Mexican Gothic - Silvia Moreno-Garcia

Incantatoare. Am citit atatea volume din zona aceasta literara, este greu sa mai fiu surprinsa. Dar, mi-a placut stilul in care si-a structurat povestea, personajele, totul.

2021-10-25 12:00:06

0

Labirintul diavolului - John Saul

Labirintul diavolului - John Saul

Cartea este bine scrisa, firul povestii este coerent, m-a surprins nota romantica, avand in vedere ca este un roman scris de un barbat. Mi-a placut mult. Cele 4, in loc de 5 stele, le-am acordat pentru ca ideea naratiunii nu este inedita. Dar, cartea merita citita. Pentru un cititor cu un istoric nu foarte voluminos de romane fantasy-horror la activ, ideea poate capata si cea de a cinecea stea.

2021-10-25 12:00:06

0

Umbra magiei - Kat Howard

Umbra magiei - Kat Howard

Am fost placut surprinsa de calitatea literara a acestui roman. Nu am plecat "la drum" cu sperante prea mari... dar, am fost surprinsa placut, drept pentru care merita sa las acest review. Cartea este bine scrisa, personajele bine legate, actiunea coerenta, are de toate: rasturnari de situatii, suspans, un foarte usor iz romantic. Am citit-o pe nerasuflate, mi-a placut, voi cauta si alte volume ale acestei scriitoare.

2021-10-25 12:00:06

0

Blesteme stravechi Vol.2: Cartea alba pierduta - Cassandra Clare, Wesley Chu

I-am dat doar 3 stele si nu 5 pentru ca ma asteptam la ceva mai mult... De data aceasta autoarea nu a venit cu nimic surprinzator... in fiecare volum anteriror, din oricare colectie, a aparut cel putin un eveniment inedit, o rasturnare spectaculoasa si neasteptata de situatie... de data asta... nu. Mi se pare ca se insista cam mult asupra unor aspecte nu foarte importante, in detrimentul firului fantastic al povestirii. In acest volum a insistat destul de mult pe legatura dintre cele doua personaje centrale ale povestii, care sunt de acelasi sex (si, ce?!)

2021-08-11 06:00:01

0

Dosarele Cronos. Captivi in timp - Rysa Walker

Toate cele 3 romane care compun seria Dosarele Cronos sunt captivante. O abordare moderna a calatoriilor in timp, fara magi, vrajitoare sau ingeri - nu ca as avea ceva impotriva acestora, ba, din contra, sunt fan... Totusi, scrierea Rysei mi-a captat atentia, mi-a raspuns nevoii de inedit, este coerenta si usor de citit. Pe masura ce povestea inainteaza, de la un volum la celalalt se observa o ramificare a actiunii, o imbogatire a firului narativ, te obliga la o mai buna concentrare, se regasesc accente mai mature, firul romantic devine mai puternic. Impletirea faptelor documentate stiintific, reale, cu fictiunea, este o tehnica tot mai utilizata de scriitori contemporani de fictiune. Am intalnit-o si la alte scriitoare de succes, abordata din alta perspectiva. Mi-a placut, am facut loc volumelor pe "raftul de la capul patului"- locul unde pun cartile care imi plac atat de mult incat ma gandesc sa le am aproape si, poate, sa le citesc, candva, nepotilor mei.

2021-07-19 01:00:01

0

Mostenitoarea focului. Seria Tronul de clestar. Vol.3 - Sarah J. Maas

Excelenta! Plina de actiune, suspans, situatii inedite. Fac parte dintr-o categorie de cititori care trebuie mereu surprinsa pentru a savura lectura. Nu numai ca nu m-a dezamagit aceasta autoare, dar mi-a castigat inima! Volumul acesta vine cu o maturizare litareara... cel putin eu asa am perceput lecturand-o. Este o lectura potrivita pentru cei care doresc sa se desprinda de realitatea cunoscuta, sa calatoreasca in necunoscut, aventura si dragoste - dar o dragoste care nu te plictiseste, nu e siropoasa, e robusta, calita in focul aventurilor extraordinare.

2021-02-16 12:00:01

0