Mayra

Membru din 25/04/2017

1

7

Secretul din Padurea Privighetorii - Lucy Strange

Ei, ce carte frumoasa! Extrem de unica . O carte cu accente dramatice, lacrimogena. E foarte greu sa rezisti sa nu plângi. Am avut parte de mister, dragoste de familie, frica si placere. Toate intr-o singura carte fabuloasă. Pe gustul meu si al tuturor. 👌 11/10 ca nota 💯 si 6/5 ca stele🌟.Woow!

2020-06-09 12:15:44

0

Lamai, carti si prieteni - Jo Cotterill

Lamai, carti si prieteni - Jo Cotterill

Cartea aceasta e in top 5 carti favorite, chiar pe locul 1. M-a interesat titlul, apoi când am început să citesc, mi-am dat seama clar ca ea va fi in favoritele mele. Plină de lacrimi si râsete. Ideea exprimata de autoare ma pune pe gânduri despre viata pe care unii copii o au. Drepturile si responsabilitatile unui copil sunt încălcate de către tata in aceasta carte, mai ales, bucuria, dragostea, afecțiunea si vorbele frumoase de care un copil are nevoie. Toate clipele urâte prin care a trecut si a plâns, m-au făcut să plâng. Toate clipele frumoase in care a ras, m-au făcut să râd. Am simțit aceleași sentimente ca protagonista cărții. Am invatat ca o persoana are nevoie de o forță interioară, dar și să fie iubita si apreciată. Văzând ce familie are fata, m-a facut sa o apreciez pe a mea si sa ma gandesc ca poate ar trebui să trec peste micile greutăți din viata, căci unii o duc mult mai greu decat mine, în acest caz doar un copilaș de 10 ani. Oricât i-aș acorda, nu ar merita. E o carte unica, fabuloasă si in toate felurile magnifice din lume. Dacă aș putea i-aș da un infinit de stele, dar nu ar ajunge. Jo Cotterill esti fantastica!

2020-06-09 12:15:44

0

Gata cu vorba - Andrew Clements

Gata cu vorba - Andrew Clements

O carte foarte interesanta. O idee despre cum au fost, sunt si vor fi copiii. Deși, au încercat sa faca un concurs de liniste, nu au reusit sa il duca până la capat. S-a dovedit ca mai bine vorbesc decat sa stea tacuti.

2020-06-09 11:45:44

0

Vanatorii de comori Vol.6: O aventura americana - James Patterson, Chris Grabenstein

Am citit toate cele șase volume. Deși e aceeasi idee: o familie care cauta comori, in fiecare carte e exprimată diferit. De accea imi si place. In prima carte e o idee, în a doua alta. Singura idee care se repeta in oricare volum este cea ca familia e cea mai importantă si ca intr-o vanatoare de comori trebuie sa te distrezi.Plus, am invatat si despre anumite lucruri de care chiar nu stiam. E foarte amuzantă și educativă.

2020-06-09 11:45:44

0

Heidi fetita muntilor - Johanna Spyri

Heidi fetita muntilor - Johanna Spyri

O carte un pic plictisitoare, la inceput, dar apoi ajunge sa fie superba. Ideea e fantastica ( cum ca o fetiță de la tara ajunge sa fie cea mai bună prietenă a unei fete bogate care e bolnava). Minunea ce se intampla la sfarsit cu ajutorul lui Heidi da dovada de cat de buna era ea, vrând să o ajute pe fetiță. Cartea ne învață să ne iubim bunicii si, mai ales, sa ne bucuram si sa iubim natura.

2020-06-09 11:30:44

0

Podul catre Terabithia - Katherine Paterson

O carte deosebita. O prietenie strânsă între cei doi se leagă pe data. Curajul de care da fata dovada si veselia veșnică ce o avea, m-a facut sa plâng de fiecare dată când mă uitam in biblioteca la titlul acesta. Cartea m-a facut sa realizez cat de mult țin la familia mea si, mai ales, la prietenii mei. Nu ii pot acorda o nota, căci orice as da, nu se ridica la ideea formulată de autoare. Am rămas fără cuvinte atunci când am citit-o,mai ales la punctul culminant.O recomand cu dragoste si afectiune. E fantastica si, o lecție de viață care ne arată cum sa ne apreciem aproapele.

2020-06-09 11:30:44

1

Trandafirii din Mexic - Pam Munoz Ryan

Trandafirii din Mexic - Pam Munoz Ryan

Cartea este o lecție de viață. Pam Munoz Ryan a făcut o treabă excelentă. Am avut parte de clipe triste, dar și amuzante. M-a învățat, prin firul poveștii, cum sa o iau de la capat atunci când totul se vede dat in vileag. Singura nota posibilă pe care o pot oferi cărții este cea perfecta, precum ea, adică :1.000.000/💯.

2020-06-09 11:15:44

0