiar perfecta!

2022-12-03 09:00:06

0

Mama mea, Moscova - Hamid Ismailov