Mîș Emilia Oana

Membru din 12/08/2017

0

3

Lux Vol.1: Obsidian - Jennifer L. Armentrout

Vol 1 din Lux este o carte care mi-a captat atenția și m-a făcut să mă îndrăgostesc de poveste. Îmi place modul în care autoarea folosește un limbaj simplu și accesibil, ceea ce face ca lectura să fie ușoară și plăcută. Personajele sunt interesante și bine conturate, iar relația tensionată dintre protagonistă și personajul masculin principal a adăugat o doză de romantism și mister în poveste. Intriga este bine construită și m-a ținut cu sufletul la gură de la început până la sfârșit. Asadar, este o carte pe care o recomand cu drag celor care sunt în căutarea unei lecturi pline de emoție și suspans.

2023-07-02 10:43:18

0

Machbeth - William Shakespeare

Machbeth - William Shakespeare

"Macbeth" de William Shakespeare este o capodoperă captivantă! Am fost complet absorbită de această poveste încă de la primele pagini. Personajele sunt fascinante și acțiunea te ține cu sufletul la gură. M-am bucurat în mod deosebit de intrigile și trădările care se desfășoară în jurul lui Macbeth și a soției sale, Lady Macbeth. Shakespeare a reușit să creeze o atmosferă întunecată și misterioasă, iar dialogurile sunt pline de intensitate și emoție. Am fost impresionată de puterea și complexitatea psihologică a personajelor principale. Recomand cu căldură această piesă de teatru remarcabilă!

2023-07-02 10:40:57

0

Nu ne vom desparti niciodata - Emiko Jean

O carte extraordinara de la inceput pana la sfarsit. Emiko Jean a transpus cu maiestrie sentimentele si trairile copiilor din plasament. O poveste emotionanta si profunda. O recomand cu mare drag. "Eu sunt vantul care-ti poarta aripile-n vazduh[...] In plus, chiar daca tu n-ai nevoie de mine... poate ca am eu nevoie de tine."

2019-04-08 09:00:21

0